realment no sabia on posar la meva sortida... si és que es pot anomenar així, pero com encare tinc un xic d'humor... aquesta pot esser la secció adecuada (amb la vemia d'els nostres administradors).
és sabut que en terra ferma la gran majoria de coses s'aguanten:

com que amb uns companys voliem anar al marroc (amb un maleguanyat accident de moto pel mig, de moment... s'ha suspes).
Tenin la moto ultra equipada, vaig pensar... i què passarà a les dunes? com reaccionarà una gs1200? doncs com qualsevol moto megapesada:

puc dir que m'ho vaig passar com un crio, excavant a la sorra, hi havien dues senyores que em miraben amb cara d'esglai!!!

després de utilitzar la maniobra gos que treu sorra, castor que construeix un soport amb canyes i de resar deu avemaries... vaig engegar la moto per sortir glorios de tal combat amb la mare natura... i home jo l'hauria guanyada si no fora que el puto relé de la bomba de gasolina no li hagues petat en aquell precis moment....
Propietaris de gs1200, si voleu anar a la platja amb la moto... porteu sempre un ditxos rele a sobre... us pot salvar de trucar al racc...
Salutacions :cerv :cerv :cerv