Si surt el que estic preparant...no tindràs cap excusa.James_Bond ha escrit:siono1000 ha escrit:Aixó va endavant nois, la setmana que vé tindrem un lloc segurament. Quin...???? ja veurem. :roll:
Al final tot i tenir unes normes tant suaus encar me'n fareu venir ganes d'apuntar-m'hi 8)
Vsssssssss
007
I MOTOTURISELEFANTREFFEN.CAT
Moderador: Airald
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Salut i kilómetres
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
I si no ....tampoc ;)siono1000 ha escrit:Si surt el que estic preparant...no tindràs cap excusa.James_Bond ha escrit:siono1000 ha escrit:Aixó va endavant nois, la setmana que vé tindrem un lloc segurament. Quin...???? ja veurem. :roll:
Al final tot i tenir unes normes tant suaus encar me'n fareu venir ganes d'apuntar-m'hi 8)
Vsssssssss
007
Ex ...moltes coses
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
desitja tant o mes de vindra, com nosaltres de que vingui :D :D :Dsiono1000 ha escrit:Si surt el que estic preparant...no tindràs cap excusa.James_Bond ha escrit:siono1000 ha escrit:Aixó va endavant nois, la setmana que vé tindrem un lloc segurament. Quin...???? ja veurem. :roll:
Vsssssssss
007
i si ha cap problema, ja se sap aquesta gent, tenen
influencias :lol: :lol: :lol:
SOCI A.M.M. 16284
- Siono1000
- Presentats
El pla B no ha sortit bé, tot i ser el lloc molt interessant per les possibilitats que reunia en cas de mal temps, per enquibir els que aixó d’anar en tenda no els fa el pes, per la possibilitat de fer un esmorzar-dinar abans de marxar i per el lloc al vell mig de la natura... no podrà ser.
Els 12 km de pista en força mal estat el fan inviable i l’alçada (1.300 m ) potser un pel temerària encara que aventurera. Aquí les fotos del lloc descartat.

A la Web semblava que deien solsament uns 3 km. “Va a ser que no”.
http://personal.auna.com/fidecm/
Tindrem que seguir el pla A. Ara ens posarem en marxa. No patiu que algun lloc anirem. De moment ni ha un de confirmat, però l’alçada també es problemàtica (1.200 m). Seguim buscant altres opcions.
Els 12 km de pista en força mal estat el fan inviable i l’alçada (1.300 m ) potser un pel temerària encara que aventurera. Aquí les fotos del lloc descartat.

A la Web semblava que deien solsament uns 3 km. “Va a ser que no”.
http://personal.auna.com/fidecm/
Tindrem que seguir el pla A. Ara ens posarem en marxa. No patiu que algun lloc anirem. De moment ni ha un de confirmat, però l’alçada també es problemàtica (1.200 m). Seguim buscant altres opcions.
Salut i kilómetres
- Guillem
- Presentats
- Entrades: 94
- Membre des de: dv. juny 01, 2007 8:42 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Conec molt bé aquest lloc, la llastima es que es podia arribar des de Sant Jaume de Frontanya ( Trajecte més curt ) però l´ultim cop que hi vaig passar la feina va ser sortir-ne de les roderes que hi havien.
Si us interessa aquella zona puc fer algunes trucades per què crec recordar que al Santuari hi havia una zona d´acampada, hi conec bastanta gent del poble.
Si us interessa aquella zona puc fer algunes trucades per què crec recordar que al Santuari hi havia una zona d´acampada, hi conec bastanta gent del poble.

- Siono1000
- Presentats
El santuari de Falgàs es el lloc en que el que porta l'Hospederia ha dit que hi podem acampar hasta sense demanar permis, hi han WC i barbacoes, ell diu que si podem arrivar alla segur que no hi trovarem a ningú.PEP1600 ha escrit:Conec molt bé aquest lloc, la llastima es que es podia arribar des de Sant Jaume de Frontanya ( Trajecte més curt ) però l´ultim cop que hi vaig passar la feina va ser sortir-ne de les roderes que hi havien.
L'Hopederia estarà tancada i va dir que la carretera tenia tendència a glaçar-se (1.280 m), de moment es un lloc per anar, però intentarem el pla A, Estany de Montcortes, ja veurem al final.
Sio coneixes algun lloc adequat ja el pots dir, que queda poc temps per decidir, gràcies.
Salut.
Salut i kilómetres
- Siono1000
- Presentats
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
He parlat amb la gent de acampada.org. Els hi he preguntat per un lloc on vam anar far un parell d'anys a Torre de Capdella. El problema del foc segueix sent el mateix. El que no volen es que es faci foc directament a terra, tot i que s'hauria de demanar permis. Ostres aixo del foc es una pena, amb l'envient que dona. A l'agrupament ja fa forces anys que no en fem cap, per tots els problemes que posen. D'altre banda, tambe entenc que estan una mica "cremats" :mrgreen: amb el tema.