Ruta Per Dimecres
Moderador: Airald
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Ruta Per Dimecres
Donada l'enveja que m'ha fet l'esmorzar de Perafita i que voliem fer la ruta aprop, hem decidit unificar criteris i fer aquesta ruta.
Esmorzar a Perafita i dinar a Can Roca a Esponellà.
El que vulgui venir, ja ho sap.
Sortirem a les 9H. de la benzinera de Bellaterra, direcció nord.
Rafel
Núria
Albert G
JoanCG
Feisser
Heavy1987
Periodista
Xavier
Pepi600
Stelvio
Alucina
Maripili
Demà trucaré per demanar taula.
Ja sé que ho dic amb poc temps, però ha anat així.
Sortirem a les 9H. de la benzinera de Bellaterra, direcció nord.
Rafel
Núria
Albert G
JoanCG
Feisser
Heavy1987
Periodista
Xavier
Pepi600
Stelvio
Alucina
Maripili
Ja sé que ho dic amb poc temps, però ha anat així.
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 07, 2010 9:12 pm, en total s’ha editat 9 vegades.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Ruta Per Dimecres
Un cop solventats els "asuntos internos" ja m´hi pots apuntar ;) ;)
Jordi ,el meeting point es a Bellaterra ? l´hora ? No massa tard,conec els dos llocs i ens possarem les botas per dinar i per esmorzar :jump :jump :jump
Jordi ,el meeting point es a Bellaterra ? l´hora ? No massa tard,conec els dos llocs i ens possarem les botas per dinar i per esmorzar :jump :jump :jump
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 06, 2010 9:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
[quote user="Alucinamaripili" post="148988"]Donada l'enveja que m'ha fet l'esmorzar de Perafita i que voliem fer la ruta aprop, hem decidit unificar criteris i fer aquesta ruta.
llastima demá tinc sopar "light" (codillu estil Alemany) :mrgreen:
Ja sé que ho dic amb poc temps, però ha anat així.[/quote]
llastima demá tinc sopar "light" (codillu estil Alemany) :mrgreen:
Ja sé que ho dic amb poc temps, però ha anat així.[/quote]
- Alucinamaripili
- Presentats
Josep Maria, et posaràs com un vacó. :mrgreen:
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Osti Alucina... un altre esmorzar a Cal Pensiró i potser sí que la Dolors em fotarà a règim de debó !!! :tremolant :tremolant
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Gearbox" post="148993"]Osti Alucina... un altre esmorzar a Cal Pensiró i potser sí que la Dolors em fotarà a règim de debó !!! :tremolant :tremolant[/quote]
Si no veniu , no hi ha coca :b9 :b9 :b9 :b9
Si no veniu , no hi ha coca :b9 :b9 :b9 :b9
-
- Presentats
- Entrades: 130
- Membre des de: ds. ago. 29, 2009 8:35 pm
Alucina, puc proposar-te un canvi?
Quan arribis a Ripoll agafa la carretera de Vallfogona del Ripollés és una carretera que va tot el temp pel cantó sud de la montanya i per tant li toca el sol i està seca la qual cosa dona molta seguretat. Per altra banda és molt sinuosa i ben asfaltada o sigui per disfrutar-hi fort.
Jo no sé si podré venir t'ho diré demà, salut
Quan arribis a Ripoll agafa la carretera de Vallfogona del Ripollés és una carretera que va tot el temp pel cantó sud de la montanya i per tant li toca el sol i està seca la qual cosa dona molta seguretat. Per altra banda és molt sinuosa i ben asfaltada o sigui per disfrutar-hi fort.
Jo no sé si podré venir t'ho diré demà, salut
- Alucinamaripili
- Presentats
[quote user="VicBo" post="148995"]Alucina, puc proposar-te un canvi?
Jo no sé si podré venir t'ho diré demà, salut[/quote]
Has de venir perquè no ens perdem, o no tornaràs a dormir tranquil mentre ho recordis. :mrgreen:
Has de venir perquè no ens perdem, o no tornaràs a dormir tranquil mentre ho recordis. :mrgreen:
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Jo tinc el "cul llogat" :???: :???: :???: :???: , però la propera vinc ;)
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Jo us acompanyaré fins l´esmorçar.
A quina hora sortim i des d´on :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Apa fins dimecres
Apa fins dimecres

- Alucinamaripili
- Presentats
[quote user="PEPI600" post="149012"]Jo us acompanyaré fins l´esmorçar.
Apa fins dimecres[/quote]
Ja ho he posat al principi, les 9 a Bellaterra, si quedem més d'hora, la dona demana el divorci. :D
Apa fins dimecres[/quote]
Ja ho he posat al principi, les 9 a Bellaterra, si quedem més d'hora, la dona demana el divorci. :D
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Que envejosos que sou :enfadat
i jo que no puc anar,"mecago en tó" :enfaduu
i jo que no puc anar,"mecago en tó" :enfaduu
Que gran aquest de Bilbao

- Alucinamaripili
- Presentats
No t'excitis que et puja la pressió.
Ja vindràs a un altra, hi ha més dies que llonganisses.
Ja vindràs a un altra, hi ha més dies que llonganisses.
- Oscar
- Presentats
Buuuuuuuuuuuuuuuuueeeeeeeeeeeeeeeno vale :crys
jo tambè us estimo,disfruteu força
jo tambè us estimo,disfruteu força

- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Col..ns, això no es fa, les coses s'avisen amb temps :twisted:
Jo ja tinc el dia planificat, sinó em faria gràcia acompanyar-vos :oops:
En fi, si tot va bé ens veurem el dia 12 ;)
Com de costum, ja veig que gana, el què es diu gana, no en passareu pas :eyes
Bona ruta i porteu sal de fruites per si de cas
Jo ja tinc el dia planificat, sinó em faria gràcia acompanyar-vos :oops:
En fi, si tot va bé ens veurem el dia 12 ;)
Com de costum, ja veig que gana, el què es diu gana, no en passareu pas :eyes
Bona ruta i porteu sal de fruites per si de cas
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Oscar
- Presentats
[quote user="VicBo" post="148995"]Alucina, puc proposar-te un canvi?
Si no estic equivocat aquesta carretera és la que pasa per Mr Bikers,un
lloc recomenable per parar a donar una ullada :mrgreen:
lloc recomenable per parar a donar una ullada :mrgreen:

- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Aquesta carretera (que és la N-260) entre Ripoll i Olot passant per Vallfogona del Ripollès la vaig fer per primer cop aquesta primavera i és realment genial :eyes
Nosaltres, ens vam desviar a l'esquerra per la GI-521 que porta cap a St. Joan de les Abadesses. És una carretera genial de veritat, però no gaire recomanable per aquesta època ja que és tot cara Nord, molt humida i segurament gelada, però si la podeu fer amb millor temps, val la pena. Passa per una fajeda molt frondosa i va devallant, tot enllaçant revolts...
A la N-260, passareu per un lloc, ell Coll de Canes, de 1120m que té un encant especial, hi ha uns quants caminets que surten d'allà mateix, és un bon lloc per parar a fer picnic o estirar les cames.
En fi, aneu per on aneu, segur que ho disfruteu d'allò més. ;)
Nosaltres, ens vam desviar a l'esquerra per la GI-521 que porta cap a St. Joan de les Abadesses. És una carretera genial de veritat, però no gaire recomanable per aquesta època ja que és tot cara Nord, molt humida i segurament gelada, però si la podeu fer amb millor temps, val la pena. Passa per una fajeda molt frondosa i va devallant, tot enllaçant revolts...
A la N-260, passareu per un lloc, ell Coll de Canes, de 1120m que té un encant especial, hi ha uns quants caminets que surten d'allà mateix, és un bon lloc per parar a fer picnic o estirar les cames.
En fi, aneu per on aneu, segur que ho disfruteu d'allò més. ;)
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 07, 2010 10:56 am, en total s’ha editat 1 vegada.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Hola companys !
Jo vindré a l'esmorzar però ja ens trobarem a cal Pensiró. A quina hora penseu que hi podeu arribar aproximadament ?
Jo vindré a l'esmorzar però ja ens trobarem a cal Pensiró. A quina hora penseu que hi podeu arribar aproximadament ?
-
- Presentats
- Entrades: 89
- Membre des de: ds. des. 05, 2009 12:30 pm
- Ubicació: la Gleva - les Masies de Voltregà
bones yo me apunto al esmorsar si amb voleu. aquet puesto es exelent amb cassola de abans 'per recordar ara jejejeje, a quina hora esta previst de arrivar a perafita??mersi companys..
- Alucinamaripili
- Presentats
[quote user="Oscar" post="149033"][quote user="VicBo" post="148995"]Alucina, puc proposar-te un canvi?
lloc recomenable per parar a donar una ullada :mrgreen:[/quote]
Una ullada i unes fotos amb unes birretes.
[quote user="GRUM" post="149034"]Aquesta carretera (que és la N-260) entre Ripoll i Olot passant per Vallfogona del Ripollès la vaig fer per primer cop aquesta primavera i és realment genial :eyes
En fi, aneu per on aneu, segur que ho disfruteu d'allò més. ;)[/quote]
Merci per la informació.
[quote user="Xavier" post="149036"]Hola companys !
Jo vindré a l'esmorzar però ja ens trobarem a cal Pensiró. A quina hora penseu que hi podeu arribar aproximadament ?[/quote]
[quote user="PERIODISTA" post="149044"]bones yo me apunto al esmorsar si amb voleu. aquet puesto es exelent amb cassola de abans 'per recordar ara jejejeje, a quina hora esta previst de arrivar a perafita??mersi companys..[/quote]
Doncs jo soc de lletres, però em penso que entre les 10- 10:30 ja podem estar per allà.
lloc recomenable per parar a donar una ullada :mrgreen:[/quote]
Una ullada i unes fotos amb unes birretes.
[quote user="GRUM" post="149034"]Aquesta carretera (que és la N-260) entre Ripoll i Olot passant per Vallfogona del Ripollès la vaig fer per primer cop aquesta primavera i és realment genial :eyes
En fi, aneu per on aneu, segur que ho disfruteu d'allò més. ;)[/quote]
Merci per la informació.
[quote user="Xavier" post="149036"]Hola companys !
Jo vindré a l'esmorzar però ja ens trobarem a cal Pensiró. A quina hora penseu que hi podeu arribar aproximadament ?[/quote]
[quote user="PERIODISTA" post="149044"]bones yo me apunto al esmorsar si amb voleu. aquet puesto es exelent amb cassola de abans 'per recordar ara jejejeje, a quina hora esta previst de arrivar a perafita??mersi companys..[/quote]
Doncs jo soc de lletres, però em penso que entre les 10- 10:30 ja podem estar per allà.