Urbanitas 2011

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Urbanitas 2011

Entrada Autor: Eva » dl. juny 06, 2011 10:34 pm

A l’hora de sopar érem 13 comensals.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Varen venir un parell d’amics d´en Saneja. Va esser divertit, molt divertit i nosaltres , els que acostumem a tingué que anar dormir d’hora per llevar-nos a les 5:30 del matí per anar a Lleida, francament això de sopar tard i no tenir cap pressa... no mho podia creure....

Després del sopar i seguit de despedir els que no es quedaven a dormir, varem continuar xerrant i xerrant ... rient i rient... les 12.... la 1..... jo ja proposava anar a dormir... però ningú em feia cas.... les 2 ???? !!!!!!

Imatge

Tots cap el pis de dalt on dormen els temporers . Hi havien llits i nosaltres varem portar els sacs de dormir.... més d´un feia molts anys que no havia entrat en un sac de dormir i.... va costar una mica...

Les imatges de l´hora de dormir ja les ha penjat la Carme.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. juny 06, 2011 10:49 pm

El diumenge al matí , tothom es va llevar quant i com va poguer.
Això de llevar-se i ja estar en el punt de sortida es un luxe grandiós, només comparable amb l’esmorzar que ens esperava....

Aquest any la María Rosa ens va preparar la zona d’esmorzar dolç i el salat, desseguida veureu la part dolça a qui anava dirigida....:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

I la part salada :

Imatge

Imatge

Imatge
Va ésser una molt i molt grata sorpresa que vingués en JoanXt. Joan , moltes gracies per apropar-te i compartir l’esmorzar amb TOTS nosaltres, a mi em va fer molta il•lusió veure’t tant recuperat i poguer compartir una estona amb tu.

Grum i Sra. Biennnnnnnn ja era hora que os deixéssiu veure.... Aleix.... la propera vegada os volem veure dalt de dues motos i compartint la sortida amb tots nosaltres , d’acord ????
En Xavier i la Lini: varen venir sota una pluja intensa, però una vegada instal•lats, en Xavier ens va demostrar el talent innat de la seva Rt i va llaurar una mica el camp.
Sr. I Sra Cabirol .... totalment recuperat i a punt de estar donat d’alta del tot .... m´en alegro molt.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 06, 2011 10:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Ricmel
Presentats
Entrades: 522
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Ricmel » dl. juny 06, 2011 10:52 pm

Ara mirava les fotos amb l'Anna i ens ha vingut ganes de menjar alguna d'aquests cireres tan maques! Bé, no només cireres... ;)

Jaume, sou uns grans amfitrions.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. juny 06, 2011 10:55 pm

Presentem degudament a ....

Toni Wan Kenobi.

La seva moto , una GS ADV :

Persona agradable , acostumat a viatjar amb la seva Sra i gran conservador, crec que desseguida es va sentir a gust entre nosaltres.

Toni, benvingut :kiss

Imatge

Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 06, 2011 11:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. juny 06, 2011 11:00 pm

La road leader :

Lidia :

Imatge

La resta d´imatges de la sortida ja les he penjat al Picassa

Per cert, la ruta d´uns 120 km molt fácil i ràpida... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. juny 06, 2011 11:11 pm

Prop de Boldú hi trovem el monument dedicat a LLuís Companys.
Com tot catalá que s´aprecii, varem fer-li una visita.
La foto de grup obligada i en Cabirol va decidir que LLuís Companys es sentiria afalagat amb un look de mototurista , per aixó la darrera imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 06, 2011 11:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. juny 06, 2011 11:23 pm

i el darrer apunt per el dinar a un restaurant anomenat 2007.

Ple a petar... no m´estranya... varem menjar molt i molt bé:

L´aspecte exterior era el d´una nau industrial, però l´interior un restaurant tremendament modern amb una decoració minimalista i acurada.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. juny 06, 2011 11:27 pm

No em vull oblidar .... la foto de les senyores a la sortida ( Cristina.... faltes tú)

De esquerra a dreta:

Imatge

Merçé ( Lini), Ines ( Sra. Cabirol), Lidia ( La Motos), Carme ( Edelweiss) , Eva ( Mareta) .

Senyores i senyors un autentic plaer compartir vetllada, somriures, pluja, dinar i molta i molta MOTO.

Fins la propera....

:bow :bow :bow :bow :bow :bow

Mareta

La motos
Presentats
Entrades: 29
Membre des de: dl. nov. 15, 2010 7:53 am
Ubicació: Esparreguera

Entrada Autor: La motos » dt. juny 07, 2011 8:04 am

Moltes gracies a tots/es els que heu inmortalitzat aquest maravellós urbanites'11.... :bow
Unes fotos amb les seves explicacions impressionants!!!!!
Es un plaer compartir aquesta aficció i aquests moments, amb tots vosaltres, la gran familia de mototurisme.... :castell

Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dt. juny 07, 2011 11:04 am

Perdoneu les poques paraules del meu anterior missatge, he estat una mica embolicat amb "assumptes fiscals" (maleïda renta :enfadat ).

No puc més que agrair la feinada que en Saneja (Senyor Jaume) i la seva família han fet per que poguéssim gaudir d'una jornada tant perfecte i memorable.
GRACIES, MOLTES GRACIES
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
i no només a ells, també gracies, moltes gracies a tots vosaltres, els que van poder vindre, als que van poder vindre una estona i els que no varen poder, gracies a tots per haver me fet sentir com si fos de la colla de tota la vida, això es quelcom que no tot hom pot fer.

De les fotografies i el "videos"... que puc dir? no tinc paraules, tot plegat m'ha deixat bocabadat.

Tant bon punt ens tornem a trobar (es a dir així que la feina m'ho permeti) us prego indulgencia per la feblesa de la meva memòria... sempre he tingut greus problemes de retenció amb els noms o, si més no, amb creuar correctament noms i cares... que hi farem? cadascú es com es i no hi ha gaire que hi podem fer.

Referent a les fotos i el parell o tres de "videos" que vaig fer amb el telefon, només demanar-vos més indulgencia (si encara us en queda una mica després de tota la que he demanat) per que tot just he passat de 2windows" a "mac" i encara no he pogut instal.lar ni configurar el "client ftp" al nou ordinador per "penjar ho" a internet.

Una abraçada molt forte a tots/es.

Fins a la propera que esper ho sigui ben aviat.
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 07, 2011 11:09 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Merce » dt. juny 07, 2011 12:18 pm

Eva, ets una autèntica CRACK !!! amb aquests reportages tant fascinants !!!! :bow :bow

Toni, indulgencia aqui tenim la que convingui que tinguem...!! el que has de fer es tornar a sortir amb Mototurisme ben aviat !!! :form
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 07, 2011 12:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. juny 08, 2011 11:35 am

El video de la cloenda amb el mestre de ceremonia Sr. Tomàs que ens va deleitar amb unes curtes paraules :

[youtube]_F3VIabE-wM[/youtube]

I aqui les paraules d´en Josep María ( Cabirol) sobre el pagament del dinar.... especialment adreçats als nou vinguts.... i la resposta d´en Toni Wan Kenobi

[youtube]nioJOpI_XqU[/youtube]

La qualitat del video es dolenta.... però el proper sortirà millor :mrgreen: :mrgreen:

Per cert.... tinc un objectiu nou per la càmara..... 18-200 :mrgreen: :mrgreen: ah..... amb photoshop incorporat , o sigui que no os preocupì res de res.....
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 08, 2011 11:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”