Ruta Per Diumenge 13 De Març
Moderador: Airald
- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
Ruta Per Diumenge 13 De Març
Va, aquesta setmana m'animo a fer una proposta per diumenge
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 31842&z=10
Punt de sortida: benzinera Esclat a l'entrada de Ripoll a les 9.00h.
Esmorzar a Vallfogona del Ripollès, reagrupar a Olot, Santa Pau i Banyoles.
Visita, fumar i pipí a Besalú.
Dinar de picnic a Oix.
Visita a Beget.
La ruta d'acaba a Camprodon.
Nota: Proposo dinar de picnic perquè no puc anar a fer la prèvia per falta de temps i, per tant, no puc buscar lloc per dinar.
Nota 2: Com que no tinc GPS, he triat carreteres que ja conec una mica.
Qui s'hi anima?
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 31842&z=10
Punt de sortida: benzinera Esclat a l'entrada de Ripoll a les 9.00h.
Esmorzar a Vallfogona del Ripollès, reagrupar a Olot, Santa Pau i Banyoles.
Visita, fumar i pipí a Besalú.
Dinar de picnic a Oix.
Visita a Beget.
La ruta d'acaba a Camprodon.
Nota: Proposo dinar de picnic perquè no puc anar a fer la prèvia per falta de temps i, per tant, no puc buscar lloc per dinar.
Nota 2: Com que no tinc GPS, he triat carreteres que ja conec una mica.
Qui s'hi anima?
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
Re: Ruta Per Diumenge 13 De Març
diumenge... mmmm quina bona pinta te!
li dic a la meva xicota despres, a veure que :D
has vist la previssió del temps? http://www.meteo.cat/servmet/prediccio/ ... at/d5.html
dissabte ... malament, pero poder diumenge ja estará be :)
li dic a la meva xicota despres, a veure que :D
has vist la previssió del temps? http://www.meteo.cat/servmet/prediccio/ ... at/d5.html
dissabte ... malament, pero poder diumenge ja estará be :)
Koper l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 08, 2011 9:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
Quina llàstima, no podrem venir!
Ja m'hagués agradat però tenim altres compromisos, si ho hagués sabut abans...
Espero que us ho passau molt bé! :kiss
Ja m'hagués agradat però tenim altres compromisos, si ho hagués sabut abans...
Espero que us ho passau molt bé! :kiss
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
L'esmorzar serà al Mr Bikers? :roll:

- Angeleta
- Presentats
Randy, en principi sí, esmorzaríem al bikers (hi vaig estar fa dues setmanes i a fora, amb el solet, s'hi estava la mar de bé).
També es pot esmorzar a Ripoll, però volia evitar entrar dins el poble. (Ara bé, si algú vol esmorzar a la plaça del monestir, que ho digui i es sotmet a votació. Però si algú vol fer suggerències, que les faci aviat, eh?)
Avui m'han dit que potser trobem neu a la carretera de Beget perquè queda obaga. Jo no puc fer la prèvia, així que si algú vol ajudar i té ganes de fer-la, s'accepta de molt bon grat l'ajuda!
També es pot esmorzar a Ripoll, però volia evitar entrar dins el poble. (Ara bé, si algú vol esmorzar a la plaça del monestir, que ho digui i es sotmet a votació. Però si algú vol fer suggerències, que les faci aviat, eh?)
Avui m'han dit que potser trobem neu a la carretera de Beget perquè queda obaga. Jo no puc fer la prèvia, així que si algú vol ajudar i té ganes de fer-la, s'accepta de molt bon grat l'ajuda!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Angeleta" post="161151"]
També es pot esmorzar a Ripoll, però volia evitar entrar dins el poble. (Ara bé, si algú vol esmorzar a la plaça del monestir, que ho digui ......[/quote]
Els millors entrepans de llom de tot Catalunya els que fan al bar just davant el monestir, sempre que puc m'hi acosto. :lol:
També es pot esmorzar a Ripoll, però volia evitar entrar dins el poble. (Ara bé, si algú vol esmorzar a la plaça del monestir, que ho digui ......[/quote]
Els millors entrepans de llom de tot Catalunya els que fan al bar just davant el monestir, sempre que puc m'hi acosto. :lol:

- Angeleta
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="161155"][quote user="Angeleta" post="161151"]
Els millors entrepans de llom de tot Catalunya els que fan al bar just davant el monestir, sempre que puc m'hi acosto. :lol:[/quote]
Ok, a quin dels tres bars et refereixes? El que està al costat de la pastisseria o a els que estan a la mateixa vorera del monestir? Esmorzarem allà, doncs.
Per tant:
1. Sortim de la benzinera a les 9
2. Esmorzem a la plaça el monestir.
3. Engeguem ruta cap a Santa Pau (segons itinerari previst)
Apuntants:
1. Angeleta
2. Randy
Provisional:
Kopper
Els millors entrepans de llom de tot Catalunya els que fan al bar just davant el monestir, sempre que puc m'hi acosto. :lol:[/quote]
Ok, a quin dels tres bars et refereixes? El que està al costat de la pastisseria o a els que estan a la mateixa vorera del monestir? Esmorzarem allà, doncs.
Per tant:
1. Sortim de la benzinera a les 9
2. Esmorzem a la plaça el monestir.
3. Engeguem ruta cap a Santa Pau (segons itinerari previst)
Apuntants:
1. Angeleta
2. Randy
Provisional:
Kopper
Angeleta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 08, 2011 4:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Angeleta, ja em pots apuntar.
I moltes gracies per organitzar unaltre sortida.
Per cert... quina canço entonarem i a on ???????
Upsss
1 moto,
1 pax
I moltes gracies per organitzar unaltre sortida.
Per cert... quina canço entonarem i a on ???????
Upsss
1 moto,
1 pax
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 08, 2011 5:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- IsraGS
- Presentats
- Entrades: 191
- Membre des de: dc. feb. 02, 2011 7:29 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt, Vallès Oriental
Angeleta, ja m´agradaria ja... :crys Però no em va bé...
Espero que disfruteu força...ah! i no desentoneu...!!! :lol:
Espero que disfruteu força...ah! i no desentoneu...!!! :lol:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Per cert Angeleta, a Vallfogona val la pena anar fins al final del poble on hi ha un mirador cara al pont medieval que val força la pena.
Si al mig del poble trenqueu a l'esquerra, passeu pel davant de l'església i agafant el cami que porta al castell de Milany, a un quilometres hi ha la font Tosca i la teuleria, molt recomanable fer-hi una visita. ;)
Si al mig del poble trenqueu a l'esquerra, passeu pel davant de l'església i agafant el cami que porta al castell de Milany, a un quilometres hi ha la font Tosca i la teuleria, molt recomanable fer-hi una visita. ;)
- Angeleta
- Presentats
[quote user="Ramon" post="161189"]Per cert Angeleta, a Vallfogona val la pena anar fins al final del poble on hi ha un mirador cara al pont medieval que val força la pena.
Si al mig del poble trenqueu a l'esquerra, passeu pel davant de l'església i agafant el cami que porta al castell de Milany, a un quilometres hi ha la font Tosca i la teuleria, molt recomanable fer-hi una visita. ;)[/quote]
Sí, conec el poble, gràcies. Aquest vol he optat per voltar per Besalú i per Beget. Reconec que se m'havia passat pel cap parar també a Vallfogona, però és que se'ns allarga la cosa...
Mareta,
Si no fos perquè puc trobar algun alumne, a la porta del monestir podríem fer algun goig de Mossen Cinto (per alguna cosa allà el van coronar "Poeta de Catalunya" el bisbe Morgades i companyia...). Llavors, sempre podem cantar al pont de Besalú. Alguna suggerència litúrgica? O alguna tonada que es remunti al passat medieval de la vila? :mrgreen: (Mira que jo vaig ser escolaneta quan era petitona...)
Si al mig del poble trenqueu a l'esquerra, passeu pel davant de l'església i agafant el cami que porta al castell de Milany, a un quilometres hi ha la font Tosca i la teuleria, molt recomanable fer-hi una visita. ;)[/quote]
Sí, conec el poble, gràcies. Aquest vol he optat per voltar per Besalú i per Beget. Reconec que se m'havia passat pel cap parar també a Vallfogona, però és que se'ns allarga la cosa...
Mareta,
Si no fos perquè puc trobar algun alumne, a la porta del monestir podríem fer algun goig de Mossen Cinto (per alguna cosa allà el van coronar "Poeta de Catalunya" el bisbe Morgades i companyia...). Llavors, sempre podem cantar al pont de Besalú. Alguna suggerència litúrgica? O alguna tonada que es remunti al passat medieval de la vila? :mrgreen: (Mira que jo vaig ser escolaneta quan era petitona...)
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Angeleta ...fa molt bona pinta aquesta ruta ... fiqueu-me com a provisional... el dissabte anem a veure a la Kelly Minogue al St. Jordi i encara no sé si ens quedarem a passar el diumenge a Barna o tornem després cap a Girona ... t'ho confirmo més endavant.
Per anar organitzant-me, cap a quina hora calcules que estareu a Besalú ??? Jo crec que si sortiu de Ripoll a les 10:00, estareu a Besalú sobre les 11:30 ???
V'sss
GeSus
Per anar organitzant-me, cap a quina hora calcules que estareu a Besalú ??? Jo crec que si sortiu de Ripoll a les 10:00, estareu a Besalú sobre les 11:30 ???
V'sss
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 08, 2011 7:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Angeleta
- Presentats
Apuntats
1. Angeleta
2. Mareta
3. Valdu (Només ruta i esmorzar)
4. Vidi
5. Isra GS
6. Jesús GS (a partir de Besalú)
Provisionals
1. Koper
2. Randy
1. Angeleta
2. Mareta
3. Valdu (Només ruta i esmorzar)
4. Vidi
5. Isra GS
6. Jesús GS (a partir de Besalú)
Provisionals
1. Koper
2. Randy
Angeleta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 10, 2011 12:48 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
- Valdu
- Presentats
- Entrades: 93
- Membre des de: dl. nov. 01, 2010 3:56 pm
- Ubicació: Figueres
ostres aixo te bona pinta! no em podre quedar dinar pro apunteu-me a l'esmorzar i la ruta :D fins diumenge!!
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Angeleta,
La Mar m´ha portat cançons del cole ..... però tot son Nadales i algunes en anglés :???: :???:
Vinga... a veure si hi ha alguna proposta no esbojarrada ;)
La Mar m´ha portat cançons del cole ..... però tot son Nadales i algunes en anglés :???: :???:
Vinga... a veure si hi ha alguna proposta no esbojarrada ;)
- Vidi
- Presentats
- Entrades: 114
- Membre des de: dc. des. 01, 2010 4:17 pm
- Ubicació: Girona
Angeleta ,
Apuntem si us plau, esmorzar , ruta i picnic .... menys cantar.
Adéu
Apuntem si us plau, esmorzar , ruta i picnic .... menys cantar.
Adéu
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
Hola Mireia,
a aquesta no podré venir :crys , aquest cap de setmana em toca estar a casa, com a molt podré fer una escapadeta dissabte al matí, però el temps sembla que no acompanyarà :???:
Que us ho passau molt bé, ens veiem en l'oficial del dia 20. Bona ruta!
a aquesta no podré venir :crys , aquest cap de setmana em toca estar a casa, com a molt podré fer una escapadeta dissabte al matí, però el temps sembla que no acompanyarà :???:
Que us ho passau molt bé, ens veiem en l'oficial del dia 20. Bona ruta!
Sempre amb un somriure
Núria
Núria
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Al final la sortida des de Ripoll es a les nou o a les deu?? Es que veig que en JesusGs parla de les deu.
Jordi "Prony"
Jordi "Prony"
- IsraGS
- Presentats
- Entrades: 191
- Membre des de: dc. feb. 02, 2011 7:29 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt, Vallès Oriental
[quote user="IsraGS" post="161173"]Angeleta, ja m´agradaria ja... :crys Però no em va bé...
Espero que disfruteu força...ah! i no desentoneu...!!! :lol:[/quote]
Ei,Angeleta...!!! Al final m´ha quedat el diumenge lliure...!!! :ban
I com que veig que falta gent al "coro"...Apunta´m siusplau...
Les prediccions del temps son una mica complicades per aquest cap de setmana...en cas de pluja el mateix dia que feu ?
quedeu igualment? Ja direu...
Salut i GaaaS...!!!
Les prediccions del temps son una mica complicades per aquest cap de setmana...en cas de pluja el mateix dia que feu ?
Salut i GaaaS...!!!
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="IsraGS" post="161334"][quote user="IsraGS" post="161173"]Angeleta, ja m´agradaria ja... :crys Però no em va bé...
Salut i GaaaS...!!![/quote]
Isra a Mototurisme sortim plogui o nevi !!! :mestre
Mireia, lloc i hora de trobada a Besalú please !!! ;) ( ja faré les Planes i Vallfogona a la tornada !!! :mrgreen: )
V'sss
GeSus
Salut i GaaaS...!!![/quote]
Isra a Mototurisme sortim plogui o nevi !!! :mestre
Mireia, lloc i hora de trobada a Besalú please !!! ;) ( ja faré les Planes i Vallfogona a la tornada !!! :mrgreen: )
V'sss
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 10, 2011 11:54 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!