Altes Elefantentreffen 2011
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Altes Elefantentreffen 2011
Pasqual, com que sembla que has preferit escapar-te cap a les gèlides terres gregues i turques per evitar fer la crònica, ja m'en cuido jo ;)
Comencem ...
Comencem ...
- Ra-mon
- Presentats
Re: Altes Elefantentreffen 2011

La trobada hivernal Elefantentreffen comença el 1956 amb una concentració d'antic motoristes alemanys que muntaven les mítiques motos Zündapp KS 601 amb sidecar. La KS 601, coneguda com "l'elefant" va donar nom a la trobada.
Com sol passar amb aquestes coses, al llarg dels anys sorgeixen problemes i la organització es separa.
Aquí va passar el mateix i el gruix del grup va continuar fent la reunió en un altre emplaçament amb la gran majoria dels participants i els antics van crear Altes Elefantentreffen a la zona de Nürburgring, una reunió més casolana.
Aquest any vam decidir anar-hi en Pasqual, Sidru, Xevi i jo.
Ens trobem el dimecres per dinar a Argelaguer i després tirem cap amunt fins que es faci fosc i abans no sigui massa tard ja que avui juga el Barça i tenim ganes de veure'l.
Anem per autopista i abans de Lyon sortim per buscar lloc per dormir, estem a Vienne, a uns 50 qms. de Lió però està tot ple. :(
Al fin al trobem un hotelet que té dues cambres lliures i no ens ho pensem gens i ens hi instal·lem, a més just a sota hi ha un bar/restaurant on ens podrem menjar una pizza.
Mentre ens preparen el sopar ens entaulem davant de la tele, juguen l'Arsenal contra el Barça, i demanem una cervesa però és un bar magribí i no serveixen alcohol. Perdem 0-1.

Al matí continuem la ruta cap al nord, xino-xano, fent mototurisme.

Ens aturem a Mulhouse per visitar el museu Peugeot, molt interessant, i on veiem que apart de cotxes també fabricaven motos, bicicletes, molinets de cafè i de pebre, etc.

Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 08, 2011 5:35 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Ra-mon
- Presentats
Continuem fins a Strasbourg on en Xevi coneix un noi que els seus pares son d'un poble de Lleida i ens acompanyarà per la ciutat.
Comencem per visitar, ja fosc, els carrers i places de la ciutat però a aquesta hora és millor anar de visita als bars, més animats i acollidors que el carrer.
Com que la nit anterior no havíem provam la cervesa, aquest vespre hem de recuperar i ens bevem una barreja de cervesa amb carxofa i llimona anomenat «picon», boníssim. Sembla que el viatge fa agafar set i ens en fotem una altre.

Al matí fem una mica de turisme per la ciutat per veure la catedral i alguns edificis parlamentaris.

Comencem per visitar, ja fosc, els carrers i places de la ciutat però a aquesta hora és millor anar de visita als bars, més animats i acollidors que el carrer.
Com que la nit anterior no havíem provam la cervesa, aquest vespre hem de recuperar i ens bevem una barreja de cervesa amb carxofa i llimona anomenat «picon», boníssim. Sembla que el viatge fa agafar set i ens en fotem una altre.

Al matí fem una mica de turisme per la ciutat per veure la catedral i alguns edificis parlamentaris.

Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 08, 2011 5:42 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Ra-mon
- Presentats
L'endemà continuem viatge cap als Elefantentreffen.
Arribem a mitja tarda, visita al super del poblet per comprar quatre coses que necessitàvem i cap a Nürburgring.

Arribem, paguem l'entrada i busquem lloc per plantar les tendes.
Està força moll i l'herba patina, cal anar en compte :shock:

Jo estic al·lucinant amb les motos i els motoristes que hi ha.
La majoria de les motos tenen més de 40 anys i porten sidecar.
La gent és força curiosa i va molt disfressada, nosaltres ens posem la barretina.
Els companys comenten que no fa gaire fred (estem entre 2º positius i 2º negatius) i no hi ha neu i això fa que la hivernal no sigui tant autèntica però jo m'estimo més no haver de plantar la tenda al damunt de la neu (o haver de fer un forat per posar-la, o llevar-te el dia següent colgat de neu).
Un cop trobat lloc (no hi ha neu però si força fang) i muntada la tenda es tracta d'anar voltant amunt i avall, observar l'ambient, fer una cervesa, aconseguir llenya per fer el foc, fer el foc, ...
Fem la xerrada amb els veïns i ens anem a dormir.

Arribem a mitja tarda, visita al super del poblet per comprar quatre coses que necessitàvem i cap a Nürburgring.

Arribem, paguem l'entrada i busquem lloc per plantar les tendes.
Està força moll i l'herba patina, cal anar en compte :shock:

Jo estic al·lucinant amb les motos i els motoristes que hi ha.
La majoria de les motos tenen més de 40 anys i porten sidecar.
La gent és força curiosa i va molt disfressada, nosaltres ens posem la barretina.
Els companys comenten que no fa gaire fred (estem entre 2º positius i 2º negatius) i no hi ha neu i això fa que la hivernal no sigui tant autèntica però jo m'estimo més no haver de plantar la tenda al damunt de la neu (o haver de fer un forat per posar-la, o llevar-te el dia següent colgat de neu).
Un cop trobat lloc (no hi ha neu però si força fang) i muntada la tenda es tracta d'anar voltant amunt i avall, observar l'ambient, fer una cervesa, aconseguir llenya per fer el foc, fer el foc, ...
Fem la xerrada amb els veïns i ens anem a dormir.

Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 08, 2011 5:49 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Ra-mon
- Presentats
L'endemà el dia és gris però no neva ni plou (com a la panxa del bou).
A mitja tarda del dissabte decidim de plegar la tenda i marxar per acostar-nos una mica cap a casa i estalviar-nos fer els 1.300 qms d'una tirada el diumenge. A més sembla que aquesta nit ha de ploure i a la matinada glaçarà i haver de desmuntar el campament amb mal temps ens farà molta mandra.

A mitja tarda del dissabte decidim de plegar la tenda i marxar per acostar-nos una mica cap a casa i estalviar-nos fer els 1.300 qms d'una tirada el diumenge. A més sembla que aquesta nit ha de ploure i a la matinada glaçarà i haver de desmuntar el campament amb mal temps ens farà molta mandra.

Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 08, 2011 5:54 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Ra-mon
- Presentats

Pel camí s'ens posa a ploure i arribem a Metz, busquem un hotel i fem el sopar a l'habitació coent la carn que ens havia sobrat i fem un bon tiberi, jeje.
Diumenge tirem avall sense entretenir-nos gaire i fent les parades justes per les necessitats bàsiques.
Arribem sense cap contratemps.
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 08, 2011 5:57 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
Si senyor! :eyes
res més a dir! :mrgreen:
res més a dir! :mrgreen:
- Safed
- Presentats
- Entrades: 106
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:53 pm
- Ubicació: Killolàndia
uau quin viatge !!! i quines fotos més guapes !!!
i el penjat que anava sense samarreta ? si devia fotre una rasca ... :shock:
i el penjat que anava sense samarreta ? si devia fotre una rasca ... :shock:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Molt bones fotos! :bow :bow :bow :bow
Fa goig veure aquestes 'reliquies' -moltes de més de 20 anys- en perfecte estat de funcionament, tot i que algunes preparacions..... :eyes
Gràcies per ensenyar-nos-ho. Un ho veu passar pipa, no hi ha cap dubte. :lol:
Fa goig veure aquestes 'reliquies' -moltes de més de 20 anys- en perfecte estat de funcionament, tot i que algunes preparacions..... :eyes
Gràcies per ensenyar-nos-ho. Un ho veu passar pipa, no hi ha cap dubte. :lol:

- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
Enveja, molta enveja.
Ja fa anys que vull anar a aquesta concentració i quant no es per un all es per una ceba, que em quedo sense anar-hi.
Gracies per compartir.
PD:M'encanta l'ambient de les ivernals per Europa, amb motos que son mes velles que jo.
Ja fa anys que vull anar a aquesta concentració i quant no es per un all es per una ceba, que em quedo sense anar-hi.
Gracies per compartir.
PD:M'encanta l'ambient de les ivernals per Europa, amb motos que son mes velles que jo.
Rodar en moto es lo meu
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Reconec que hi ha algunes "preparacions" un pel extravagants i fins i tot excessives, però que potser som l'únic país del món en que existeix la ITV o és que aquí som més rucs que enlloc :eyes :eyes
És que aquí has de justificar qualsevol cosa i fora es veu de tot i molt casolà...
En fi, crònica i fotos genials, gràcies!
És que aquí has de justificar qualsevol cosa i fora es veu de tot i molt casolà...
En fi, crònica i fotos genials, gràcies!
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
deuuuu, quins ferros!
lo de fer enduro amb sidecar es la reo...
i coincideixo en lo de la enveja,
quines fotos mes ben parides, felicitats
lo de fer enduro amb sidecar es la reo...
i coincideixo en lo de la enveja,
quines fotos mes ben parides, felicitats
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Gràcies per l'extens reportatge.
He quedat astorat veient motos i paios tan estranys, us ho deuríeu passar pipa amb l'espectacle! :D
He quedat astorat veient motos i paios tan estranys, us ho deuríeu passar pipa amb l'espectacle! :D
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Vaja, ja veig que us ho vàreu passar "pipa", bueno més que pipa "bier" :lol: :lol:
I fins i tot sembla que n'hi havia un que feia el camí de "Santiago" :tremolant
Amb les vostres motos gairebé que desentonàveu :form :form
Gràcies per la crònica i fotos :cerv
I fins i tot sembla que n'hi havia un que feia el camí de "Santiago" :tremolant
Amb les vostres motos gairebé que desentonàveu :form :form
Gràcies per la crònica i fotos :cerv
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Moltes gracies per la cronique i les imatges.
Veient les imatges crec que era-ho dels més joves de la trobada :mrgreen: :mrgreen:
Per cert, jo creia que a Elefantes hi havia neu, molta i molta neu.
Haureu de tornar-hi ;) .
Veient les imatges crec que era-ho dels més joves de la trobada :mrgreen: :mrgreen:
Per cert, jo creia que a Elefantes hi havia neu, molta i molta neu.
Haureu de tornar-hi ;) .
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 09, 2011 6:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
Les fotos son d'en Pasqual, sembla que viatjant amb la Mareta se li ha enganxat la producció fotogràfica, jeje. :kiss
Si podeu val la pena anar-hi, us agradarà ;)
Si podeu val la pena anar-hi, us agradarà ;)
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Osti, he quedat acollonit del nivell de motos que hi ha, espectaculars, gràcies per la crònica i les fotos Ramon.

- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Genial les fotos !!!!!!!
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Gràcies pel reportatge. Caldrà anotar-ho com a objectiu.
Per cert els que van en motos més o menys normals són xiulats o directament insultats? :mrgreen:
Per cert els que van en motos més o menys normals són xiulats o directament insultats? :mrgreen: