Sortida De Tarda Després De La Feina

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Sortida De Tarda Després De La Feina

Entrada Autor: 650X » dl. març 21, 2011 7:12 pm

Bé doncs, el divendres feia un sol i una caloreta :cool: que al sortir de la feina a les 14h no m'en vaig poder estar... vai agafar la moto i au!, muntanya amunt, (son els avantatges de anar a treballar amb moto) :mrgreen: , així doncs vaig sortir de Sant Gregori direcció el veïnat de l'esglèsia on vaig deixar l'asfalt per agafar camí, dret com un dimoni per enfilar cap a Sant Grau. La pujada es molt aèria i primer tens unes bones vistes de la vall del Llémena i en acabat de la vall del Ter, amb Bescanó, Vilanna i Bonmatí. Un cop dalt es segueix la carena una estona fins trobar la carretera de les Serres, que vaig agafar per baixar fins a Bonmatí, d'aquí a Sant Julià de Llor on deixo la carretera per agafar un camí que voreja el Ter fins a Sant Climent d'Amer. Aquí el camí deixa de ser bó per tornar-se pendent i un xic complicat en alguns trams. S'enfila cap a la Torre dels Tres Rocs on altre cop tornem a tenir bones vistes, D'aquí fins a Santa Brígida es per camins de vegades més bons i de vegades no tant, però sempre aptes per a les gordes tetones, perdó teutones. A Santa Brígida sempre que faci bon dia hi ha sempre força gent tirant-se amb parapent aprofitant les tèrmiques que hi ha a la zona. Aquí toca gaudir de la vista de la vall del Brugent i Amer als peus. Baixar fins Amer son 10 min mal comptats i d'aquí, refent la carretera de les Serres i les corves de Llorà vaig enfilant cap a casa, que es divendres i hi ha costellada amb els amics.

Com sempre deixo l'enllaç corresponent al wikiloc aquí per quí vulgui sortir a donar un tomb.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Salut!!

Antonio
Presentats
Entrades: 421
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
Ubicació: Girona

Re: Sortida De Tarda Després De La Feina

Entrada Autor: Antonio » dl. març 21, 2011 8:20 pm

Certament són unes vistes precioses, i ben a prop de Girona. Gràcies per compartir aquesta bonica ruta amb tots nosaltres.

Salutacions.
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. març 21, 2011 8:44 pm

Bons paratges per treure's l'estrès de sobre després d'una dura jornada laboral, si senyor.Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Entrada Autor: Koper » dl. març 21, 2011 8:52 pm

veus que poc costa tenir feliç lo Randy?
aixi SI es creu que ho has fet.
felicitats per tot plegat.
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dl. març 21, 2011 8:55 pm

M´agradaria veure la teva moto en alguna foto ;) .

Gracies per mostrar-nos el territori :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dl. març 21, 2011 10:28 pm

[quote user="Mareta" post="162772"]M´agradaria veure la teva moto en alguna foto ;) .

Gracies per mostrar-nos el territori :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Per els mes avispats... ja ho dic jo abans no s'em vegi el llautó, les fotos no son meves. La meva moto sempre hi surt a les meves ;) però son a títol informatiu dels paratges del territori.

Ara no us penseu que volia donar gat per llebre, eh! que els mes observadors haureu notat que el pont romànic de Sant Julià de Llor el Ter no hi baixa gaire caudalós i degut a les pluges de la setmana passada la foto seria molt diferent.

Demà que vaig a fer una exploratòria d'un track amb en GandalfGS per preparar la transpirinaica prometo endur-me la càmera, i ho deixo dit per si algú es vol unir a la festa del fang :mrgreen: Sortim de la Nestle de Sant Gregori a les 14 i poc per anar a dinar i pujar en direcció Alt Empordà. Vinga valents/es!

Salut

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dl. març 21, 2011 10:32 pm

[quote user="Randy-650" post="162765"]Bons paratges per treure's l'estrès de sobre després d'una dura jornada laboral, si senyor.Imatge[/quote]

Un que fa el que pot... :mrgreen:

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dt. març 22, 2011 6:58 am

[quote user="650X" post="162808"][quote user="Mareta" post="162772"]M´agradaria veure la teva moto en alguna foto ;) .

Gracies per mostrar-nos el territori :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Per els mes avispats... ja ho dic jo abans no s'em vegi el llautó, les fotos no son meves. La meva moto sempre hi surt a les meves ;) però son a títol informatiu dels paratges del territori.

Ara no us penseu que volia donar gat per llebre, eh! que els mes observadors haureu notat que el pont romànic de Sant Julià de Llor el Ter no hi baixa gaire caudalós i degut a les pluges de la setmana passada la foto seria molt diferent.

Demà que vaig a fer una exploratòria d'un track amb en GandalfGS per preparar la transpirinaica prometo endur-me la càmera, i ho deixo dit per si algú es vol unir a la festa del fang :mrgreen: Sortim de la Nestle de Sant Gregori a les 14 i poc per anar a dinar i pujar en direcció Alt Empordà. Vinga valents/es!

Salut[/quote]

Ahir al mati varem fer una GT i varem passar per Sant Gregori fins a Sant Aniol.
Una carretera molt maca,
Crec que es la Vall de LLemana.
Ahir Gt i si avui desapareixo... a la tornada em trovo un mail amb el ddespido directe :mrgreen: :mrgreen:

Vagi bé i recorda que has d´agafar la càmara.
Per cert, si a la tornada voleu fer un café a l´Estartit... avui toca clausura al despatx :mrgreen:

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”