REVISANT/PREPARANT EL REBTE EN DIUMENGE……

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

REVISANT/PREPARANT EL REBTE EN DIUMENGE……

Entrada Autor: MikelRT » dg. març 13, 2011 6:58 pm

Dons res, poca cosa…. Desprès de un dissabte molt plujós, fem cas en els de la TeleTRES i aprofitarem per fer una revisió del proper repte…… per evitar que algú es perdi o no,: pot ser millor que es perdi…. :mrgreen:

L’idea original era fer algun tram(en format paper), però veient que avui la naturalesa ens permetia gaudir del Sol (encara que amb el terra ben humit), dons finalment hem pensat que millor gaudir-la, ja que encara ens quedent uns quants dies..... :roll:

Només unes quantes fotos de la “sortideta matinera”. :lol:

Hem començat amb un cafè en un lloc que ens tenen força estima..... ;)
Imatge

Desprès hem enfilat cap a Bàscara a menjar uns calamarsets d’allò mes bons i un porronet de vi de l’Empordà.
(....els calamarsets no han tingut temps de fer-se la foto… :mrgreen: )
Imatge
Un cop decidits a veure la natura, (quant es comporta prou be, i no els desastres de fa un parell de dies) dons hem enfilat cap a Begur i de cop ens creiem perduts..... :enfadat
Veiem un rètol que posa LA BONAIGUA... :eyes buf!!! si que hem anat a parar lluny....
Però em sabut reaccionar i un Mototuriste m’ha fet tornar a la realitat.... som a FORNELLS. ;)
Aquí hem pogut gaudir de la natura en el seu estat semisalvatge....
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Desprès de un quart d’hora, ens hem arribat dins el Far de Sant Sebastià per continuar gaudint de la natura...

Imatge

Imatge

I fins aquí... aquest matí.

Imatge (aquesta foto ara no toca....el rep-te...... ja el farem....je,je,je :twisted: )
Apa, fins aviat. ;)

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: REVISANT/PREPARANT EL REBTE EN DIUMENGE……

Entrada Autor: Randy-650 » dg. març 13, 2011 7:09 pm

Ostresss, heu gaudit del mar en estat pur! :bow

Gràcies per ensenyar-nos-ho. :D

P.D1: Què és un 'rebte'? :shock:
P.D2: A La Conna han posat una foto de Mototurisme????? :eyes
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dg. març 13, 2011 7:14 pm

Gràcies per compartir-ho Mikel :cerv

V'sss :cool:
GeSus
Gas a la burra!!!

Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Entrada Autor: Koper » dg. març 13, 2011 7:20 pm

un rebte es un repte, en català de la zona d'en MIKELRT,
que NO "t'enteras" randy! PUAJAJJAJAJAJA
Imatge
un reto en castellano
challenge en english :D
Koper l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 13, 2011 7:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

MikelRT
Presentats

Entrada Autor: MikelRT » dg. març 13, 2011 7:25 pm

[quote user="Randy-650" post="161657"]Ostresss, heu gaudit del mar en estat pur! :bow

P.D1: Què és un 'rebte'? :shock: :sado :sado :sado :sado :sado AQUI
P.D2: A La Conna han posat una foto de Mototurisme????? :eyes Dons Si!!!. El propietari a part de que es pilot de rally de clàsics, te una GS :lol:[/quote]

;)

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dg. març 13, 2011 7:55 pm

MikelRT, quan és la gimcana, ja hi ha data ? :eyes
Cal que comencem a entrenar per menjar calamarsets o el tema va d'una altra cosa ? :roll:

MikelRT
Presentats

Entrada Autor: MikelRT » dg. març 13, 2011 8:05 pm

[quote user="Ramon" post="161669"]MikelRT, quan és la gimcana, ja hi ha data ? :eyes :sado :sado :sado :sado IIGIMCANA
Cal que comencem a entrenar per menjar calamarsets o el tema va d'una altra cosa ? :roll:Per els calamarsets no cal que entrenis... però en el teu cas... per la Gimcana.... si que cal que ENTRENIS!!! suposant que volguis millorar la teva posició de l'any pasat :mrgreen: [/quote]

Si vols tocar el cel..... dons mirat la teva agenda....
Fins aviat ;)

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dg. març 13, 2011 8:17 pm

[quote user="MikelRT" post="161674"][quote user="Ramon" post="161669"]MikelRT, quan és la gimcana, ja hi ha data ? :eyes :sado :sado :sado :sado IIGIMCANA
Cal que comencem a entrenar per menjar calamarsets o el tema va d'una altra cosa ? :roll:Per els calamarsets no cal que entrenis... però en el teu cas... per la Gimcana.... si que cal que ENTRENIS!!! suposant que volguis millorar la teva posició de l'any pasat :mrgreen: [/quote]

Si vols tocar el cel..... dons mirat la teva agenda....
Fins aviat ;)[/quote]

Glups, 12 de juny, apuntat a l'agenda :tremolant

No em fa res quedar en la mateixa posició que l'any passat, ja m'està bé :roll:

Jordi r80r
Presentats
Entrades: 128
Membre des de: dj. des. 31, 2009 12:31 pm
Ubicació: Selva

Entrada Autor: Jordi r80r » dg. març 13, 2011 9:18 pm

[quote user="Randy-650" post="161657"]Ostresss, heu gaudit del mar en estat pur! :bow

P.D2: A La Conna han posat una foto de Mototurisme????? :eyes[/quote]

Pos zi Randy-650, en Joan "el JEFE" del restaurant, també es aficionat al motor i a fer entrepans de molta qualitat... el cas es que després d'esmorçar hem va encarregar que li fes una foto del aparcament ple de motos...(soc fotògraf professional i per tant no porto camara quan vaig en moto :D ) vaig tenir de demanar-li la càmara a la Mareta , millor dit, li vaig arrancar de les mans a la MAr :smile: (moltissimes gràcies Eva ) i li vaig fer la panoràmica que us deixo a sota, li vaig incloure el logo de mototurisme, i li vaig penjar i tot. Espero que us agradi.

[img align=left]http://www.foto100.com/bmwmotos/k211010 ... 0-4x10.jpg[/img]

Jo també he gaudit de la sortida d'avui amb en Miquel i en Jaume, que ha sigut espectacular pel paisatge i pel temps que ha fet, la costa brava empordanesa es genial :eyes

salut i moto
Jordi r80r l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 13, 2011 9:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. març 13, 2011 9:44 pm

[quote user="Jordi r80r" post="161687"]... el cas es que després d'esmorçar hem va encarregar que li fes una foto del aparcament ple de motos...(soc fotògraf professional i per tant no porto camara quan vaig en moto :D ) vaig tenir de demanar-li la càmara a la Mareta , millor dit, li vaig arrancar de les mans a la MAr :smile: (moltissimes gràcies Eva ) i li vaig fer la panoràmica que us deixo a sota, li vaig incloure el logo de mototurisme, i li vaig penjar i tot. Espero que us agradi.

[/quote]

:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dl. març 14, 2011 5:52 pm

Mikel, gràcies per la crónica, veig que us vàreu divertir molt!!!.
Tantmateix, aquest petit temporal al port de Fornells lluieix molt amb les teves fotos. Llàstima que no en fessis cap al rétol "Bonaigua", hehehehe. (O es que no volies fer propaganda gratuita???)
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

MikelRT
Presentats

Entrada Autor: MikelRT » dl. març 14, 2011 7:11 pm

[quote user="JEPPY" post="161800"]Mikel, gràcies per la crónica, veig que us vàreu divertir molt!!!.
Tantmateix, aquest petit temporal al port de Fornells lluieix molt amb les teves fotos. Aquest port el vaig coneixer gràcies a la ruteta de ara fa 1 any Llàstima que no en fessis cap al rétol "Bonaigua", hehehehe.La veritat es que em va fer mandra parar i treure la màquina de la maleta (O es que no volies fer propaganda gratuita???)[/quote]

Ahir era un d'aquells dies per quedar-ti tot el mati a contemplar la mar, el aire i el soroll :lol:
Quina enveja el no poder contemplar-ho a diari i no com d'altres que hi passan las vacances!!! o no!!! ;)
Salut

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dt. març 15, 2011 8:48 am

[quote user="MikelRT" post="161816"]
Ahir era un d'aquells dies per quedar-ti tot el mati a contemplar la mar, el aire i el soroll :lol:
Quina enveja el no poder contemplar-ho a diari i no com d'altres que hi passan las vacances!!! o no!!! ;)
Salut[/quote]

Pos no... no hi paso les vacances.
Ja m'agradaria perque s'hi esta molt bé, s'hi mengen gambes femelles i escamarlans sortits de l'aigua. Bons plats de peix en forma de sarsuela, llagostes que un parell d'hores abans estaven a l'aigua (alguns ja sabeu de qué va la cosa, eh?).
Doncs no, MikelRT... no hi paso les vacances.

Es a casa meva
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

MikelRT
Presentats

Entrada Autor: MikelRT » dt. març 15, 2011 5:01 pm

[quote user="JEPPY" post="161880"][quote user="MikelRT" post="161816"]
Salut[/quote]

Pos no... no hi paso les vacances.
Ja m'agradaria perque s'hi esta molt bé, s'hi mengen gambes femelles i escamarlans sortits de l'aigua. Bons plats de peix en forma de sarsuela, llagostes que un parell d'hores abans estaven a l'aigua (alguns ja sabeu de qué va la cosa, eh?).
Doncs no, MikelRT... no hi paso les vacances.

Es a casa meva[/quote]

un ocellet m'ho va dir l'any passat en una garoinada.... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Salut ;)

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”