Triumph ha escrit:I que tal et va anar la Triumph??
De moment porto 16.000 Km i n'estic mes que satisfet. Aquest estiu varem anar a Polonia i Eslovaquia amb uns amics i la moto em va deixar satisfet.
Ei company!!!
Doncs jo vaig quedar tan satisfet de la meva Sprint, era la de carburació, que he repetit marca amb la Triumph Tiger 955 I.
Amb la Sprint vem fer algo més de 100.000 km, i l'únic problema que hi vaig tenir, va ser el de dues bobines que em donaven pel sac, però que mai em van deixar tirat. A part d'això, tot perfecte!!!
Jo també sóc un amant dels viatges en moto. Amb la Cecitiger, la meva dona, i la Sprint, vem fer diverssos viatges per Europa, del que en destacaria el de Nord Kapp fa tres anys.
Ara tenim la Tiger desde fa un anyet. Porta ja 27000 km, i va fer l'estrena per Europa aquest estiu passat a l'illa de Còrssega.
L'estiu vinent, anirem en busca del països de l'est, bàsicament Eslovàquia, però fent internades també a Pôlonia, Ucraina, etc...
Així que, com pots veure, tenim algunes coses en comú!!!
Apa doncs , espero que aviat podem compartir en persona aquesta ilusió que ens empeny a veure món d'amunt d'una moto!!!
Per cert, aquí una foto de la nostra estimada Triumph Sprint 900 Tourer Executive.