Replantejament Ruta Marroc I Canvi A Transpirinaica
Moderador: Airald
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Replantejament Ruta Marroc I Canvi A Transpirinaica
Bones, segurament alguns ja sabeu que teniem pensat fer una ruta per el Marroc (que ara està de moda) a principis d'Abril, bé doncs segurament alguns també sabreu que un dels integrants a causa de problemes de salut no podrà venir. Així doncs al ser 2 persones, hem replantejat el viatge i hem decidit canviar el destí de Merzouga per el de Irún o Donosti... aixi doncs farem (o intentarem :???: ) fer la transpirinaica off-road. Llança-Irún per camins o carreteres terciaries. Les dates son del 2 al 10 d'Abril i volem fer la ruta amb les 1200gs i pneumàtics de tacs per no patir tant.(que il·lusos que som, jejeje :???: ) se va a ver un follón..
Així doncs queda dit si algú no te res a fer aquests dies també pot venir a fer txacolinas i sidres i com no també pot acompanyar-nos a fer ruta.
Apa, salut, i ja anirem informant :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Així doncs queda dit si algú no te res a fer aquests dies també pot venir a fer txacolinas i sidres i com no també pot acompanyar-nos a fer ruta.
Apa, salut, i ja anirem informant :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
Re: Replantejament Ruta Marroc I Canvi A Transpirinaica
Si senyor! per cert sapigueu que també ens aturarem a fer birres :cerv :cerv :cerv :cerv :-)
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
:eyes :eyes aquestes dades trobareu neu, oi ????
Ja tinc ganes de llegir la crónica :mrgreen: :mrgreen:
Ja tinc ganes de llegir la crónica :mrgreen: :mrgreen:
- Tiramilles
- Presentats
- Entrades: 246
- Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
- Ubicació: Torelló
Hola!!
Jo vaig fer LLança-Viella l'agost passat per pistes i carreteres (pirineus-solo-vt9221.html).
Si voleu us puc passar el track.
I si accepteu una trail major d'edat (21 anys) DR BIG 750 i m'ho puc muntar per dates, ja fa temps que volia acabar la ruta fins a l'Atlantic, m'agradaria venir. ;)
Si voleu, parlem-ne sense compromis.
Jo vaig fer LLança-Viella l'agost passat per pistes i carreteres (pirineus-solo-vt9221.html).
I si accepteu una trail major d'edat (21 anys) DR BIG 750 i m'ho puc muntar per dates, ja fa temps que volia acabar la ruta fins a l'Atlantic, m'agradaria venir. ;)
Si voleu, parlem-ne sense compromis.
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Aiiiiiiiiiiiiiiii quina envaja que em feu.........
Jo no disposo de dies per fer aquesta travessa :crys
QUE DISFRUTEU MOLT (i feu moltes fotos , eh?)
Per cert Tiramilles, la teva ruta si que m'entra per calendari. Que guapa ;) i quines fotos més xules.
Una cosa semblant tinc pensat per fer aquest any,(cada any fem una sortideta d'uns 3 dies) si et tant amable de passar-me el track m'aniria molt bé. Gràcies i Salut per tothom
Jo no disposo de dies per fer aquesta travessa :crys
QUE DISFRUTEU MOLT (i feu moltes fotos , eh?)
Per cert Tiramilles, la teva ruta si que m'entra per calendari. Que guapa ;) i quines fotos més xules.
Una cosa semblant tinc pensat per fer aquest any,(cada any fem una sortideta d'uns 3 dies) si et tant amable de passar-me el track m'aniria molt bé. Gràcies i Salut per tothom
- Tiramilles
- Presentats
Hola Albert.
Quan pugui la pujaré al Wikiloc i t'enviaré l'enllaç.
Entre Pescallunes ens em d'ajudar oi?
Per cert, a veure quin dia muntem una sortida trail des de Torelló.
Tu abans tenies una ducati supermotard? Em sembla que vam estar xerrant un dia a Neumatics Codinach jo alhesores anava amb un Fazer 600 grisa o la XR 650.
Quan pugui la pujaré al Wikiloc i t'enviaré l'enllaç.
Entre Pescallunes ens em d'ajudar oi?
Per cert, a veure quin dia muntem una sortida trail des de Torelló.
Tu abans tenies una ducati supermotard? Em sembla que vam estar xerrant un dia a Neumatics Codinach jo alhesores anava amb un Fazer 600 grisa o la XR 650.
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Siiiiiiii ....... ja recordo la Fazer "maquejada" :mrgreen:
És que sempre les miro, com que en vaig tenir una , doncs ja saps ... la nostàlgia ... ;)
Gràcies adelantades pels tracks, i referent a la sortida, quan vulguis !!!! però a partir de Maig. ;) Aquests dos mesos tinc el calendari una mica ple i la dona em matarà :mrgreen:
M'agradarà rodar amb un Big
(I perdona 650X per enterbolir-te el post :oops: )
És que sempre les miro, com que en vaig tenir una , doncs ja saps ... la nostàlgia ... ;)
Gràcies adelantades pels tracks, i referent a la sortida, quan vulguis !!!! però a partir de Maig. ;) Aquests dos mesos tinc el calendari una mica ple i la dona em matarà :mrgreen:
M'agradarà rodar amb un Big
(I perdona 650X per enterbolir-te el post :oops: )
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
[quote user="Tiramilles" post="162032"]Hola!!
Si voleu, parlem-ne sense compromis.[/quote]
Per mi cap problema, a més anirà molt bé que tinguis els tracks "frescos" de la primera part de la ruta. Tú ho vas fer amb tenda per el que he vist a les fotos, oi? a veure si de cara el cap de setmana podem quedar per definir cosetes.
Gandalf? vom tens l'agenda per aquest cap de setmana? :mrgreen:
Albert_Ktm: les birres enterboleixen, i la boira de vic també, no pas els comentaris ;)
Salut!
Si voleu, parlem-ne sense compromis.[/quote]
Per mi cap problema, a més anirà molt bé que tinguis els tracks "frescos" de la primera part de la ruta. Tú ho vas fer amb tenda per el que he vist a les fotos, oi? a veure si de cara el cap de setmana podem quedar per definir cosetes.
Gandalf? vom tens l'agenda per aquest cap de setmana? :mrgreen:
Albert_Ktm: les birres enterboleixen, i la boira de vic també, no pas els comentaris ;)
Salut!
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Que vagi bé Enric i companyia !!!
Vsss
GeSus
Vsss
GeSus
Gas a la burra!!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Aviam, aviam, que no m'aclaro: :roll:
-Què aneu a fer? La Transpirinaica i de tant en tant beure, o a beure i de tant en tant la Transpirinaica? :twisted:
-Què aneu a fer? La Transpirinaica i de tant en tant beure, o a beure i de tant en tant la Transpirinaica? :twisted:

- Tiramilles
- Presentats
Hola!
650 X. Encara no se si m'ho podré muntar per dates, però m'agradaria.
Vaig anar amb tenda però al final no la vaig muntar, només vaig pagar un allotjament a Viella.
Si vols en podem parlar, i encara que no vingui us puc explicar quatre coses del track.
Aquest cap de setmana estic mirant de sortir dissabte o diumenge a fer pistes i enfangar la moto, si us hi voleu afegir o simplement trobar-nos cap problema.
650 X. Encara no se si m'ho podré muntar per dates, però m'agradaria.
Vaig anar amb tenda però al final no la vaig muntar, només vaig pagar un allotjament a Viella.
Si vols en podem parlar, i encara que no vingui us puc explicar quatre coses del track.
Aquest cap de setmana estic mirant de sortir dissabte o diumenge a fer pistes i enfangar la moto, si us hi voleu afegir o simplement trobar-nos cap problema.
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
aquest cap de setmana... fatal treballo :-(
Randy, home la birra no la veurem pas quan anem en moto. Ja ho diuen: mentres condueixis no beguis. Pero ningú no ha dit res de beure-la avans, despres...
Amb l'estadística a la ma, si veus dues carreteres tens més possibilitats d'agafar la curva que amb una no?
Randy, home la birra no la veurem pas quan anem en moto. Ja ho diuen: mentres condueixis no beguis. Pero ningú no ha dit res de beure-la avans, despres...
Amb l'estadística a la ma, si veus dues carreteres tens més possibilitats d'agafar la curva que amb una no?
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Gandalfgs" post="162210"]
Amb l'estadística a la ma, si veus dues carreteres tens més possibilitats d'agafar la curva que amb una no?[/quote]

Amb l'estadística a la ma, si veus dues carreteres tens més possibilitats d'agafar la curva que amb una no?[/quote]

- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
[quote user="Gandalfgs" post="162210"]aquest cap de setmana... fatal treballo :-(
Modera't James... que encara agafarem mala fama :martell
Modera't James... que encara agafarem mala fama :martell
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 18, 2011 6:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
Transpirinaica!!
Bé, la Transpirinaica s'acosta ja tenim Dia "D" i hora "H", Dissabte 2 d'Abril Gasolinera de Verges a les 8h. Per anar fins a Llançà i comencar a fer camins !! Ja som 4 integrants i tres models de Bmw diferents... 2 R1200GS, una G650X Challenge i la iaia de les GS's una R100GS.
Si hi ha algú més interessat en la ruta que parli ara o...
:jump Quina emoció!!
Salut
Si hi ha algú més interessat en la ruta que parli ara o...
:jump Quina emoció!!
Salut
- Tiramilles
- Presentats
Hola!
Em sap greu però no m'ho puc pas muntar i no podré venir
Només us desitjo que vagi molt bé i espero una bona cronica.
Sort
Em sap greu però no m'ho puc pas muntar i no podré venir
Només us desitjo que vagi molt bé i espero una bona cronica.
Sort
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Una ruta maquísima!!!... fa 10 anys la vaig fer, sense GPS ni rés que s'assemblés, només amb una ruta de BTT, i l'orientació de escolta per saber cap a on anàvem.
Només et recomano una cosa: dieu que porteu rodes de "tacus"... no us ho aconsello. Més aviat us diria que portessiu unes mixtes. En aquesta época, no crec que trobeu gaires fangals, apart d'aixó, aneu carregats amb roba i la porteu al "colin" i a la motxila i... sobretot, torneu per carretera. En la tornada, no anireu a 60 Kms/h perque tindreu ganes de tornar a casa en un dia, així que aixó de "tacus" us pot ser efectiu en alguns moments, pero jo vaig agraïr portar unes bones mixtes.
Paseuvos-ho molt bé, la ruta paga la pena...
Només et recomano una cosa: dieu que porteu rodes de "tacus"... no us ho aconsello. Més aviat us diria que portessiu unes mixtes. En aquesta época, no crec que trobeu gaires fangals, apart d'aixó, aneu carregats amb roba i la porteu al "colin" i a la motxila i... sobretot, torneu per carretera. En la tornada, no anireu a 60 Kms/h perque tindreu ganes de tornar a casa en un dia, així que aixó de "tacus" us pot ser efectiu en alguns moments, pero jo vaig agraïr portar unes bones mixtes.
Paseuvos-ho molt bé, la ruta paga la pena...
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Hola
Nosaltres l'any pasat vam fer trams de la part catalana.
Adjunto un parell de fotos:
[img width=800 height=600 ]http://farm5.static.flickr.com/4024/470 ... a335_b.jpg[/img]
[img width=800 height=600 ]http://farm5.static.flickr.com/4044/470 ... 5391_b.jpg[/img]
Sort i bona ruta!
Nosaltres l'any pasat vam fer trams de la part catalana.
Adjunto un parell de fotos:
[img width=800 height=600 ]http://farm5.static.flickr.com/4024/470 ... a335_b.jpg[/img]
[img width=800 height=600 ]http://farm5.static.flickr.com/4044/470 ... 5391_b.jpg[/img]
Sort i bona ruta!
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 31, 2011 11:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Que tingueu molt bon viatge i sobretot que os divertiu molt i molt.
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
gràcies! segur que ens ho passarem molt bé! :form :Saltant :cerv :cerv