Dissabte 22
Moderador: Airald
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
Re: Dissabte 22
Jo també a caseta i sopat!!!
Bona ruta, bon sol, bona companyia...........bon dinar!!!!!!!
Gracies a tots per compartir-ho i especialment en Feisser per organitzar-ho! :birracat
Bon any i bon Nadal! :brindis
Bona ruta, bon sol, bona companyia...........bon dinar!!!!!!!
Gracies a tots per compartir-ho i especialment en Feisser per organitzar-ho! :birracat
Bon any i bon Nadal! :brindis
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Tot perfecte !
La ruta, la penya, el temps, el menjar ...
N'haurem d'anar preparant de sortides d'aquestes ;)
N'haurem d'anar preparant de sortides d'aquestes ;)
- Ricard_biker
- Presentats
- Entrades: 428
- Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
- Ubicació: Viladecans
[quote user="Ramon" post="222473"]Tot perfecte !
N'haurem d'anar preparant de sortides d'aquestes ;)[/quote]
... i preparar cursets de cruillers... Ja, ja, ja...!!! :b9
N'haurem d'anar preparant de sortides d'aquestes ;)[/quote]
... i preparar cursets de cruillers... Ja, ja, ja...!!! :b9
Ricard_biker l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 22, 2012 9:49 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Ricard_biker
- Presentats
- Entrades: 428
- Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
- Ubicació: Viladecans
Un altre a casa...!!! :okcat I a punt d'anar-se'n al llit...., a les 2 de la matinada començo a treballar... :foracat
Una jornada ben complerta. 420 kms. ben assortits de revolts, bon temps, bones vistes..., i com sempre, d'una molt bona companyia.
Molt bones festes a tots i totes, i si no us ha tocat res de loteria, penseu que l'important es que ens tornem a veure i a gaudir tots plegats del que més ens agrada... :jajacat
Una jornada ben complerta. 420 kms. ben assortits de revolts, bon temps, bones vistes..., i com sempre, d'una molt bona companyia.
Molt bones festes a tots i totes, i si no us ha tocat res de loteria, penseu que l'important es que ens tornem a veure i a gaudir tots plegats del que més ens agrada... :jajacat
Ricard_biker l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 22, 2012 9:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:burrucat a casa :birracat
:cat_vergonya si m'ha semblat que els hem perdut de vista en un tres i no res clar marchais de ruta a Castelló :martell
:viscat ruta i gent de conya :viscat
:cat_vergonya si m'ha semblat que els hem perdut de vista en un tres i no res clar marchais de ruta a Castelló :martell
:viscat ruta i gent de conya :viscat
Minino l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 22, 2012 9:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
un altre a casa, en sembla que avui hem fruït tots de un bon dia de moto, ha fet un temps primaveral i sempre que baixem per les terres del Ebre gaudim de bones carreteres i poc trànsit, vaja que és un plaer conduir amb tots vosaltres, mirar pels miralls i veure la filera de motos ballant revolt rera revolt es massa... gràcies a tots i en especial aquest del nord que n'han fet un munt de quilòmetres per venir i a més per tornar no tenien prou i s'han anat cap a mes al sud per fer-ne mes... :callo
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
Hola companys, jo també a casa després d'un dia espectacular en tots els sentits :viscat
BON NADAL a tots! :okcat
BON NADAL a tots! :okcat
Sempre amb un somriure
Núria
Núria
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Un dia perfecte, nois...quin fart de riure... :okcat
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
I les fotos ??????
Només 4 i fetes amb el mobil del Steelman ??? Que poden ser d´arxiu........................... No sé, no sé.............
Només 4 i fetes amb el mobil del Steelman ??? Que poden ser d´arxiu........................... No sé, no sé.............
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 23, 2012 9:01 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep Freisser!
Gràcies per muntar aquesta sortida en que hem pogut gaudir de la moto, de la compnayia i de l'arròs.
Feia temps que no coincidia amb alguns de vosaltres i m´ha fet molt il.lusió petar la xerrada i riure obertament.
Bones festes de Nadal i fins al propera...salut! ;)
Gràcies per muntar aquesta sortida en que hem pogut gaudir de la moto, de la compnayia i de l'arròs.
Feia temps que no coincidia amb alguns de vosaltres i m´ha fet molt il.lusió petar la xerrada i riure obertament.
Bones festes de Nadal i fins al propera...salut! ;)
- Pere Deauville
- Presentats
- Entrades: 17
- Membre des de: dg. set. 07, 2008 5:57 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Eppp...!
Hola a tot@s, primerament, gràcies a n'en Feisser per muntar aquesta sortida, que ha estat espectacular, deixant de banda la baixada-pujada a Fontcanda... :nonocat , però paga la pena, un lloc desconegut per a mi però, preciós i que com diu en "Prony" hi tornaré..., pot ser amb una trail o en tot terreny... :callo
En segón lloc gràcies al Panotxa i en Siso per convidar-me ( que si no, no m'entero) a aconpanyar-vos, i també h'haver conegut cares noves... un plaer, de veritat, també de coneixer unes carreteres fantàstiques que ignoraba...colleres...que maques......!!! :okcat
Bon apat de cloenda d'un gran dia de Moto i de la tornada ja no m'enrrecordo...però vaig arribar be..
PD: gracies Steelman, per les compartir quaqtre fotos..., carai!!!!!, quin supermobil que tens...!!!, espero que algú en pengi alguna mes....
BE APROFITO PER DESITJAR-VOS UNES BONES FESTES I MILLOR 2013..., fins aviat...!
Hola a tot@s, primerament, gràcies a n'en Feisser per muntar aquesta sortida, que ha estat espectacular, deixant de banda la baixada-pujada a Fontcanda... :nonocat , però paga la pena, un lloc desconegut per a mi però, preciós i que com diu en "Prony" hi tornaré..., pot ser amb una trail o en tot terreny... :callo
En segón lloc gràcies al Panotxa i en Siso per convidar-me ( que si no, no m'entero) a aconpanyar-vos, i també h'haver conegut cares noves... un plaer, de veritat, també de coneixer unes carreteres fantàstiques que ignoraba...colleres...que maques......!!! :okcat
Bon apat de cloenda d'un gran dia de Moto i de la tornada ja no m'enrrecordo...però vaig arribar be..
PD: gracies Steelman, per les compartir quaqtre fotos..., carai!!!!!, quin supermobil que tens...!!!, espero que algú en pengi alguna mes....
BE APROFITO PER DESITJAR-VOS UNES BONES FESTES I MILLOR 2013..., fins aviat...!
Pere Deauville l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 06, 2013 1:45 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Companys, la jornada d'ahir va ser memorable. Vam fer una bona colla de quilòmetres i en vaig gaudir molt i molt. :burrucat
Feisser, gràcies per organitzar l'arrossada i la ruta que pels de la ciutat dels quatre rius (i voltants) va ser complementada amb l'afegit que va muntar en Panotxa.
Molta moto però també moltes estones de sobretaula parlant i xalant. Ahir vaig fer grans descobriments... però ja no me'n recordo de què anava! :birracat
Fontcalda és un indret encisador i sorprenent. M'ha agradat molt llegir l'article que tan amablement ha inclòs l'Stelman al post. :idea
Feisser, gràcies per organitzar l'arrossada i la ruta que pels de la ciutat dels quatre rius (i voltants) va ser complementada amb l'afegit que va muntar en Panotxa.
Molta moto però també moltes estones de sobretaula parlant i xalant. Ahir vaig fer grans descobriments... però ja no me'n recordo de què anava! :birracat
Fontcalda és un indret encisador i sorprenent. M'ha agradat molt llegir l'article que tan amablement ha inclòs l'Stelman al post. :idea
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Primer agrair a n'en Freisser la proposta anti-loto tan ben ensopegada, preparada i exitosa. Seguidament compartir un dia genial amb els assistents. Fantàstiques carreteres les del Sud i millors paisatges i racons per descobrir. Adjunto uns detalls:
Aquí la riera amb el verdet en qüestió:

Aquí la comissió de tècnics :jajacat valorant la possibilitat de passar-la, o no:

I aquí la resta de fotos que vaig fer. Ep! Si algú no hi surt, no m'ho tingueu en compte, us aprecio igualment! :holacat
Fotos
Salut!
Aquí la riera amb el verdet en qüestió:
Aquí la comissió de tècnics :jajacat valorant la possibilitat de passar-la, o no:
I aquí la resta de fotos que vaig fer. Ep! Si algú no hi surt, no m'ho tingueu en compte, us aprecio igualment! :holacat
Salut!
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 23, 2012 6:16 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
unas fotos molt macas i veig que us va fer un dia esplendid,si anaveu com aquell que diu en manigues de camisa :okcat quin començament d'hivern a veure si arriva el fred :picant :picant
lo que no entenc es que tants que ereu no us atrevisiu a creuar el rierol,total amb la calor que feia mullarse els peus una mica..... :b9 :b9
lo que no entenc es que tants que ereu no us atrevisiu a creuar el rierol,total amb la calor que feia mullarse els peus una mica..... :b9 :b9
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Moltes gràcies Feisser per organitzar aquesta sortida que com ja es un vici ens ho vam passar de conya. :birracat
Unes fotos molt guapes. :okcat
Afegeixo les meves que porten mitja tarda carregant-se :pcenfado

Fins la propera! :holacat
:brindis BON NADAL, BONES FESTES I BON ANY NOU! :brindis
Unes fotos molt guapes. :okcat
Afegeixo les meves que porten mitja tarda carregant-se :pcenfado

Fins la propera! :holacat
:brindis BON NADAL, BONES FESTES I BON ANY NOU! :brindis
Minina l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 15, 2013 12:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Molt maques les fotos Nuri!!!
M'agrada molt la que em vareu fer al avançar-vos!
M'agrada molt la que em vareu fer al avançar-vos!
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Que bé us ho passeu! Bones carreteres, dia perfecte, poc trànsit...vosaltres si que en sabeu. :okcat
Gràcies per ensenyar-nos-ho.
PD: No me n'he pogut estar al veure aquesta foto.... :cat_vergonya

Jordiii, si et molesta m'ho dius, eh?? Ànims!
Gràcies per ensenyar-nos-ho.
PD: No me n'he pogut estar al veure aquesta foto.... :cat_vergonya

Jordiii, si et molesta m'ho dius, eh?? Ànims!
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 23, 2012 8:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
Moltes gràcies Siso, Nuri i Jordi per les fotos :okcat
Núria Vs l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 23, 2012 9:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Sempre amb un somriure
Núria
Núria
- Pere Deauville
- Presentats
- Entrades: 17
- Membre des de: dg. set. 07, 2008 5:57 pm
- Contacta:
Realment fotos molt maques...! Gràcies a tots el fotografs per compartir-les...!
BONES FESTES...!!!
BONES FESTES...!!!