Txèquia
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Txèquia
Per maig-juny anirem a Txèquia de vacances. ¿Algú en te informació recent? ¿què en sabeu de la "vignette" per les autopistes? ¿alguna ruta recomanada? rès de Praga, si us plau, em resisteixo a pensar que només aquesta ciutat val la pena. Gràcies.
Sí, sí, cuan en sàpiga penjaré fotos! uff!
Sí, sí, cuan en sàpiga penjaré fotos! uff!
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: Txèquia
Un bon lloc és Brno, on hi ha el circuit de Brno, la ciutat és força bonica i molt animada, al menys quan hi vam estar osaltres, i al circuit sempre hi fan curses d'alguna cosa i és molt barat entrar-hi.
Guia de Brno en castellà
Circuit de Brno
turisme txec
Guia de Brno en castellà
Circuit de Brno
turisme txec
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
Alucina, uns enllaços genials :D
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
La vignette,es d´ús obligatori per circular per autopista,crec recordar que el preu es al voltant de 12 a 15 €,pero si no pensas fer ho,t´ho pots estalviar.
No deixis d´anar a Karlovy Vari
No deixis d´anar a Karlovy Vari
-
- Presentats
Alucina gràcies per els enllaços.
Karlovy Vary ens ve molt bé. Entre Praga i Karlovy Vary hi ha un museu moto que ens interessa: www.museum-krivoklat.cz (també visitarem el castell).
Karlovy Vary ens ve molt bé. Entre Praga i Karlovy Vary hi ha un museu moto que ens interessa: www.museum-krivoklat.cz (també visitarem el castell).
-
- Presentats
Ups, perdó! L'adreça és: www.muzeum-krivoklat.cz
Amb "z", no amb "s". Es veu que son zapizots. :roll:
Amb "z", no amb "s". Es veu que son zapizots. :roll:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Jo a txèquia amb moto no hi he estat.
NOmes he estat a Karlo Vivary i a Praha (per mi una de les ciutats mes maques d´europa)
Si us agraden les visites historico/turistiques, a part de tot el referent als jueus que podeu trobar per Praha...tambe teniu molt a prop el camp de Concentracio de Terezin
NOmes he estat a Karlo Vivary i a Praha (per mi una de les ciutats mes maques d´europa)
Si us agraden les visites historico/turistiques, a part de tot el referent als jueus que podeu trobar per Praha...tambe teniu molt a prop el camp de Concentracio de Terezin
Ex ...moltes coses
-
- Presentats
A la parenta li fa "yuyu" lo dels camps de concentració. Prou que le enredada amb dos museus-moto i un enduro de clàssiques...
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Jo no et puc dir gaire res de Txèquia tot i que hi vaig estar un parell de cops quan encara era Txecoslovàquia i que per entrar et miraven tot el cotxde, fins i tot amb miralls amb rodes per sota :(
Recordo especialment l'any 82 que hi vaig anar amb un amic amb el 2CV a una concentració de "friends of 2cv"
Vindria a ser com les concentracions de motos, gent "rara" amb 2 cavalls "rarus" amb preparats "rarus".
Tot plegat veies arribar un 2cv amb una fumerola horrorosa, parava i mentre un plantava la tenda l'altra estenia un llençol al terra i desmuntava tot el motor :eyes
Uff, quins temps !
Recordo especialment l'any 82 que hi vaig anar amb un amic amb el 2CV a una concentració de "friends of 2cv"
Vindria a ser com les concentracions de motos, gent "rara" amb 2 cavalls "rarus" amb preparats "rarus".
Tot plegat veies arribar un 2cv amb una fumerola horrorosa, parava i mentre un plantava la tenda l'altra estenia un llençol al terra i desmuntava tot el motor :eyes
Uff, quins temps !