Ariège, Couserans, Bethmale, Primavera 2011

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Ariège, Couserans, Bethmale, Primavera 2011

Entrada Autor: GRUM » dt. abr. 12, 2011 2:12 pm

ARIEGE, COUSERANS I VALL D’ARAN 2011

LA PREVIA:
Aquest any ha sigut tot una mica més improvisat que de costum.
Per diversos motius, no vaig tenir clar si marxaria o no fins a darrera hora.
Com de costum, el pressupost ajustat (aquest any més) i el temps limitat.
Decideixo fer Pirineu francès, per variar, però no sé en quina zona em centraré.
Abans de marxar, miro per internet uns quants possibles llocs per parar a dormir en funció del punt en el qual em trobi, per evitar sorpreses desagradables, haver de perdre temps sobre el terreny i el més important, no excedir-me en el pressupost.
Tot i disposar de 15 dies de vacances, tinc moltes coses a fer, així que van passant els dies i no trobo el moment de marxar. La climatologia potser tampoc acompanya massa fins que, el dimarts 29 de març, sembla que el pronòstic pels següents 2 o 3 dies ha de ser bò i, finalment, faig un cop de cap i decideixo marxar si o si l’endemà.
A darrera hora delimito la zona a fer, és una zona que conec bé i de la qual l’any passat, per culpa de la neu, em van quedar pendents un parell de carreteres que tenia moltes ganes de fer.
Agafo una sola muda de roba, unes sabates i poca cosa més, només portaré el cofre, una bossa sobredipòsit molt petita i una motxileta de 10 litres de capacitat.
Una altra cosa que tinc clara, divendres haig de ser a casa abans de les 14:00h, això també em condiciona força.
Imatge

DIMECRES 30-03:
Mapa ruta dia 1
Em llevo i surto a comprar pa, tirarem d’entrepans que surt molt econòmic.
No sé ben bé què em passa, però aquest cop estic poc motivat, poc estusiasmat amb el viatge. Normalment estic com un nen amb sabates noves però aquest cop tot és diferent, com si ho fes sense ganes, no ho entenc… el meu estat d’ànim és extranyament indiferent.
No marxo gaire d’hora, el dia d’avui, en principi està destinat a fer una simple aproximació a Tarascón-Sur-Ariège, on segurament dormiré per, l’endemà, fer el que hauria de ser la “ruta estrella”.
Com que la distància és curta, havia pensat passar pel tunel del Cadí, plantar-me a la carretera que puja al “lac des Bouillouses” i disfrutar de la zona tot passejant pel bosc i fent fotos.
El dia està una mica tapat i frescot, tot pujant cap al tunel agafo força fred a les mans (i les manoples a casa què hi fan??).
Paro a Puigcerdà a omplir del tot el dipòsit abans de creuar la frontera i faig un petit esmorzar. Aprofito l’eixuga-mans de la benzinera per recuperar la temperatura i sensibilitat a les mans!
Encara es veuen restes de neu des de la plana ceretana.
Imatge
Prenc la N-116 direcció a Mont-louis, però no hi entro, a la primera rotonda agafo la D-118 fins a trobar el trencall de la D-60, la carretera del llac de les Bulloses.
Sembla que està oberta però més endavant descobreixo que només els 7 primers kms.

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Paro a fer fotos i filmar algún video, però el temps no acompanya massa, tinc fred, bastant fred a les mans, així que m’entretinc menys del què havia pensat i decideixo seguir el camí.
Segueixo per la D-118, una carretera sempre agradable de fer.
El segon objectiu del dia és aprofitar per fer el Col de Pailhères. Així que just passat Puyvalador, em desvio a la dreta cap a la D-16 que m’ha de portar a Querigut. A partir d’aquí ja em començo a trobar més “en sintonia”, carreteres més estretes i sinuoses envoltades de bosc, m’agrada i em fa sentir millor.
Imatge

Arribat a Mijanès, atravesso el pont i enfilo la D-25 que m’hauria de portar cap al Col de Pailhères però de sobte em trobo amb el tant temut rètol de “Col Fermé”, malament!
Imatge
Decideixo continuar un tros més a veure que tal, sembla que comença a ploure
Imatge
Paro en un mirador que hi ha enmig d’una paella i m’adono que no és pluja, sinó el vent que fa volar la neu que hi ha més amunt, pinta bastant malament així que desisteixo i torno enrera, aquest cop cap a Rouze on paro a dinar i replanificar la ruta.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Ja està, decidit! Segueixo la D-118 fins una mica abans d’Axat, on agafo un trencall a mà esquerra que em porta a Artigues i més endavant, a tenir en compte les “Gorges de St. George” .
Imatge
Imatge
Passat Cailla, torno a girar a l’esquerra on agafo la D-107 que em portarà per Marsa, Joucou i el seu “défilé” i així fins a Niort-de-sault. Ah, just abans d’entrar al poble de Belfort-sur-Rebenty, a mà esquerra hi ha un local molt curiós, sembla que d’uns Hippies, tot pintat a mà tant per dintre com per fora, com si fos un fons marítim. A fora tot plè de furgonetes pintades i manualitats i reciclatges artístics de tota mena.
Imatge

Aquí tindria la opció de continuar cap a La Fajole i el Col du Pradel, però evidentment, “Col Fermé”, així que prenc la D-20. Sàvia decissió, aquí és on tot canvia i em retrobo amb mi mateix, la moto i el viatge.
Imatge
Imatge
El paissatge és impressionant, espectacular. Boscos de pi negre inmensos, frondosos i humits, amb una olor i uns colors desbordants. Un lloc gairebé màgic. El bosc de Niave. Un lloc que em deixa sense paraules i que fa que valgui la pena venir fins aquí per gaudir-lo.
Imatge
Imatge
Paro la moto, baixo i disfruto del moment, la soledat, la natura…
Imatge
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 13, 2011 11:09 am, en total s’ha editat 4 vegades.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

GRUM
Presentats

Re: Ariège, Couserans, Bethmale, Primavera 2011

Entrada Autor: GRUM » dt. abr. 12, 2011 2:13 pm

Mal que em pesi, haig de marxar, així que segueixo fins arribar al Col des Sept freres, aquí agafo la D-613 cap a l’esquerra, direcció al Col de Chioula.

És una zona molt agradable, un altiplà molt tranquil i amb una carretera per disfrutar. De sobte em sembla veure un rètol que posa Chateau de Montaillou, em passo de llarg, així que paro, mitja volta i, com que segons el GPS (quina sort haver-lo portat) vaig bé de temps, decideixo anar a veure el castell.
A molt poc tros, trobo un poblet de 3 o 4 cases, atravesso el poble i segueixo un carreró que s’enfila de mala manera fins que de cop, al capdamunt d’una rampa molt inclinada, s’acaba.
Imatge
Aparco la Bandit i segueixo un trosset a peu fins arribar a les 4 mitges parets quesón tot el què queda del castell. Quina desilusió! Però llavors em giro i veig que, el que val la pena d’aquest turonet són les vistes. Si passeu per la zona no ho dubteu, des d’aquí dalt s’obre davant vostre tot l’altiplà, preciós, tot i que la foto no li fa justícia.
Imatge
Imatge
El temps ha millorat molt, aquí fins i tot fa solet.
Segueixo fins al Col de Chioula i baixo cap a Ax-les-thermes. Sense més història, em dirigeixo per la N-20 cap a Tarascón-Sur-Ariège, on tinc pensat buscar lloc per dormir. La única cosa destacable de la N-20 és que, passant per no se quina població em creuo amb una de les 3 úniques motos que he vist en tot el dia, una magnífica FJR full equip, i juraria que era en Kel, tot i que no tinc l’honor de coneixer-lo personalment. Si és així, que sàpigues que el de la Bandit Blava era jo, sinó, ja em desmentiràs públicament i potser em vaig confondre.
Arribo a Tarascon i m’instal.lo a l’hotel Confort, no sé ben bé perquè, suposo que no tinc ganes de buscar gaire. Estan pintant tot l’hotel per dintre, així que està tot potes enlaire, plàstics, escales, pots de pintura.
Imatge
Em donen una habitació sota-teulada al capdamunt i cada cop que pujo o baixo haig d’anar esquivant tota mena de trastos. Al final, m’acabo tacant de pintura, però bé.
Imatge
Imatge
Vaig estar negociant possibles actuacions de la “Coral MTC”, fins hi tot ho vaig intentar amb ell (m’havien dit que té influències).
Imatge
Però tot i així, no hi va haver massa sort. Hauré de millorar les meves dots de negociador.
Al poc de dormir em desperta el soroll d’aigua, megde, està plovent. No pararà en tota la nit, cosa que em resulta molest, no tant pel soroll, sinó per l’estat de les carreteres de demà.
Què hi farem…

DIJOUS 31-03:
Mapa ruta dia 2
Ja fa estona que dono voltes pel llit, així que quan arriben els pintors i engeguen la radio just a l’altre costat de la meva porta, decideixo aixecar-me. L’horari de l’esmorzar no comença fins a les 8:00h, així que aprofito el temps que falta per preparar-me la bossa. A l’hora en punt ja soc a taula i esmorzo sense deixar de mirar per la finestra. Cau una pluja fina i està tot molt tapat.
Imatge
Imatge
Volta pel poble per fer temps, una dutxa a sopar al restaurant del costat ja que l’hotel no en té i a dormir d’hora.
En acabat, vaig a l’oficina de turisme, son les 9:15h i encara no han obert, l’horari posa de 9:00 a 13:00h ??

Torno a l’hotel, em vesteixo de romà i carrego la moto. Parlo amb el noi de la recepció i li demano per l’estat de les carreteres, em diu que la majoria de ports de la zona estan oberts ja que fa molts dies que no neva.
Pujo a la moto i em torno a passar per l’oficina de turisme, ja han obert! Entro, agafo algún mapa i informació de la zona. Continua caient una pluja fina però molesta, avui serà un altre dia de molt de tacte amb el gas i els frens.
Imatge
Surto en direcció a la D-8 per intentar el Port de Lers, el qual tinc moooltes ganes de fer!
Aquella incipient pluja, al circular en moto es converteix en el doble de molesta ja que va mullant la visera i no veig gaire bé la carretera, sort del “limpia” que porten els guants d’hivern, tot i així és complicat pujar un port en aquestes condicions.
Imatge
Casum l’olla, només començar la D-8 ja em torno a trobar el ditxós cartellet de “Col fermé”.
Em nego a girar i segueixo endavant. A mida que m’acosto a Vicdessos, la pluja va en augment.
A la plaça de Vicdessos paro un moment i pregunto per l’estat de la carretera, malauradament, em confirmen que el port està tancat per neu.
Imatge
Entre això i la pluja, doncs, després d’uns quants renecs, mitja volta i cap a Tarascón de nou.
Imatge
Com que no em queda més remei, agafo la D-618 per passar per Col de Port, que se segur que està obert, resignació.
La carretera ja la conec d’altres ocasions, però no l’havia fet mai amb aquesta climatologia i, tot i que fa que la conducció sigui una mica més tensa, em regala algunes vistes amb un encant especial. Això si, moolt alerta tota l’estona i tot i així, tinc algún petit ensurt en trepitjar alguna fulla amb el terra moll i a les zones amb el mític “gravillon”. Res destacable.

Arribo a Massat o paro a estirar les cames i descansar una mica. Pregunto per una benzinera i em diuen que la més propera és a Oust, cap problema tinc combustible de sobres.
Tot just sortint de Massat, a l’esquerra surt la D-17 cap al Col de Saraillé, un lloc preciós. Disfruto d’unes carreteres (per dir-ho d’alguna manera) increïbles, estretes, molles, revirades i envoltades de natura en estat pur, per mi gairebé perfectes (només m’hi sobre l’aigua, tot i que també deixa imatges boniques).
Imatge
Imatge
Sembla que la Blues té ganes de gronxar-se una estona…
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 13, 2011 1:39 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dt. abr. 12, 2011 2:14 pm

Imatge
Imatge
Imatge
La visibilitat era més aviat escassa.
Aquí vaig tornar a negociar un concert, altre vegada, sense gaire èxit.
Imatge
El Col de Saraillé i, sobretot el següent poble de Saraillé per mi son un altre lloc molt especial i dignes d’una visita.
Imatge
Imatge
Segueixo fins a Cominac o tiro cap a l’esquerra en direcció a Oust enllaçant amb la D-32.
Imatge
A Oust demano a uns operaris amb un aspecte “peculiar” per una benzinera, ho resumiré dient que van passar de mi…
Llavors em recordo que porto GPS, ja,ja,ja!!! Doncs això, faig la pertinent consulta i cap a la benzinera, no era tant difícil home. Aprofito per omplir el dipòsit i comprar algún mapa detallat de la zona.
El temps ha millorat força, tot i que les carreteres encara estan força molles, ja no plou gens i a estones fins i tot s’endevina alguna ullada de sol.
Torno a buscar la D-17 que m’ha de portar al meu segon gran objectiu del dia d’avui, el Col de la Core.
Arribo a Sentenac i, no m’ho puc creure, un altre cop el maleït cartell de “Col fermé”, però aquesta vegada no me la fotràn.
Imatge
He preguntat abans i m’han dit que era obert, així que segueixo endavant per una agradable carretera, humida però amb unes vistes, quan no hi ha núvols prou maques
Imatge
Imatge
Al cap d’uns kms amb el cor encongit per la incognita de saber si podria passar o no, efectivament, carretera oberta i arribo al Col de la Core.
Imatge
Aquí si que lamento especialment que el dia estigui tant tapat ja que des d’aquí dalt, en un dia clar les vistes són magnífiques, però m’hauré de conformar amb el què tinc avui.
Imatge
Fa bastant de vent, la qual cosa augmenta la sensació de fred, tot i així, content com estic per haver pogut pujar fins aquí, decideixo fer un petit refrigeri per recuperar forces.
Imatge
Em prenc el meu temps per gaudir del lloc com es mereix, fins que el fred me’n fa fora. Doncs, cap a la vall de Bethmale s’ha dit.
Imatge
És un altre lloc digne de visita, tant per la carretera com per les vistes i sobretot pel formatge.
Imatge
Imatge
Imatge
El següent destí del dia és el Col de Portet d’Aspet, així que retorno a la D-618 i cap allà.
Arribo a dalt sense gairebé adonar-me’n per culpa dels núvols i la boira.
Ni tant sols baixo de la moto, foto de rigor, i a partir d’aquí una zona desconeguda per mi, o sigui que a fer-li cas al GPS perquè em porti fins a Les, que serà el meu destí final del dia.
Al cap d’una estoneta de baixar el port, trobo el trencall de la D-85 direcció a Soulan i al Col de Menté.
Imatge
Per cert, en veure aquest cartell, em va recordar la versió francesa d'algún nick del foro...
Imatge
El temps es torna a tapar i el terra segueix molt moll, o sigui que moolta precaució tota l’estona, sobretot en els descensos de ports. A dalt al Col, torna a ploure una mica i les darreres paelles se’m fan eternes. Un cop a dalt, foto i cap avall, començo a estar cansat i estic una mica decebut per no haver pogut gaudir com hauria volgut dels paratges pels quals he passat avui. Justament la intenció era fer pocs kms per poder disfrutar-los més intensament, fer alguna excursioneta i moltes fotos, però en fi, la meteo mana.
La única cosa destacable des d’aquí fins a Les, és una mena de antiga cantera oberta al poble de St. Béat, molt curiosa de veure. Es veuen els talls a la roca que varen fer en l’extracció del material, curiós.
Imatge
Arribo a Les més d’hora del què tenia previst, tot i així, decideixo anar directe a l’hotel Juan de Canejan, on tinc previst dormir.
La carretera està en obres, així que aparco la moto un trosset més avall de l’hotel i entro a preguntar. A la recepció hi trobo la filla, m’informa, prèvia consulta telefònica amb el seu pare, del preu de la MP. Collonut, 46’50€ ¡!!!
Pujo a l’habitació, em vesteixo de carrer i decideixo anar a comprar una mica al supermercat que hi ha a l’entrada del poble i que està pleníssim de francesos.
Després, cap al poble de nou, entro la moto al “parking” de l’hotel, això si, sota cobert i vigilada per una colla de gats blancs que segur que hi passaran la nit a sobre.
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 13, 2011 1:56 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dt. abr. 12, 2011 2:14 pm

Turistejant per Les.
Imatge
Imatge
Faig temps voltant per tot el poble a ritme de passeig i càmera en mà. Acabo la visita en un bar del poble on hi ha gent gran jugant a la Butifarra.
Faig algún nou amiguet!
Imatge
Imatge
Aquest darrer és dels meus: let it flow, do it slow.
Una bona dutxa per recuperar-me una mica i cap a sopar. Tasto la Olla Aranesa, boníssima, com la resta del sopar. A l’hotel em sembla que només hi ha uns treballadors de les obres i jo, a part d’algú altre sopant. Em retiro d’hora a descansar.

DIVENDRES 01-04:
Mapa ruta dia 3
Em llevo d’hora i faig una mica la mandra, encara no és hora d’esmorzar.
Preparo les bosses i a les vuit en punt estic entaulat. Baixa la mestressa, parlem una mica i em porta l’esmorzar.
En acabat, carrego els trastos a la moto i torno a l’habitació a comprovar que no m’hagi deixat res.
Quant baixo ja no queda ningú al menjador dels esmorzars, així que vaig a acomiadar-me de la mestressa i donar-li les gràcies per tot. Haig de marxar d’hora ja que avui em toca baixar d’una tirada fins a Manresa, haig de ser a casa abans de les 14:00h.
Ens posem a xerrar amb la mestressa i ens passa l’estona volant, em comenta que pels moterus fan el mateix preu tot l’any i que acostuma a tenir-ne, sobretot alemanys i francesos.
Ostres, que parlant parlant se’m fa tard. M’acomiado i cap avall.
Quina rabia, avui fa un dia esplèndid amb un sol radiant!!!!
Imatge
Vaig fent camí cap al Port de la Bonaigua, no l’havia fet mai. De primer molt de trànsit fins a Vielha, després pujo gairebé sol al port de la Bonaigua.
Imatge
A dalt encara trobo força neu i alguns esquiadors que em saluden
Imatge
Imatge
Petit homenatge a una sortida Mototurística a la que no vaig poder assistir
Imatge
La baixada s’em fa un a mica pesada per les paelles, no els acabo de trobar la gràcia.
Paro a acabar d’omplir el dipòsit a Rialp, vaig bastant abrigat ja que al sortir feia fresqueta, però no perdo temps traient-me roba.
Segon objectiu del jorn, el Port del Cantó, també “verge” per mi. Aquest m’encanta, una bona carretereta i sense gens de trànsit, vaig sol.
Imatge
L’hauré de tornar a fer amb més calma, ja que avui només faig que mirar l’hora estimada d’arribada a Manresa al GPS.
Imatge
Les vistes són molt maques i el dia, radiant.
Baixant cap a Adrall em trobo dos mossos d’esquadra amb Transalps de les noves, com s’ho han de passar els punyeterus!!!
Al cap de 5minuts, passa un cotxe patrulla també. Sort que jo n’ho m’haig de preocupar pel tema de la velocitat, juas!
I sense gaire més història cap a Manresa…
…bé si, com que no volia perdre temps, no he parat a treure’m roba, així que vaig bastant abrigat i a partir d’Adrall comença a fer mooolta calor, però tinc la intenció d’arribar a casa del “tirón”. Però els mossos em tenien reservada una darrera sorpresa per les Mini-vacances. Just abans d’arribar a Manresa, trobo un control excepcional, furgonetes i mossos amb l’ametralladora a la mà, la corda de pinxos a terra i parant tots els vehicles. A alguns fins i tot els registren el cotxe. Així que allí em teniu, abrigat amb la roba d’hivern i forros i parat a ple sol esperant el meu torn, m’estava deshidratant per moments!! Per sort no em van fer ni parar, passi passi i cap a casa.
Això és tot, espero que us hagi agradat la meva aventureta i tal com vaig dir en un post de la sortida d’en Kel, jo per fer uns 700kms he necessitat 3 dies ;-)
Fins la propera.
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 13, 2011 2:06 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. abr. 12, 2011 2:32 pm

Clar, i jo pensant que havies desaparescut, i oite el paio que en viu de bé! :lol:

Aquest fil promet, noi. Felicitats pel viatget. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dt. abr. 12, 2011 2:46 pm

Voldria demanar disculpes per la qualitat de la crònica i les imatges, així que pugui us deixo l'enllaç del Picasa, però és que vaig fatal de temps, cansadíssim i tinc problemes amb els recursos informàtics.
Així que he fet el què bonament he pogut.
Espero que us agradi, i un cop més, lamento no disposar de temps ni mitjans per fer una crònica a l'alçada de MTC.
Fins aviat.
GRUM

EDITO: l'enllaç a l'album Album escapada
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 12, 2011 2:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dt. abr. 12, 2011 3:01 pm

Felicitats pee la sortideta,quan m´escapi per aquí ja et demanaré consell.Crec que ja li vas
agafant carinyo a la teva blues :twisted:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dt. abr. 12, 2011 3:10 pm

recoi,quins viatgets et montes,uns llocs preciosos,gracies per la cronica ;) ;)
Imatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. abr. 12, 2011 3:29 pm

[quote user="GRUM" post="165212"]Voldria demanar disculpes per la qualitat de la crònica i les imatges, així que pugui us deixo l'enllaç del Picasa, però és que vaig fatal de temps, cansadíssim i tinc problemes amb els recursos informàtics.
Així que he fet el què bonament he pogut.
Espero que us agradi, i un cop més, lamento no disposar de temps ni mitjans per fer una crònica a l'alçada de MTC.
Fins aviat.
GRUM

EDITO: l'enllaç a l'album Album escapada[/quote]

Grum, ara no puc llegir tota i prefereixo fer-ho de cop, ho faré al vespre, però segur que m'agradarà :D

Només una pega, mira de posar el link de les fotos grans i no el link de la miniatura, merci ;)

Brum-brum
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Brum-brum » dt. abr. 12, 2011 3:33 pm

GRUM!

Maco el viatge

Aquesta es la famosoa D117?
Imatge
[align=center]Imatge[/align]
[align=center]Objectiu: Dolimiten! - Objectiu: Grossglockner![/align]

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. abr. 12, 2011 3:52 pm

Jo també m´ho llegiré al vespre,m´agrada fer ho amb tranquilitat,pero ja et dic ara que aquesta cronica promet :ban :ban
No et diré el mateix que en Ramon...........................encara que penso com ell :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. abr. 12, 2011 5:32 pm

Una de les millors zones per perdres als pirineus!
Gracies per compartir la ruta amb tots nosaltres!
Ex ...moltes coses

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dt. abr. 12, 2011 5:54 pm

Faré els possibles per anar solventant el problema de la mida de les fotos, però us demano paciència, ja que no disposo de gaire temps... :oops:

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. abr. 12, 2011 10:31 pm

Grum, m'ha agradat molt la crònica i la manera d'explicar el que et vas trobant, els sentiments, etc.
De debò que és crònica GENIAL !
Gràcies ;)

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dc. abr. 13, 2011 2:10 pm

Bé, sembla que finalment, tot i alguns problemes, he aconseguit "adecentar" una mica la crònica fent la versió "extended".
He afegit alguna foto més (i algún petit comentari) i els mapes de les diferents etapes.
Espero que us agradi.

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dc. abr. 13, 2011 2:38 pm

Gracies Grum per la cronica, molt xula !!!!!!

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dc. abr. 13, 2011 9:15 pm

Ep, Grum gracies per la crònica, he gaudit del viatge i les fotos.

Salut! ;)

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dv. abr. 15, 2011 11:32 pm

Gràcies per la crònica noi, collonuda !

PAT
Presentats
Entrades: 76
Membre des de: dg. jul. 04, 2010 7:41 pm
Ubicació: Vilanova i la Geltrú

Entrada Autor: PAT » dg. abr. 17, 2011 8:52 pm

Hola!

Grum, molt xul·la la crònica, tens una manera d'explicar que sembla que t'hi acompanyem tots. Donen ganes de pujar a la moto i marxar cap allà!!

Ens veiem!

PAT
Un buen libro es como un buen viaje, se empieza con inquietud y se termina con melancolía.

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dt. abr. 19, 2011 9:03 am

Molt guapa la "sortideta" , és una zona realment fantástica per perdre's amb moto. Les fotos son molt maques.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”