XXXVIII Reunión Invernal de Arguis

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: XXXVIII Reunión Invernal De Arguis

Entrada Autor: Xavier » dc. des. 21, 2011 9:39 am

[quote user="Pasqual" post="187272"][quote user="Steelman" post="187246"]Jo vaig arribar a casa,
ens ho varem pasar molt bé
Arguis sempre sera arguis ;)[/quote]

Arguis ja no és Arguis :D NO fa fred, no hi ha neu, no hi ha fang.... :enfadat a sobre, si et descuides et llençen a la foguera (viu o mort...)... En fí, d'hivernal res de res. Això si, la ruta d'anada i la companyia un 100%[/quote]

Mentres discutiu si Arguis és Arguis o no, voldría saber si aquest 100% és en sentit positiu o no :twisted:

A veure si un any d'aquests m'ho puc combinar...
Xavier l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 21, 2011 9:39 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: XXXVIII Reunión Invernal De Arguis

Entrada Autor: Pasqual » dc. des. 21, 2011 10:08 am

[quote user="Xavier" post="187295"][quote user="Pasqual" post="187272"][quote user="Steelman" post="187246"]Jo vaig arribar a casa,
ens ho varem pasar molt bé
Arguis sempre sera arguis ;)[/quote]

Arguis ja no és Arguis :D NO fa fred, no hi ha neu, no hi ha fang.... :enfadat a sobre, si et descuides et llençen a la foguera (viu o mort...)... En fí, d'hivernal res de res. Això si, la ruta d'anada i la companyia un 100%[/quote]

Mentres discutiu si Arguis és Arguis o no, voldría saber si aquest 100% és en sentit positiu o no :twisted:

A veure si un any d'aquests m'ho puc combinar...[/quote]

100% posisitu. Això si, si segueix el clima com ara, podrem anar amb tanga....

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”