Sortida A Riders 2011

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Sortida A Riders 2011

Entrada Autor: Kpeps » dl. set. 12, 2011 12:04 am

com tota sortida,aquesta comença uns dias abans,t’enteras que es fa una trobada en aquest cas de BMW que es fa de fa anys,jo no i he anat mai per lo que ja va sent hora i com diu aquell ‘’aquest any si’’ i ademes las coses si te las agafes mes com devocio que com obligacio,millor que millor.
Al no tenir temps per quedar-mi per obligacions familiars me la plantejo com una sortida,una mica llarga aixo si,pero a fi de contes si haig de tornar a dormir a casa no la puc plantejar d’un altre manera,al ser una bona tirada penso si sere capaç i relaciono els km’s que em marca el via Michelinamb altres sortides que he fet de similar kilometratge,com crec que si que sere capaç dons endavant.
Quedem uns quants companys per fer la ruta junts a las 7 del mati,tots coneguts i experimentats motoristes amb els que rodar no supossa cap problema si no ben al contrari pots anar ben tranquil

Imatge

Imatge

passant uns minuts de les 7,sortim a la carretera,ens acompanya una boira ploranera ben be fins acava l’eix que entre la boira i las obres que hi ha es fa força pesat,es fa de dia i la boira queda enrera,per no fer tot el cami per autovia a la sortida 504 ens desviem cap a Alfarras,al anar creuant pobles el cami es fa molt mes entretingut,diferents olors ens acompanyan,la que mes m’agrada es la de poma,quan arrivem a Algerri parem a la benzinera on i a un bar .

Imatge

Imatge

hem fet un tros i conve agafar forçes ni tant sols perque una sortida en moto sense un esmorçar no es una sortida,ja val la pena,per cert un bar molt recomanable,amables i un pa molt bo (lo de dins tambe es clar)
Continuem cami i arrivem a l’autovia que va cap a Osca i avançem molt amb lo que en un tres i no res ja estem fent el port de Monrepos que es molt entretingut,fa estona que ens anem trobant motos casi totes BMW,a Sabiñanigo fem una parada per repostar i els fumadors fe la cigarreta abans d’entrar a la vall del Tena.

Imatge
Aquesta es molt maca de visitar amb una quantitat molt gran d’activitats per fer,desde visitar els poblets tipics del Pirineu fins pels mes aventurers,aprofitar per caminar pels senders de gran recorregut o pujar a pics de gran altitud com el Balaitu que amb els seus 3146 m et deu deixar ben cansat per uns quants dies,en fi que es per quedar-si,depres d’aquesta reflexio,tot conduint,arrivem a l’estacio de Formigal.

Imatge

el parking esta força concorregut

Imatge

Imatge

Imatge

l’entrada al recinte on i han diferentes activitats.

Imatge

el parking principal esta ocupat per una esfera on hi ha l’exposicio de motos.

Imatge

carpas varias amb la S 1000 rr i el seu planet power,un camio de BMW France amb las motos de competicio.

Imatge

Imatge

Imatge
tambe estan exposades las motos d’en Narcis Roca i del campio del mon de stunt Chris Pfeifer que en un lloc habilitat per l’ocasio fan filigranas que deixen bocabadat al public.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

tambe hi ha representacio de foros i casa comercialque casi be son exclusives de la marca aixi com agencies de viatges i lloguer de motos,aquestes fan sortejos de viatges a Xina,xile i mes llocs,jo no participo ja que arrivar fins aquí ja m’ha costat i no fos que em toques.....una d’aquestes empresas que es diu IMT es la que s’encarrega de fer las sortides cap a Lourdes i altres llocs d’interes.

Imatge

Imatge

Imatge

tambe hi ha motos de prova que la gent fa servir aixi com una zona de prova del sistema ABS,be,ja es veu que activitats de lo mes diverses.
En altres stands estan exposades motos clásicas com el club R 90 S i motocicletas que han fet viatges extraordinars.
Imatge

Imatge

Imatge

arriva l’hora de dinar,fa estona que s’olora una flaira de carn a la brasa que obre l’estomac,anem a veure que s’hi troba i una estira de cabrits que.......a preus crec jo populars i donem bona conta despres de fer la cua.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

en acavat de dinar anem fent via amb un company ja que a la nit tinc coses que fer i encara que estic molt a gust no puc demorar mes la tornada.

Imatge

no puc explicar res de la disco que hi havia a la nit,la tornada s’em fa de lo mes pesada no pel recorregut sino que al no estar acostumat a fer tirades tant llargues em fa mal tot el cos i els ultims km’s especialment.
En fi de contes,un dia molt maco i la meva primera Riders correcta,amb l’idea que l’any que be fare per quedar-me a dormir i poder aprofitar mes lo que s’organitza.
Lo millor de tot es l’arribada a casa,on m’esperan las mevas ‘’vigilantas de la playa’’ preferidas i puc descansar fent un banyet.

Imatge
Imatge
Imatge

Ricmel
Presentats
Entrades: 522
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: Sortida A Riders 2011

Entrada Autor: Ricmel » dl. set. 12, 2011 9:56 pm

Gràcies pel reportatge. Pel que es veu i expliques enguany els de BMW Motorrad han organitzat una Riders millor.

Potser l'any vinent m'animo.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. set. 13, 2011 9:46 am

[quote user="Ricmel" post="178920"]Gràcies pel reportatge. Pel que es veu i expliques enguany els de BMW Motorrad han organitzat una Riders millor.
Potser l'any vinent m'animo.[/quote]

mira,la sensacio que hem va donar a fi de contes era la següent i aixo que dire nomes es una reflexio ja que a mi particularment el tema de concentracions fa temps que hem van deixar de fer el pes amen que las mevas sortidas en moto cada cop son mes esporadiques:Riders no es una concentracio de grans aglomeracions,vulguer compara-la amb Garmisch (no hi he estat mai pero per las fotos que veu posar m'ho semblava) ,es com comparar el Tibidabo amb Euro Disney,es una trobada de clients de BMW i crec que s'ha d'entendre com a tal,la organitzacio fuig de borratxeras,caballitos,cremadas de roda i demes imbecilitats que estan tant de moda,es clar aixo ja qui ho troba a faltar,pero no esta pensada aixi,vaig veure que la gent es coneixia d'altres trobades i de foros,a part de que hi van anar molts clients en grups de las concesions es clar,ningu estava exclos amb cap marca de moto i tambe amb aixo vull dir que havia molta gent que i va anar per escoltar las xerrades que feien gent com en Miquel Silvestre i altres,en definitiva era el primer cop que anava i em va semblar aixo,per lo que a uns va agradar i a altre els va semblar fluixa,per gustos els colors.
Imatge

Ricmel
Presentats
Entrades: 522
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Ricmel » dt. set. 13, 2011 1:46 pm

A l'edició anterior ja m'ho vaig passar bé, però sense ganes de tornar-hi l'any següent. Hi havia poca activitat. Per exemple, al concert de la nit de dissabte hi havia un grup de rock dur amb unes quinze persones de públic asseguts en cadires. Un avorriment... vam anar a dormir.

La Riders no és una concentració, és ben bé el que Kpeps diu: un esdeveniment que organitza la marca per donar imatge i reunir "bemevistes", però obert a tothom.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. set. 13, 2011 1:49 pm

Gracies per compartir-ho.
No hi he anat mai per que no m´ha cridat massa l´atencio.
El paratge on es fa es únic i espectacular pujant el POrtalet!! UFF

V's
Ex ...moltes coses

Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Digamjordi » dt. set. 13, 2011 7:16 pm

Un infiltrat de mototurisme mes

Imatge