Una mica de seriositat senyors !!!!siono1000 ha escrit:
NOVA APOSTA:
- SIONO1000: Ens perdem 6 cops.
- stromkel: Ens perdem 2,5 cops.
Aquesta inflació està desbocada, tot puja per moments. Salut
17-18 Novembre. Acampada d'hotel al Delta
Moderador: Airald
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Siono1000
- Presentats
- Guillem
- Presentats
- Entrades: 94
- Membre des de: dv. juny 01, 2007 8:42 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Vas errat, jo també en tinc un de Tom Tom així que som 6 pero en vista que tots el porteu potser el deixo a casa, que segur que així no em perdo,stromkel ha escrit:
Crec que tenim 5 GPS:
Xavistrom
James Bond
In1til
Vendetta
stromkel
És impossible que ens perdem ????
Jo encara no sé el meu punt de trobada, us poso aquest amb una foto a veure que us sembla? Es a la altura de Igualda a la rotonda on comença la carretera que baixa cap a Santa Coloma de Queralt, us esperariem allà amb els cascos posats per tirar cap avall. Si hi ha cap inconvenient, vull alternatives 8) .
clicar a sobre la foto per ampliar

- in1til
- Presentats
- Entrades: 209
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
- Ubicació: Manresa/Vic
Aqui teniu l'itinerari tontorrejat en la versió de mapa "Western Union V675.1409"
Itinerari d'anada
Punt 1: Sir James
Punt 2: Sr. In1til
Punt 3: Els de la novatada
Punt 8: A esmorzar que ja tinc gana
Punt 358, o 359: A dormir que ja em fa mal el cul
I la propera vegada que em feu programar el tontorrón, passem per autopista
Itinerari d'anada
- Siono1000
- Presentats
Primer tema: No es que guanyi el que no es perdi cap cop, no. Es qui aposta que no es perderà cap cop. T'atraveixes tu Guillem a apostar. La llista està aixis:Guillem ha escrit: . Sere el que guanyi el CAP COP?
Jo encara no sé el meu punt de trobada, us poso aquest amb una foto a veure que us sembla? Es a la altura de Igualda a la rotonda on comença la carretera que baixa cap a Santa Coloma de Queralt, us esperariem allà amb els cascos posats per tirar cap avall. Si hi ha cap inconvenient, vull alternatives
-siono1000: ens perdarem 7 cops. ( aquesta inflació...)
-stromkel: ens perdarem 2'5 cops.
Aposta 2º: Qui seran els de la 0'5 ???
-siono1000: Michel, Georges, James i Guillem. (tot puja )
Segon tema: A mi em sembla perfecta el punt de trovada, no cal que esteu amb els cascos possats, perque arrivarem nosaltres primers i estarem sense casc fen un cigarret. :roll:
Veus com t'agradaaaa...bandidu, segur que ja la tenias a punt.in1til ha escrit:Aqui teniu l'itinerari tontorrejat en la versió de mapa "Western Union V675.1409"
Itinerari d'anada
Tu passa per allà un vulguis per que seràs el que manaras i s'emportarà totes les critiques, encara que no t'equivoquis cap cop.
Nova proposta:
Aquesta sortida qui ha de ser el culpable de tot...??? 8) S'ha de decidir abans de marxar.
-Siono1000: Kel-In1
Salut i kilómetres
- Kel
- Presentats
- Contacta:
Perdona Guillem, desconeixia que tu també tens GPS.
Siono650, t'adones company, que a força del anys ets l'únic que no tens GPS... deficiència greu en un home com tu Això serà tractat a la Junta General Extraordinaria de HjpnttSCI
Tot controlat; el sistema de "Marxa Fina" dona els seus resultats.
In1til, suposo que l'itinerari de tornada sera: marimon l'ultim ....
Siono650, t'adones company, que a força del anys ets l'únic que no tens GPS... deficiència greu en un home com tu Això serà tractat a la Junta General Extraordinaria de HjpnttSCI
Tot controlat; el sistema de "Marxa Fina" dona els seus resultats.
In1til, suposo que l'itinerari de tornada sera: marimon l'ultim ....
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
- in1til
- Presentats
- in1til
- Presentats
- Vendetta
- Presentats
Ep! tinc una proposta indecent, he vist que passarem a prop de ca la iaia.
I no sè sempre m'ha fet curiositat, podriem parar a veure què carai és això que tan de nom tè. Entre manresa i igualada.
Ca la yaya
I no sè sempre m'ha fet curiositat, podriem parar a veure què carai és això que tan de nom tè. Entre manresa i igualada.
Ca la yaya
- Kel
- Presentats
- Contacta:
Vendetta ha escrit:Ep! tinc una proposta indecent, he vist que passarem a prop de ca la iaia.
En la producción social de su vida, los hombres entran en determinadas relaciones necesarias e independientes de sus voluntades, relaciones de producción que corresponden a una determinada fase de desarrollo de sus fuerzas productivas materiales.
Prólogo a la Contribución a la Crítica de la Economía Política K Marx
Un cop sàpigues recitar això de memòria, podem parlar de ca l'iaia :twisted:
- Vendetta
- Presentats
En la producción social de su vida, los hombres entran en determinadas relaciones necesarias e independientes de sus voluntades, relaciones de producción que corresponden a una determinada fase de desarrollo de sus fuerzas productivas materiales. :mestrestromkel ha escrit:Vendetta ha escrit:Ep! tinc una proposta indecent, he vist que passarem a prop de ca la iaia.
En la producción social de su vida, los hombres entran en determinadas relaciones necesarias e independientes de sus voluntades, relaciones de producción que corresponden a una determinada fase de desarrollo de sus fuerzas productivas materiales.
Prólogo a la Contribución a la Crítica de la Economía Política K Marx
Un cop sàpigues recitar això de memòria, podem parlar de ca l'iaia :twisted:
Guaita! i de veritat que ho he fet de memoria! Si ja tenia ganes jo.. de fer-hi un tallat a ca la iaia..
- Siono1000
- Presentats
in1til ha escrit:Pèrdues: 0 cops
Modificacions a l'itinerari per augmentar la qualitat estètica-pràctica de la ruta, on a vegades s'ha de donar mitja volta per tornar a veure algún racó que ens hagi passat desepercebut: 3 cops
Jo tampoc em perdo mai, quasi sempre tardo més arrivar. :roll:
L'aposta cap cop segueix verge. Tants defensors dels Gps i tant poca valentia...no hi ha un pam de net entre aquesta gent.
Salut i kilómetres
- Siono1000
- Presentats
A nosaltres no ens faria res avançar l'hora de sortir uns 15 minuts per enquiviri la parada a cala iaia.Vendetta ha escrit:Ep! tinc una proposta indecent, he vist que passarem a prop de ca la iaia.
Ca la yaya
Fa temps que vull veure que es aixó. Ja direu.
Ostres tu...!!!!
Hem surt de película ja:
Salut i kilómetres
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
- Siono1000
- Presentats
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Siono1000
- Presentats
Steelman ha escrit:A montblanc per esmorzar hi ha força llocs ;) jo en conec un on es menja prou be ;)
Pero si no se en quina hora us hi he d´esperar ....... doncs ...
stromkel ha escrit:Caldria acorar els temps intermitjos
1) Podem trobar-nos ales 8 del matí a la rotonda de l'eix, aeroport, autopista, casa de barrets .... a Riudellots de la Selva. Siono i Irene, Vendetta, stromkel.
2) Demanar a l'estimat Vendetta que sia puntual, o en tot cas donar-li els temps de la ruta i ja ens atraparà (Vendetta si ets puntual et convido a un parell de tallats).
3) Recollir a James Bond a la benzinera de l'eix passat Vic (punt de trobada habitual), si anem be de temps podem fer un tallat. Temps estimat 45 minuts. Sortida a les 9
4) Punt de trobada a Manresa. L'in1til que digui el lloc a tocar de l'eix (una rotonda o així) Continuar sense baixar de la moto. Hora de sortida 2/4 de 10
5) Igualada. Recollir a Guillem i la Carol, igual que a Manresa i seguir ruta. Hora de sortida a les 10
6) Montblanc, en Xavistrom i la Sandra que busquin un bon lloc per esmorzar. Esmorzar a les 11
7) Després intentar baixar cap a les Terres de l'Ebre i si hi ha temps quedar amb el companys per fer una mini ruta (per el Delta). En sembla que això és complicat per el temps i les aturades (esmorzar, dinar, benzina, tallats, ...)
8) Arribada a casa i si podem veure un xic el Delta, encara que sia 10 minuts
Ja pots dir a on hem d'anar.
Salut i kilómetres
- Vendetta
- Presentats