La veritat es que ha estat un dia on hem tingut de tot. Per començar hem esmorzat on havíem dit d'entrada i no hem fet cas del canvi d'última hora (sort que l'Albert s'ha creuat amb nosaltres, si no, no ens haguéssim pas trobat al monestir).
A més, l'Alucina ha vingut a esmorzar (jo que em pensava que estava de conya quan he vist que deia que estava fent fotos al monestir i era cert!!)
El pobre Jesús ha esperat una bona estona a Besalú (no hem calculat bé el temps, dispensa). La veritat és que no hem passat del pont medieval.
Guaiteu quins nois més formosos tenim a Mototurisme!!
És clar que el sector femení tampoc desmereix, eh noies?? ;)
Les carreteres eren humides però hem agafat algun tram assolellat i eixut. M'ho he passat moooooolt bé!! I un moment preciós ha estat quan, a banda i banda de la carretera hi havia vaques i vedellets joves. Fins i tot he pogut sentir exclamar el Jesús "Que xulo!".
Al final no hem dinat a Oix sinó que ho hem fet a Beget en companyia de dos gossos adorables que esperaven pacientment i educadament la teca que ens ha sobrat (la truita i l'ensaladilla). Vidi: tot i la meva animadversió a l'ensaladilla, he de dir que era bona. Jesús, va, no et posis gelós: la teva truita també era bona.
En Koper i la Mireia ens han dut de tot: embotit, pa...
Gràcies a la Mare Mareta per preparar-nos els postres (que bona la coca!)
Al final, tot fent el cafetó (aquest cop no de picnic perquè no hi havia en Pacs) s'ha posat a ploure i hem acabat amb el vestit de pluja.
Apa, a tots els que heu vingut: gràcies per un dia tan bo! Als que no hem pogut venir per la circumstància que sigui, ja us hem fet prou dentetes!
Una abraçada a tots!
(Gràcies, Eva, per les fotos)