Lleida - Girona TRAIL 8 I 9 D'Octubre
Moderador: Airald
- Inakibg
- Presentats
- Entrades: 46
- Membre des de: dc. març 19, 2008 10:35 am
- Ubicació: Davant l'ordinador - Maresme
- Contacta:
Re: Lleida - Girona TRAIL 8 I 9 D'Octubre
APa ! Així amb tanta gent i tant ben planificat, deixarieu venir un que en vol aprendre amb la seva V-Strom?
Viatgers sobre dues rodes
http://duesrodes.blogspot.com/
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Demà, la ruta ja estarà pre-explorada, per tant anirem una mica per feina, jo personalment ja vaig anar fins a Espinelves desde Girona, o sigui que si mes no ja tenim el tema fins aquí demà suposo que xino-xano hi arribarem sense cap problema.
El tram Lleida Cervera el deixem a mans dels tracs que vas trobar tu Jordi? i provem sort al mateix dia?
Recordo que hi va haver algú, però ara no recordo quí, que em va comentar que potser vindria amb una Husaberg enduro amb una autonomia limitada, jo suposo que no serà cap problema, com a mínim desde Moià es poden garantir gasolineres cada 50 km, abans de Moia soposo que també.
salut!
El tram Lleida Cervera el deixem a mans dels tracs que vas trobar tu Jordi? i provem sort al mateix dia?
Recordo que hi va haver algú, però ara no recordo quí, que em va comentar que potser vindria amb una Husaberg enduro amb una autonomia limitada, jo suposo que no serà cap problema, com a mínim desde Moià es poden garantir gasolineres cada 50 km, abans de Moia soposo que també.
salut!
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
inakibg, Apuntat quedes doncs! De quina zona ets?
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
Actualitzo Llista:
Llista:
1.650X (el burro delante)
2.Tiramilles
3.CMB
4.Imserso Trail Pascual
5.Cuco
6.Ramon
7.Kpeps ¿?
8.Ximetric 1er dia ¿?
9. Rafel XR650R
10. Julià G650Xchallenge
11.Iñakibg
A veure senyors, convindria començar a confirmar minimament l'assistència per saber que planificar en quant a allotjament i menjars. Estaria bé per a confirmar que diguessiu si dormireu al Hostal/Hotel que trobem.
Llista:
2.Tiramilles
3.CMB
4.Imserso Trail Pascual
5.Cuco
6.Ramon
7.Kpeps ¿?
8.Ximetric 1er dia ¿?
9. Rafel XR650R
10. Julià G650Xchallenge
11.Iñakibg
A veure senyors, convindria començar a confirmar minimament l'assistència per saber que planificar en quant a allotjament i menjars. Estaria bé per a confirmar que diguessiu si dormireu al Hostal/Hotel que trobem.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Jo, si no és un hotel de 4 **** mínim, no vinc pas!!! :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:
És broma!!!!!
Si que estaria bé que tingués pàrquing per guardar les motos, ens pot anar bé! No sabem el temps que farà i tenir les motos ben guardades per la nit estarà bé!
En parlem,
Per cert, quin era el lloc de trobada per demà dimarts?
Carles
És broma!!!!!
Si que estaria bé que tingués pàrquing per guardar les motos, ens pot anar bé! No sabem el temps que farà i tenir les motos ben guardades per la nit estarà bé!
En parlem,
Carles
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
[quote user="CMB" post="178366"]
Carles[/quote]
Al Rest. La Masia del Cabrit al Pol.Ind. de la Nestlè, saps on vull dir? Al Costat del que va ser el Mas de Nit, el Cocoa... a les 14h-14:15h
Carles[/quote]
Al Rest. La Masia del Cabrit al Pol.Ind. de la Nestlè, saps on vull dir? Al Costat del que va ser el Mas de Nit, el Cocoa... a les 14h-14:15h
- Inakibg
- Presentats
- Entrades: 46
- Membre des de: dc. març 19, 2008 10:35 am
- Ubicació: Davant l'ordinador - Maresme
- Contacta:
Sóc de Mataró...
Viatgers sobre dues rodes
- Jordivili
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
- Ubicació: El Bisaura
[quote user="650X" post="178364"]Actualitzo Llista:
Llista:
2.Tiramilles
3.CMB
4.Imserso Trail Pascual
5.Cuco
6.Ramon
7.Kpeps ¿?
8.Ximetric 1er dia ¿?
9. Rafel XR650R
10. Julià G650Xchallenge
11.Iñakibg
A veure senyors, convindria començar a confirmar minimament l'assistència per saber que planificar en quant a allotjament i menjars. Estaria bé per a confirmar que diguessiu si dormireu al Hostal/Hotel que trobem.[/quote]
Bones Enric,
jo ja et confirmo que no vinc,aquell cap de setmana soc fora.Aquest va ser un dels motius per vindre el dissabte passat a la exploratoria,que va ser un exit fins a Espinelves,allà ens varem encigalar amb en tiramilles entre mig de branques fins que els problemes de la Suzuki van tornar a sortir.
Ja que en Tiramilles no a acabat de explicar la història la acabo,el dissabte a la tarda varem quedar amb en Tiramilles per anar a buscar la Suzuki a Espinelves amb el cotxe i remolc d'un amic (acabat de restaurar per cert),arribem a Espinelves carregem la moto al remolc i enfilem la C-25 cap a Torello,just abans del pont de Sant Sadurni d'osormort sentim una explosio,mirem pel retrovisor i si hem punxat una roda del remolc.Parem a un lateral i si,una roda del remolc està desintregrada,que ha passat,ens preguntem? :eyes :eyes :enfadat :enfadat
Mentre fem el canvi de roda veiem que amb el pes de la moto el pneumatic del remolc toca l'amortitzer del remolc i l'ha segat fins que ha explotat.Posem la roda de recanvi i decidim fer els 500metres fins trobar la sortida de l'eix(no sigui cas que vinguin els mossos a oferir-nos la seva ajuda).Un cop fora de l'eix veiem que aixi no podem anar enlloc,resultat trucar a un bon amic que tambe te remolc que ens vingui a buscar la Suzuki i jo tornar amb el remolc buit.
Llista:
2.Tiramilles
3.CMB
4.Imserso Trail Pascual
5.Cuco
6.Ramon
7.Kpeps ¿?
8.Ximetric 1er dia ¿?
9. Rafel XR650R
10. Julià G650Xchallenge
11.Iñakibg
A veure senyors, convindria començar a confirmar minimament l'assistència per saber que planificar en quant a allotjament i menjars. Estaria bé per a confirmar que diguessiu si dormireu al Hostal/Hotel que trobem.[/quote]
Bones Enric,
jo ja et confirmo que no vinc,aquell cap de setmana soc fora.Aquest va ser un dels motius per vindre el dissabte passat a la exploratoria,que va ser un exit fins a Espinelves,allà ens varem encigalar amb en tiramilles entre mig de branques fins que els problemes de la Suzuki van tornar a sortir.
Ja que en Tiramilles no a acabat de explicar la història la acabo,el dissabte a la tarda varem quedar amb en Tiramilles per anar a buscar la Suzuki a Espinelves amb el cotxe i remolc d'un amic (acabat de restaurar per cert),arribem a Espinelves carregem la moto al remolc i enfilem la C-25 cap a Torello,just abans del pont de Sant Sadurni d'osormort sentim una explosio,mirem pel retrovisor i si hem punxat una roda del remolc.Parem a un lateral i si,una roda del remolc està desintregrada,que ha passat,ens preguntem? :eyes :eyes :enfadat :enfadat
Mentre fem el canvi de roda veiem que amb el pes de la moto el pneumatic del remolc toca l'amortitzer del remolc i l'ha segat fins que ha explotat.Posem la roda de recanvi i decidim fer els 500metres fins trobar la sortida de l'eix(no sigui cas que vinguin els mossos a oferir-nos la seva ajuda).Un cop fora de l'eix veiem que aixi no podem anar enlloc,resultat trucar a un bon amic que tambe te remolc que ens vingui a buscar la Suzuki i jo tornar amb el remolc buit.
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
[quote user="jordivili" post="178388"][quote user="650X" post="178364"]Actualitzo Llista:
Llista:
2.Tiramilles
3.CMB
4.Imserso Trail Pascual
5.Cuco
6.Ramon
7.Kpeps ¿?
8.Ximetric 1er dia ¿?
9. Rafel XR650R
10. Julià G650Xchallenge
11.Iñakibg
Bones Enric,
Mentre fem el canvi de roda veiem que amb el pes de la moto el pneumatic del remolc toca l'amortitzer del remolc i l'ha segat fins que ha explotat.Posem la roda de recanvi i decidim fer els 500metres fins trobar la sortida de l'eix(no sigui cas que vinguin els mossos a oferir-nos la seva ajuda).Un cop fora de l'eix veiem que aixi no podem anar enlloc,resultat trucar a un bon amic que tambe te remolc que ens vingui a buscar la Suzuki i jo tornar amb el remolc buit.[/quote]
Uff, ja em feia la impressió que la cosa que va explicar en Jordi no acababa aquí... quines aventures. Es ben bé que la DR BIG el dissabte no va tenir el dia bó... si segueix per aquest camí el seu amo la jubilarà més aviat del que es pensa. :mrgreen:
Em sap greu que no puguis venir... altre cop serà ;)
Salut!
Llista:
2.Tiramilles
3.CMB
4.Imserso Trail Pascual
5.Cuco
6.Ramon
7.Kpeps ¿?
8.Ximetric 1er dia ¿?
9. Rafel XR650R
10. Julià G650Xchallenge
11.Iñakibg
Bones Enric,
Mentre fem el canvi de roda veiem que amb el pes de la moto el pneumatic del remolc toca l'amortitzer del remolc i l'ha segat fins que ha explotat.Posem la roda de recanvi i decidim fer els 500metres fins trobar la sortida de l'eix(no sigui cas que vinguin els mossos a oferir-nos la seva ajuda).Un cop fora de l'eix veiem que aixi no podem anar enlloc,resultat trucar a un bon amic que tambe te remolc que ens vingui a buscar la Suzuki i jo tornar amb el remolc buit.[/quote]
Uff, ja em feia la impressió que la cosa que va explicar en Jordi no acababa aquí... quines aventures. Es ben bé que la DR BIG el dissabte no va tenir el dia bó... si segueix per aquest camí el seu amo la jubilarà més aviat del que es pensa. :mrgreen:
Em sap greu que no puguis venir... altre cop serà ;)
Salut!
- CMB
- Presentats
[quote user="650X" post="178367"][quote user="CMB" post="178366"]
Carles[/quote]
Al Rest. La Masia del Cabrit al Pol.Ind. de la Nestlè, saps on vull dir? Al Costat del que va ser el Mas de Nit, el Cocoa... a les 14h-14:15h[/quote]
Crec que si, és aquí ?
Dinat o per dinar i marxar despres?
Carles
Carles[/quote]
Al Rest. La Masia del Cabrit al Pol.Ind. de la Nestlè, saps on vull dir? Al Costat del que va ser el Mas de Nit, el Cocoa... a les 14h-14:15h[/quote]
Crec que si, és aquí ?
Carles
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 05, 2011 9:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
[quote user="CMB" post="178399"][quote user="650X" post="178367"][quote user="CMB" post="178366"]
Carles[/quote]
Crec que si, és aquí ?
Carles[/quote]
Per dinar! jo encara estaré treient lleganyes, en Gandalf surt de treballar a les 14h però només ha de travessar el carrer i en Julià i en Rafel ja hi he parlat avui a la tarda.
Es 200m més amunt. es aquí
Carles[/quote]
Crec que si, és aquí ?
Carles[/quote]
Per dinar! jo encara estaré treient lleganyes, en Gandalf surt de treballar a les 14h però només ha de travessar el carrer i en Julià i en Rafel ja hi he parlat avui a la tarda.
Es 200m més amunt. es aquí
- CMB
- Presentats
[quote user="650X" post="178400"][quote user="CMB" post="178399"][quote user="650X" post="178367"][quote user="CMB" post="178366"]
Carles[/quote]
Crec que si, és aquí ?
Carles[/quote]
Es 200m més amunt. es aquí[/quote]
Ei, m'has dit al mateix lloc que he dit jo!!! Ho bé hi ha dos restaurants igual?
És aqui si
Val, veig que serm colla, bieeeeeeennnnnnnnn!!
Fins demà amb mooooooooolta gana!
Salut
Carles[/quote]
Crec que si, és aquí ?
Carles[/quote]
Es 200m més amunt. es aquí[/quote]
Ei, m'has dit al mateix lloc que he dit jo!!! Ho bé hi ha dos restaurants igual?
És aqui si
Val, veig que serm colla, bieeeeeeennnnnnnnn!!
Fins demà amb mooooooooolta gana!
Salut
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
[quote user="650X" post="178364"]Actualitzo Llista:
Llista:
2.Tiramilles
3.CMB
4.Imserso Trail Pascual
5.Cuco
6.Ramon
7.Kpeps ¿?
8.Ximetric 1er dia ¿?
9. Rafel XR650R
10. Julià G650Xchallenge
11.Iñakibg
Bones Enric de moment et confirmo que vinc el 1er dia i 2on, en breu et dire si em quedo a dormir o no ,aixo encara estic negocian
Llista:
2.Tiramilles
3.CMB
4.Imserso Trail Pascual
5.Cuco
6.Ramon
7.Kpeps ¿?
8.Ximetric 1er dia ¿?
9. Rafel XR650R
10. Julià G650Xchallenge
11.Iñakibg
Bones Enric de moment et confirmo que vinc el 1er dia i 2on, en breu et dire si em quedo a dormir o no ,aixo encara estic negocian
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Jo confirmo que vindré preparat, tant si plou

com si fa sol

com si fa sol

Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 06, 2011 8:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- CMB
- Presentats
[quote user="Pasqual" post="178453"]Jo confirmo que vindré preparat, tant si plou

com si fa sol
[/quote]
Quina por que fas, Pascual!

com si fa sol

Quina por que fas, Pascual!
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Jo encara no puc confirmar res, espero no fer anar gaire malament si no ho dic fins d'aquí un parell de setmanes 
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Ramon" post="178466"]Jo encara no puc confirmar res, espero no fer anar gaire malament si no ho dic fins d'aquí un parell de setmanes
[/quote]
VA, Ramon, que si cal també farem una estoneta de nit
VA, Ramon, que si cal també farem una estoneta de nit
- CMB
- Presentats
Hola
Ja hem arribat de fer la prèvia d'avui per la zona de Girona. De totes maneres no hi ha cap foto! No hem tingut temps ni de parar ni de fer fotos... jejeje, no, la veritat que ningú ha portat cap càmara de fotos. :D Sort que tenim els tracks del gps per justificar-ho.
Erem 4 motos, R1200GS, F800GS, G650X-Challenge, XR650R: 650X, CMB, Julià i Rafel
S'ha sortit a les 15.45h des de Domeny, Girona. Despres d'un bon dinar a la Masia del Cabrit.
L'ordre en que ho hem fet és a la inversa del que farem.
tram 1: Girona - Amer. 25 km. 1h. Pistes desiguals en dificultat. Algunes amples i molt ràpides i perilloses per que hi pasen camions. La segona mitja part del tram, és més dificil i és més estret, té regueres, pedres i una mica de desnivell. Es pot trobar un bona alternativa sense perdre l'esperit del tram.
tram 2: Amer - Sant Marti Sacalm. 7 km, 20 min. Desnivell 600m. Pista similar a la segona part del tram 1, però amb més desnivell. Tal com estava avui, no és problemàtic, però si està moll i s'ha de fer en baixada, no sé, no sé... Hi ha l'alternativa de baixar per asfalt de l'inici fins al final.
tram 3: Susqueda. 19 km. 40 min. Pista i asfalt. La baixada és ràpida amb alguna pedra, però fàcil. Pujem fins a Mare de Deu del Coll. Fàcil i ràpid.
tram 4: Mare de Deu del Coll - Espinelves. 41 km. 2h. Aqui hem investigat una mica i hem fet una pista que ningú coneixia directament. L'inici és ampla i llavors es tanca una mica i es nota que no hi pasa massa gent. És una mica pedregosa, però s'hi pot passar amb compte. Té trams molt expectaculars amb vistes a la vall. Altres passen en mig de boscos de pins negres frondosos. S'ha de passar per Sant Hilari. Llavors es torna a agafar una pista que ens porta a la carretera de Sant Sadurní d'Osormort. Pista divertida i sense cap dificultat aparent. Molt divertida per la quantitat de salts, giravoltes, pujades, baixades, ... Es pot fer a bon ritme. Llavors agafem uns pocs km d'asfalt i es continua igual fins a Espinelves.
Bé, en 650x, ja ho acabarà d'explicar!!!!
No ens ha passat cap problema rellevant! Perfecte, jo m'ho he passat molt bé! Tret d'un petit dolor a l'espatlla al tram final, que he hagut de baixar el ritme!
Salut
Carles
Ja hem arribat de fer la prèvia d'avui per la zona de Girona. De totes maneres no hi ha cap foto! No hem tingut temps ni de parar ni de fer fotos... jejeje, no, la veritat que ningú ha portat cap càmara de fotos. :D Sort que tenim els tracks del gps per justificar-ho.
Erem 4 motos, R1200GS, F800GS, G650X-Challenge, XR650R: 650X, CMB, Julià i Rafel
S'ha sortit a les 15.45h des de Domeny, Girona. Despres d'un bon dinar a la Masia del Cabrit.
L'ordre en que ho hem fet és a la inversa del que farem.
tram 1: Girona - Amer. 25 km. 1h. Pistes desiguals en dificultat. Algunes amples i molt ràpides i perilloses per que hi pasen camions. La segona mitja part del tram, és més dificil i és més estret, té regueres, pedres i una mica de desnivell. Es pot trobar un bona alternativa sense perdre l'esperit del tram.
tram 2: Amer - Sant Marti Sacalm. 7 km, 20 min. Desnivell 600m. Pista similar a la segona part del tram 1, però amb més desnivell. Tal com estava avui, no és problemàtic, però si està moll i s'ha de fer en baixada, no sé, no sé... Hi ha l'alternativa de baixar per asfalt de l'inici fins al final.
tram 3: Susqueda. 19 km. 40 min. Pista i asfalt. La baixada és ràpida amb alguna pedra, però fàcil. Pujem fins a Mare de Deu del Coll. Fàcil i ràpid.
tram 4: Mare de Deu del Coll - Espinelves. 41 km. 2h. Aqui hem investigat una mica i hem fet una pista que ningú coneixia directament. L'inici és ampla i llavors es tanca una mica i es nota que no hi pasa massa gent. És una mica pedregosa, però s'hi pot passar amb compte. Té trams molt expectaculars amb vistes a la vall. Altres passen en mig de boscos de pins negres frondosos. S'ha de passar per Sant Hilari. Llavors es torna a agafar una pista que ens porta a la carretera de Sant Sadurní d'Osormort. Pista divertida i sense cap dificultat aparent. Molt divertida per la quantitat de salts, giravoltes, pujades, baixades, ... Es pot fer a bon ritme. Llavors agafem uns pocs km d'asfalt i es continua igual fins a Espinelves.
Bé, en 650x, ja ho acabarà d'explicar!!!!
No ens ha passat cap problema rellevant! Perfecte, jo m'ho he passat molt bé! Tret d'un petit dolor a l'espatlla al tram final, que he hagut de baixar el ritme!
Salut
Carles
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
Home Carles! que vols que expliqui si ja ho has explicat tot?? resumeixes perfectament aquesta etapa. Crec que si ajuntem la prèvia de dissabte desde Moià a Espinelves i l'ajuntem amb la d'avui ens queda una jornada "completa" de trail del bó. Per tant si ningú hi veu cap inconvenient començaré (tan bon punt tanqui la llista) un allotjament a Moià.
M'agradaria remarcar un tema, s'ha prioritzat el traçat per pistes bones, tot i així hi ha trams de camí que requereixen certa atenció, si bé per què son estrets, o per què hi ha desnivell, o per predregam. També es poden donar totes les condicions alhora :mrgreen: , però repeteixo, no es lo normal. En aquests trams ja hi ha alternatives asfaltades que permeten continuar el camí 15 o 20 km endavant. Dic això per que després no tinguem disgustos :roll:
Si les condicions climatològiques son com les d'aquests dies i no tenim gaire fang un pilot (standard) amb una trail/maxitrail amb mixtes pot fer perfectament desde Moià fins Girona. Qualsevol empitjorament en quan a fang, reguers... anirà complicant el pàs. (suposo que tothom ha entès que vull dir)
Podriem dir que amb el permís de la K-GS d'en Ramon, la pitjor combinació seria una maxitrail de més de 250kg amb pneumàtics mixtes, asfàltics, gastats i pilot amb poca experiencia off-road, tot i així (torno a repetir-ho) si les condicions del terreny no empitjoren es asequible fins i tot per aquest càs.
Llista:
1.Tiramilles DRBIG Repsol edition
2.Pere29 F800GS
3.CMB F800GS
4.Pascual (amb xubasquero o amb boles)
5.Cuco Yamaha450?
6.Ramon -PROVISIONAL- K-GS
7.Rafel XR650R
8.Julià G650Xchallenge
9.Iñakibg V-Storm
10.Jo R1200GS
Es tancarà la llista el 30 de setembre.
Em sembla que no em deixo res :roll:
PD: Tiramilles, hem explorat satisfactoriament, fins més enllà d'Espinelves. Concretament el camí que hem fet ens deixa a la crta. d'Espinelves a Sant Sadurní a 5km de Sant Sadurní. Es suficient? podrem conectar els tracks? fins aquí hi ha +o- 100km.
Salut ;)
M'agradaria remarcar un tema, s'ha prioritzat el traçat per pistes bones, tot i així hi ha trams de camí que requereixen certa atenció, si bé per què son estrets, o per què hi ha desnivell, o per predregam. També es poden donar totes les condicions alhora :mrgreen: , però repeteixo, no es lo normal. En aquests trams ja hi ha alternatives asfaltades que permeten continuar el camí 15 o 20 km endavant. Dic això per que després no tinguem disgustos :roll:
Si les condicions climatològiques son com les d'aquests dies i no tenim gaire fang un pilot (standard) amb una trail/maxitrail amb mixtes pot fer perfectament desde Moià fins Girona. Qualsevol empitjorament en quan a fang, reguers... anirà complicant el pàs. (suposo que tothom ha entès que vull dir)
Podriem dir que amb el permís de la K-GS d'en Ramon, la pitjor combinació seria una maxitrail de més de 250kg amb pneumàtics mixtes, asfàltics, gastats i pilot amb poca experiencia off-road, tot i així (torno a repetir-ho) si les condicions del terreny no empitjoren es asequible fins i tot per aquest càs.
Llista:
1.Tiramilles DRBIG Repsol edition
2.Pere29 F800GS
3.CMB F800GS
4.Pascual (amb xubasquero o amb boles)
5.Cuco Yamaha450?
6.Ramon -PROVISIONAL- K-GS
7.Rafel XR650R
8.Julià G650Xchallenge
9.Iñakibg V-Storm
10.Jo R1200GS
Es tancarà la llista el 30 de setembre.
Em sembla que no em deixo res :roll:
PD: Tiramilles, hem explorat satisfactoriament, fins més enllà d'Espinelves. Concretament el camí que hem fet ens deixa a la crta. d'Espinelves a Sant Sadurní a 5km de Sant Sadurní. Es suficient? podrem conectar els tracks? fins aquí hi ha +o- 100km.
Salut ;)
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
A falta que et contesti en Tiramilles entenc que no hi ha problema perque ells es van quedar en el tram de Espinelves a St Hilati si dius que vas arribar a la carretera de Espinelves - St Sadurni es mes avall, seria un enllaç minim per ajuntar els traks.