Ja fa temps que dic que tinc ganes de retrobar-me amb en Moncho i fa uns dies el vaig trucar a veure si em volia adoptar un cap de setmana.
En Moncho va ésser el tercer component a l’excursió a la Patagonia .
En la seguent foto, ell es de la dreta i una servidora estic rodant al seu costat i devant LES tORRES DEL Paine
Quant anàvem de ruta , ell sempre, sempre anava al darrera meu i jo li deia, “Moncho pasame” i ell em contestava …. “Pa… que Eva, si luego tendre que esperarme …..”
Tot un senyor.
En Moncho forma part de Mototurisme, però jo el vaig conèixer l’any 2009 quant vaig fer en solitari Cap de Creus – Finisterre sola i de sol a sol.
Ell va contactar amb mi a través del fòrum de bmw motos i es va oferir, malgrat no ens coneixíem de res a acompanyar-me els darrers 300 km. Una vegada varem arribar a Finisterre, varem prendre algo i ell va marxar a A Corunya, on viu i jo vaig quedar-me a dormir a Finisterre.
Total, que malgrat no ens veiem sovint, hem viscut moments molt intensos , com les vicissituds del nostre viatge a la Patagonia i el terratrèmol de Xile.
Li agrada molt i molt anar en moto i no li fan por els km.
Aquest cap de setmana coincideix amb la reunió mensual de bmw gallega i també mi han apuntat ( de fet… crec que soc la primera de la llista http://www.bmwmotos.com/cgi-bin/yabb2.4 ... 98013632/0 ).
Aquesta vegada aniré de copilot i tindré temps a fer moltes fotos, que evidentment compartiré amb TOTS vosaltres.
Marxo amb avió desde Barcelona fins A Corunya i allà em vindrà a recollir en Moncho.
Dissabte ruta bmw gallega.
Diumenge ruta i al vespre torno a casa.
Serà un cap de setmana diferent i amb molta moto.
A la maleta hi porto molt poques coses : l’Spot , la Senyera i el notebook.
La Mar em segueix amb l’Spot i de pas repassa geografia, la Senyera és tant bàsica com agafar el casc per anar en moto.
Com sempre, ja em coneixeu, obro aquest fil amb la més profunda de les meves humilitats i per portar-vos, de primera mà, a un indret diferent al que estem acostumats a rodar.
El trio a la Patagonia :
i en Moncho i en Pasqual en el llac Viedma i devant el glaciar del mateix nom. Per cert... allà feia molta i molta fred :
Deixo la darrera imatge d´en Moncho i i meva entrant a la Terra del Foc :