Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Entrada Autor: GRUM » ds. gen. 23, 2010 10:24 am

Ei, Mareta, un petonarru ben gros i un sac d'ànims!!!!!!! :oops:
Confia en les teves possibilitats, la força necessaria per arribar la portes dintre teu i és la que acostumes a encomanar als que t'envolten. El més important és el repte en sí mateix i sobretot, sobretot, que torneu tots sencerets i carregats de fotos i anècdotes per explicar i fer-nos babejar. ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » ds. gen. 23, 2010 2:22 pm

Gearbox, Kpeps i Cabreta moltes gracies :kiss :kiss :kiss

Avui falten 13 díes per marxar i al migdía tenia pensat anar a fer pistes, però he acabat tardisim de la feina i en menys d´una hora hi tinc que tornar-hi a ésser.

Aquest matí la Paquita, una amiga meva, m´ha regalat una senyera petita, la que posan als vaixells i m´ha dit que la penji al darrera de la moto. Així ho faré i a veure com arriba a Usshuaia :???: :???:

La senyera amb les vostres signatures ha sofert una petita modificació : l´he tinguda que allargar.

Val a dir que aquestes darreres setmanes hi ha qui aprofitant una visita a Estartit o han vingut expres per signar la senyera. No posaré cap nom, però he de dir que m´ha fet molta il.lussió.

Demà espero recollir les signatures que em falten.

Ja falta molt menys ;)

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. gen. 23, 2010 4:37 pm

Ostres, ostres :eyes :eyes .... crec que els meus amics ja em volen fora :???: :???: ..... s´ha acabat el Dakar i ara tenen ganes de viatjar a la Patagonia .

Avui a l´hora del café ells m´han dit els dies que em falten per marxar :eyes :eyes :eyes .
Ara les preguntes son :
ho tens tot preparat ??????, tens tots els papers a punt ???????, has fet les revisions médiques ??????!!!!!!, ja tens el rellotge ??????, t´estas entrenant ?????....... i així fins dir jo ...... apa a10 siau que tinc feina al despatx.

Ja hem quedat que el día 4 dijous invito jo a café, si algú més s´hi vol apuntar.... ja ho sabeu... al passeig marítim de L´Estartit el 4 de febrer a les 15:30.

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » ds. gen. 23, 2010 7:53 pm

Ara si que ja hi ets, vinga que esperem conexió directe via satelit cada dia eh. Ànims que segur que tu passaras pipa
ImatgeImatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. gen. 23, 2010 10:50 pm

[quote user="Sagal" post="105123"]Ara si que ja hi ets, vinga que esperem conexió directe via satelit cada dia eh. Ànims que segur que tu passaras pipa[/quote]

Ostres Santi,.... que tens telepatía ???????? Avui ha vingut en Santa al despatx a signar la senyera i hem parlat de les transmisions de dades via satel.lit.
Per cert, la conversa ha sigut molt interesant al respecte.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. gen. 25, 2010 5:04 am

Avui falten 11 dies per marxar.

Ahir va esser un día de despedides i a mí s´em posen fatal.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. gen. 25, 2010 5:07 am

Una cosa molt i molt important :

LA SENYERA FA MOLT DE GOIG.

Moltes gracies a TOTES I TOTS

Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 25, 2010 5:36 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. gen. 25, 2010 10:41 am

Per si pot interesar a algú :???: :???: :???: :???:

Fa dies que busco aixó :

Descripción

Al contrario que un dispositivo GPS tradicional, que tan sólo recibe una señal de satélite que indica su localización, SPOT utiliza dos redes de satélites, una para recibir su localización y la otra para transmitirla junto con sus mensajes para los destinatarios que usted elija. SPOT le proporciona un medio indispensable de comunicación con amigos y familiares cuando quiera, así como asistencia de emergencia cuando y donde la necesite.

¿Cómo funciona SPOT?

Los satélites GPS proporcionan las coordenadas.
El chip GPS integrado de SPOT determina su posición GPS y la envía junto con su mensaje al sistema de satélites SPOT.
Los satélites comerciales SPOT reciben su mensaje a través de antenas receptoras satelitales situadas por el mundo.
Las antenas satélites y los equipos de soporte envían su mensaje y su localización a la red correspondiente.
Su mensaje es enviado dependiendo de sus instrucciones a través de un mensaje de texto, un e-mail o un aviso de emergencia a través del centro de respuesta.

Botones

HELP (PIDE AYUDA): Solicita ayuda de amigos y familiares a su localización GPS.
OK (CONFIRMACIÓN): Permite que sus contactos sepan dónde se encuentra y que está bien.
OK (SEGUIMIENTO): Envía y guarda su localización y les permite a sus contactos seguir su progreso utilizando Google Maps™.
911 (ALERTA SERVIOS DE EMERGENCIA): Envía mensajes de emergencia con su localización GPS a los servicios de emergencia.
Cobertura

La zona estimada de cobertura, así como la cobertura real pueden variar. Basándose en la disponibilidad de la red, se pronostican los índices de éxito para un localizador SPOT al entregar correctamente un único mensaje en un periodo de 20 minutos. Además, en condiciones normales, puede que algunos mensajes sean bloqueados por su entorno, por ejemplo, por montañas o edificios. Es por esto por lo que el localizador SPOT está programado para enviar automáticamente múltiples mensajes de diversas maneras, para proporcionar una excelente y total fiabilidad.

Última actualización 5/11/2009. Visite www.findmespot.eu para obtener información actualizada.

Crec que ho compraré, encara que ja sé el que em dirà en Pasqual :???: :???:
Jo si no puc anar de compres a la Patagonia... algún juguet m´he d´emportar ;) ( apart del notebook, el teléfon via satel.lit, el teléfon normal, ........ i de moment sense rellotge -catxis :twisted: )

Deixo l´enllaç : http://www.lacasadelgps.com/tienda2.0/p ... ts_id=1235
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 25, 2010 10:43 am, en total s’ha editat 3 vegades.

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dl. gen. 25, 2010 11:29 am

Té bona pinta, jo crec que tu Eva que sempre estas d'aventures et pot ser bo.
Cuidat molt aquest poquets dies que et queden, eh. Que tens que estar en plena forma, no pots permetre ni tenir agulletes. :kiss
ImatgeImatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. gen. 25, 2010 11:35 am

[quote user="Sagal" post="105348"]Té bona pinta, jo crec que tu Eva que sempre estas d'aventures et pot ser bo.
Cuidat molt aquest poquets dies que et queden, eh. Que tens que estar en plena forma, no pots permetre ni tenir agulletes. :kiss[/quote]

Santi, ja m´el he regalat ;) i ara m´estic cuidant ...... i treballant molt i molt per deixar-ho tot enllestit .
Gracies :kiss

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dl. gen. 25, 2010 11:44 am

[quote user="Mareta" post="105349"][quote user="Sagal" post="105348"]Té bona pinta, jo crec que tu Eva que sempre estas d'aventures et pot ser bo.
Cuidat molt aquest poquets dies que et queden, eh. Que tens que estar en plena forma, no pots permetre ni tenir agulletes. :kiss[/quote]

Santi, ja m´el he regalat ;) i ara m´estic cuidant ...... i treballant molt i molt per deixar-ho tot enllestit .
Gracies :kiss[/quote]

jajajajajaja, així podrem saber a on ets a tot moment o no?
ImatgeImatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. gen. 25, 2010 7:16 pm

[quote user="Sagal" post="105353"][quote user="Mareta" post="105349"][quote user="Sagal" post="105348"]Té bona pinta, jo crec que tu Eva que sempre estas d'aventures et pot ser bo.

Gracies :kiss[/quote]

jajajajajaja, així podrem saber a on ets a tot moment o no?[/quote]

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiii ;) .

Enviaré també l´enllaç al cole de la Mar així ens aniràn seguint i veuran les fotos i la crónique que anirem publicant.
Per ells també serà divertit.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. gen. 25, 2010 7:25 pm

El temps avui a Usshuaia 14º máxima i 6º mínima vent de 32 km/h.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. gen. 26, 2010 7:22 am

Avui falten 10 dies per marxar

10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-Marxem

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. gen. 26, 2010 7:25 am

El temps avui a Calafate :
11º máxima 2º mínima :tremolant :tremolant :tremolant
plujes intermitents i un vent del oest de 28 km/h
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 26, 2010 7:41 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. gen. 26, 2010 10:37 am

Només per si a algú li pot interesar:

En Marc, el meu fill, em va recomanar un programa : skype ( www.skype.com)
Amb aquest programa puc trucar per poc menys de 5 € al mes a TOTS els teléfons fixes nacionals , encara que jo estigui a la Patagonia o a cualsevol lloc del mon mundial :shock: , cap problema. Només necesito ordinador i conexió a internet.

Epssssssssssss, ja sabeu que mentre hi hagi una sola persona que aquesta informació li hagi anat bé, em val la pena escriure-la a aquest fil ;) ( jo soc de poble i aquestes coses les trobo interessants).
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 26, 2010 10:39 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. gen. 26, 2010 10:48 am

ES molt practic l´SKype, jo el tinc instalat al IPHONE i la unica pega es que els senyors de VOMISTAR (movistar) limiten aquest servei.
Aixi que nomes el puc fer servir quant tinc cobertura wifi, pero no utilitzant la xarxa 3G per la qual pago una tarifa plana.

:(
Ex ...moltes coses

Feisser
Presentats
Entrades: 898
Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: Feisser » dt. gen. 26, 2010 5:57 pm

unes fotos panoramiques de la Patagonia per anar fent- se una ideia, ja ens contaràs a la tornada com son en directa.

Enllaç

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. gen. 26, 2010 7:22 pm

[quote user="Mareta" post="105313"]

Ahir va esser un día de despedides i a mí s´em posen fatal.[/quote]

El diumenge, ben dinat, quan ja marxàvem i vaig fer-te una abraçada, quasibé plores!!!! :halfcry

:kiss :kiss :kiss :kiss :kiss
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. gen. 26, 2010 9:14 pm

[quote user="Feisser" post="105694"]unes fotos panoramiques de la Patagonia per anar fent- se una ideia, ja ens contaràs a la tornada com son en directa.

Enllaç[/quote]

Ostres Feisser, m'acabo de mirar la pàgina de fotos 360º que em comentaves diumenge i és genial !
En les "recent views" i havia el rescat en helicòpter que em vas estar parlant, es espectacular :eyes

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”