Com ja ha comentat el nostre company Rutilo. Aquest cap de setmana ens hem rejuntat

i després de mil i dos revolts, ( sense perdre mai l'orientació)
arribarem al centre de la Serra d'Espadà. Al poblet d'
Tot i que alguns encara no sabien ni on erem :twisted: :twisted:
Allí els nostres AMFITRIONS, Arturo i la seva esposa Amparo, ens acollirem com a casa seva; i de fet ens quedarem a dormir a casa seva.
Però anem a pams.
El dissabte, quant l'expedició del nord ja havia sortit i anava perduda pel mon, jo anava al encotre del meu cunyao. Coincidirem a Ares del Maestre, on curiosament, a més del QSC també es trobava aquest cabirol que ens mirava amb recel
Com que anavem tard (sempre tard i contra rellotge... :evil: :evil: :evil: ) ens llancem cap a Montanejos, on haviem de reagrupar la colla. Passem per paratges meravellosos, farcits de vida. Els boscos de pins i sureres son pletòrics i plens de vida.
A les 7 de la tarda, completem el grup i ens dirigim a casa
Ara que ja estem instal.lats. Una dutxa ràpia i a sopar, que ja ens esperen
Després de dos copes de vi, la cosa s'anima i algú sembla que s'arranqui amb el cara al sol... però no. no era per tanta cosa :twisted: :twisted:
En acabar de sopar, i pensant-nos que ja anavem al jau
L'Amparo i el Arturo ens inviten a casa a prendre unes copes. Cava, birra, whisquet, etc...
Tot i que alguns preferien anar a veure si lligaen algún rollet per passar la nit al :twisted: :twisted:
Decidim anar a
Al endemà, més revolts per la serra...
No entenc com no tenien prou encara. Amb els revolts que haviem fet, i ells... erre que erre de rabo
Unes cervessetes
i per dinar.Paella, tot i que hi ha valents que s'han atrevit amb un suquet d'anguiles :twisted: :twisted:
I bàsicament açó ha estat tot. Solament afegir una reiteració en la nostra gratitud en vers a Amparo i Arturo ( Rutilo), per la seva hospitalitat
I amb aixó, ens anem cap a casa fins la propera

Ha estat un cap de setmana molt complet. Bona gent, bona ruta, bon jalar.
No pata de cabra ni casc trencat. Cap caiguda ni incident.
Tan de bo que tot acabara sempre
AIXÍ
P.S i ja acabo. Jo aquesta escapada l'haguera anomenat d'un altra manera...
Potser Pan's

& Company.
O també. Los del Rio, Los Chichos, Rocieros del Camino o algún grupet d'aquestos com els de la portada d'aquest L P.
Adeu i gràcies companys. :!: :!:
... eppur si muove.!!!