SORTIDA PER EL DISSABTE 8 DE MAIG

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: SORTIDA PER EL DISSABTE 8 DE MAIG

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. maig 11, 2010 11:10 pm

[quote user="Gearbox" post="119156"][quote user="James Bond" post="119023"] ...A Margalef varen fer un recés, coca-cola o cervesa i una bossa de trumfes fregides. [/quote]

:b9 :b9 m'agrada aquesta expressió !!

Respecte als vídeos... no se perquè els heu tret. Si en veia clarament que sempre s'anava a velocitats i traçades més que prudents... :cool:[/quote]

Al meu poble es diuen així, be mes aviat ho diem els mes vells. :D :D :D

Des de fa molt de temps que tinc per costum no tenir vídeos penjats a la xarxa.

Durant molt temps vaig fer filmacions a cada sortida de Mototurisme i a moltes d'altres.

Després es va començar a parlar de casos que els de l'esquadra rastrejaven internet i buscaven les pessigolles als que els havien penjat si creien que hi havia alguna possibilitat de que fossin punibles, com s'ha dit abans per aquí deurien ser alguns amb excés de cel, i la majoria d'aquí el fòrum els varem treure i esborrar tots.

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. maig 12, 2010 9:31 am

Dues coses:

1.-En referència als videos, Anaveu amb bici, no ? tant a poc a poc :roll:

2.-Aixó que dieu de si hi han radars per aquelles carreteretes d´allà baix... per instal.lar un radar fixe hi ha d´haver un punt de llum per poder conectar-lo , segons a ón, es molt dificil trobar-lo i més al mig del bosc......vaja dic jo, radars fixes només a llocs civilitzats. :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 12, 2010 9:34 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. maig 12, 2010 9:53 pm

[quote user="Gs12 red" post="119293"]Dues coses:

1.-En referència als videos, Anaveu amb bici, no ? tant a poc a poc :roll:

2.-Aixó que dieu de si hi han radars per aquelles carreteretes d´allà baix... per instal.lar un radar fixe hi ha d´haver un punt de llum per poder conectar-lo , segons a ón, es molt dificil trobar-lo i més al mig del bosc......vaja dic jo, radars fixes només a llocs civilitzats. :roll:[/quote]

D'arreglar les males infraestructures elèctriques a tot el pais no ho faran pas, però de posar els punts de llum on calgui perquè els recaptadors oficials del rei Juan (Saura) Sintierra (el dolent d'en Robin Hood) ho puguin fer, fins i tot son capaços de crear línies elèctriques senceres al bell mig del bosc i on faci falta, això si sempre molt sostenibles i respectables amb el medi ambient.

A part d'això fa unes tres setmanes fent la pujada de Camarassa amb en Jesús, varem detectar senyals estranyes i .. si senyor, enfilat a sobre d'un marge hi havia un seat amagat del qual en sortia un cable que anava a parar a la carretera i amagat amb arbrets, com els que fèiem servir per anar a caçar ocells, i havia un impressionant trípode amb un magnific radar Multanova 6F. No cal dir que el "companys" uniformats esperaven a dalt de tot de la pujada als que ho havien tingut la "sort" que vàrem tenir nosaltres.

Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 12, 2010 9:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. maig 12, 2010 10:02 pm

I aixó que diuen que están de vaga encoberta des del més de Novembre del 2009, per desaveniències .i que recepten un 70% menys de multes. !!!!
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”