[quote user="Pasqual" post="183433"]Per fí avui he pogut llegir (i mirar) la crònica. Com sempre excel·lent. Un pou d'informacions sobre rutes (algunes ja conegudes i d'altres no) que tot i ser tant a la vora, a vegades no em gaudim tant com s'ho mereixen.
Gràcies per compartir-ho.
UPM. una pregunta més. Segur que no es pot fer la transpirenàica majoritàriament per terra? Els nostres companys de MT
Enllaç no ho vàren fer? Em va semblar entendre que no ho vàren completar per culpa de la neu.
Mapa[/quote]
No Pascual, el mateix 650X ja avisa al Wikiloc que al final ells van fer un máxim de 40% de pistes, i jo m'atreviria a dir que menys. A Catalunya, que és el tros més fàcil, per molt que ho intentis, si avances endavant és dificil fer més del 60%, ja que els trams d'enllaç, encara que els fas en un moment, en realitat son sempre molt quilòmetres (ho tinc mesurat).
A l'Aragó pots encara avançar, però quan arriba el millor ja és Parc Nacional i cagada pasturets. I a Navarra i a França en principi està prohibit gairebé tot, de manera que veig molt poques transpirenaiques que no tinguin menys del 70% d'asfalt.