8 de Maig Ginebra (llistes,hotels,ruta,...)
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: 8 de Maig Ginebra (llistes,hotels,ruta,...)
L'any passat va venir el Tapota que portava la Transalp amb uns quants anys a l´esquena.
Jo crec que la teva Africa tambe aguanta , si vols clar ;)
Jo crec que la teva Africa tambe aguanta , si vols clar ;)
Ex ...moltes coses
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Re: 8 De Maig Ginebra (llistes,hotels,ruta,...)
Ui, si vull que aguanti uns anys més no li convenen aquestes correries!
Amb l'edat que té no li convé passar gaire de 120 i sí fer rutes amb tranquilitat, hehe!
Tot això per molt que altres hi corrin molt en motos semblants o del mateix model doncs aquesta moto no estava pensada per a això i ja en coneixem un a qui se li va morir... la AT a París.
W'sss!
Amb l'edat que té no li convé passar gaire de 120 i sí fer rutes amb tranquilitat, hehe!
Tot això per molt que altres hi corrin molt en motos semblants o del mateix model doncs aquesta moto no estava pensada per a això i ja en coneixem un a qui se li va morir... la AT a París.
W'sss!
- Caliquenyo
- Presentats
- Entrades: 32
- Membre des de: dj. març 26, 2009 10:02 am
- Ubicació: Sarrià de Ter
[quote user="Steelman" post="113064"][quote user="caliquenyo" post="113062"]Bon dia companys,
ja em podeu incloure com a definitiu; de moment cal comptar un pax i allotjament ja reservat.
Salutacions.[/quote]
Despres actualitzo llista
quant aguanta la teva moto?[/quote]
La VF de la foto no vindrà a Ginebra; agafaré la Pan (400 quilòmetres?); és possible que vinguin uns companys; si es així ja avisaré de la seva inscripció i autonomia.
ja em podeu incloure com a definitiu; de moment cal comptar un pax i allotjament ja reservat.
Salutacions.[/quote]
Despres actualitzo llista
quant aguanta la teva moto?[/quote]
La VF de la foto no vindrà a Ginebra; agafaré la Pan (400 quilòmetres?); és possible que vinguin uns companys; si es així ja avisaré de la seva inscripció i autonomia.
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Hola
reserva realitzada , hi ha ens podeu apuntar com a definitius , vindrem dos
L'autonomia son 300 km , pero per autopistes amb la experiencia de l'any pasat , son 270 km
L'autonomia son 300 km , pero per autopistes amb la experiencia de l'any pasat , son 270 km
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
[quote user="JOSEP973" post="113469"]Hola
L'autonomia son 300 km , pero per autopistes amb la experiencia de l'any pasat , son 270 km[/quote]
Apart dels nous, la colla de Brussel.les es va consolidant!!!!
L'autonomia son 300 km , pero per autopistes amb la experiencia de l'any pasat , son 270 km[/quote]
Apart dels nous, la colla de Brussel.les es va consolidant!!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
La meva autonomia, sembla que és de 220 a 230 Kms.
Jordi, tu ho deus saber millor que jo; tu mateig
Jordi, tu ho deus saber millor que jo; tu mateig
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]

- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
[quote user="JEPPY" post="113481"][quote user="JOSEP973" post="113469"]Hola
Apart dels nous, la colla de Brussel.les es va consolidant!!!![/quote]
Jeppy! espero algun dia no ser dels nous jejeje Només faig que mirar el calendari per mirar quan queda. I pensar en que m'emporto jajajajaja (suposo que es normal en una noia.... que em posaré?? jajajaja)
Jeppy! espero algun dia no ser dels nous jejeje Només faig que mirar el calendari per mirar quan queda. I pensar en que m'emporto jajajajaja (suposo que es normal en una noia.... que em posaré?? jajajaja)
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="JEPPY" post="113481"][quote user="JOSEP973" post="113469"]Hola
Si noi, aquesta vegada sembla que serem molta més colla ;)
Cap a l'ONU per l'Estat propi !!!
Cap a l'ONU per l'Estat propi !!!
- Frank
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="113496"][quote user="JEPPY" post="113481"][quote user="JOSEP973" post="113469"]Hola
Cap a l'ONU per l'Estat propi !!![/quote]
Això es que es fa en una millor temporada
Això es que es fa en una millor temporada
[align=center]
[/align]

- Jeppy
- Presentats
[quote user="Frank" post="113500"][quote user="Ra-mon" post="113496"][quote user="JEPPY" post="113481"][quote user="JOSEP973" post="113469"]Hola
Això es que es fa en una millor temporada[/quote]
Frank, des de quan una mica de vent superior als 100 per hora, més de mil kms. i pluja han tirat enrera a un mototurista???
Això es que es fa en una millor temporada[/quote]
Frank, des de quan una mica de vent superior als 100 per hora, més de mil kms. i pluja han tirat enrera a un mototurista???
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Frank" post="113492"]La meva autonomia, sembla que és de 220 a 230 Kms.
Jordi, tu ho deus saber millor que jo; tu mateig[/quote]
Parles de la Deauville 700? :shock:
En pots fer moooolts més amb un dipòsit, home, que és un metxero. Al menys 300 km, i més per autopista. ;)
En pots fer moooolts més amb un dipòsit, home, que és un metxero. Al menys 300 km, i més per autopista. ;)

- Frank
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="113547"][quote user="Frank" post="113492"]La meva autonomia, sembla que és de 220 a 230 Kms.
En pots fer moooolts més amb un dipòsit, home, que és un metxero. Al menys 300 km, i més per autopista. ;)[/quote]
Si, deus tenir raó, és el que he llegit; em falta comprovar-ho,
però deu ser aixó, perque de mitgana veig que gasta 6 lts /100 Km., més o menys.
i el dipòsit té una capacitat de 19.7 lts.
En pots fer moooolts més amb un dipòsit, home, que és un metxero. Al menys 300 km, i més per autopista. ;)[/quote]
Si, deus tenir raó, és el que he llegit; em falta comprovar-ho,
però deu ser aixó, perque de mitgana veig que gasta 6 lts /100 Km., més o menys.
i el dipòsit té una capacitat de 19.7 lts.
[align=center]
[/align]

- Topota89
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: ds. feb. 14, 2009 4:10 pm
bé doncs!!!!!!
compteu amb dos RE-INCIDENTS!!!jejejeje...el meu pare i jo venim...i com s lògic cadascú amb la seva màquina q en diu ell...per mi s la nena..jejeje
en quant a l'autonomia...akest cop no us faré patir cm l'any passat per si arribava o no a fer petroli...la Bella Transalp (q no s vella...cm algún ganxet ha denominat per aki..jejeje)..va canviar d'amo...ara xino xano(130-140)..dipòsit ple..imagino q als 300 si q arribaria...dic imagino..pq no ho he comprovat...no se cm ho faig q sempre va a números més alts...;p jijijijij...i la del meu pare...si no m'equivoco...per l'estil!
Salut companys!! i fins aviat...q ja hi han ganes!!!
:D :D :D
compteu amb dos RE-INCIDENTS!!!jejejeje...el meu pare i jo venim...i com s lògic cadascú amb la seva màquina q en diu ell...per mi s la nena..jejeje
en quant a l'autonomia...akest cop no us faré patir cm l'any passat per si arribava o no a fer petroli...la Bella Transalp (q no s vella...cm algún ganxet ha denominat per aki..jejeje)..va canviar d'amo...ara xino xano(130-140)..dipòsit ple..imagino q als 300 si q arribaria...dic imagino..pq no ho he comprovat...no se cm ho faig q sempre va a números més alts...;p jijijijij...i la del meu pare...si no m'equivoco...per l'estil!
Salut companys!! i fins aviat...q ja hi han ganes!!!
:D :D :D
- Jeppy
- Presentats
Topota, me'n alegro de la vostra "reincidencia". :lol: :lol:
- Laiona
- Presentats
Jo com sempre em miro i remiro per on he de passar quan he de fer un viatge. Ja se que queda fora de ruta pero ara pensava que passar en moto pel viaducte de Millaud ha de ser impresionant. Un dels ponts més alts del món.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Laiona" post="113735"]Jo com sempre em miro i remiro per on he de passar quan he de fer un viatge. Ja se que queda fora de ruta pero ara pensava que passar en moto pel viaducte de Millaud ha de ser impresionant. Un dels ponts més alts del món.[/quote]
Es cert ,impresionant,i de "peage",encara que a mi em va impresionar mes a sota i al voltant que passar hi.Per anar a Ginebra anirem una mica "pillats" de temps,pero si et fa gracia ,diumenge al tornar podem fer un petit tomb per el Parc de Cevennes i el Viaduc
Es cert ,impresionant,i de "peage",encara que a mi em va impresionar mes a sota i al voltant que passar hi.Per anar a Ginebra anirem una mica "pillats" de temps,pero si et fa gracia ,diumenge al tornar podem fer un petit tomb per el Parc de Cevennes i el Viaduc
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="Laiona" post="113735"]l ......viaducte de Millau ha de ser impressionant. Un dels ponts més alts del món.[/quote]
No es un dels mes alts del mon, es el mes alt del mon i tal com diu l'Stelvio 00, el seu encant està en travessar la vall del Tarn per la part de sota i passar per Peyre, catalogat com el poble mes bonic de França. Circular pel viaducte, apart de ser un timo, no te res d'especial.
Jordi "Prony"
No es un dels mes alts del mon, es el mes alt del mon i tal com diu l'Stelvio 00, el seu encant està en travessar la vall del Tarn per la part de sota i passar per Peyre, catalogat com el poble mes bonic de França. Circular pel viaducte, apart de ser un timo, no te res d'especial.
Jordi "Prony"
- Dani
- Presentats
- Entrades: 63
- Membre des de: ds. nov. 14, 2009 10:35 pm
Molt bones...en primer lloc encantat de coneixer a en Jeppy i a en Frank,que avui ens han acompanyat per Palamos.
Doncs si encara estem a temps,ens agradaria venir a Ginebra.
Podeu possar com a fixes a dos mes Dani i Mònica...demaneu referencies a en Sagal,heheh, i per la reserva del hotel com ho fem????
la moto te autonomia per algo menys de 300km. Ja direu algo. GRÀCIES.
Doncs si encara estem a temps,ens agradaria venir a Ginebra.
Podeu possar com a fixes a dos mes Dani i Mònica...demaneu referencies a en Sagal,heheh, i per la reserva del hotel com ho fem????
la moto te autonomia per algo menys de 300km. Ja direu algo. GRÀCIES.
- Laiona
- Presentats
[quote user="prony" post="113738"][quote user="Laiona" post="113735"]l ......viaducte de Millau ha de ser impressionant. Un dels ponts més alts del món.[/quote]
Jordi "Prony"[/quote]
Si que ha de ser maco passar per sota si. M'ho apunto per passar-hi algun dia.Però des de que vaig saber que hi havia aquest pont sempre he tingut la fixació de passar-hi. I pensava que en moto no estaria malament jejee
Jordi "Prony"[/quote]
Si que ha de ser maco passar per sota si. M'ho apunto per passar-hi algun dia.Però des de que vaig saber que hi havia aquest pont sempre he tingut la fixació de passar-hi. I pensava que en moto no estaria malament jejee
- Laiona
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="113737"][quote user="Laiona" post="113735"]Jo com sempre em miro i remiro per on he de passar quan he de fer un viatge. Ja se que queda fora de ruta pero ara pensava que passar en moto pel viaducte de Millaud ha de ser impresionant. Un dels ponts més alts del món.[/quote]
Es cert ,impresionant,i de "peage",encara que a mi em va impresionar mes a sota i al voltant que passar hi.Per anar a Ginebra anirem una mica "pillats" de temps,pero si et fa gracia ,diumenge al tornar podem fer un petit tomb per el Parc de Cevennes i el Viaduc[/quote]
Per mi genial! Ens estudiem la ruta de tornada en el sopar si vols! M'agrada molt planejar els llocs per on passar.
Es cert ,impresionant,i de "peage",encara que a mi em va impresionar mes a sota i al voltant que passar hi.Per anar a Ginebra anirem una mica "pillats" de temps,pero si et fa gracia ,diumenge al tornar podem fer un petit tomb per el Parc de Cevennes i el Viaduc[/quote]
Per mi genial! Ens estudiem la ruta de tornada en el sopar si vols! M'agrada molt planejar els llocs per on passar.