Bandit A La Fresca

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Bandit A La Fresca

Entrada Autor: GRUM » dj. feb. 09, 2012 12:23 pm

Malgrat les circumstàncies actuals no siguin les més favorables, procuro continuar sortint amb la moto.
Aquest dissabte passat, sense anar més lluny, vaig fer una fugaç escapada per ensenyar-li la neu d'aprop a la Blues.
Perdoneu les poques fotos, però tinc problemes amb la conexió i no me les deixa pujar.
Vaig fer una breu sortideta per carreteres properes a Manresa i que, curiosament, estaven força netes tenint en compte el poc trànsit rodat que hi acostuma a haver.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Espero poder participar properament en un parell de sortides oficials que ens queden apropet de casa...
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Bandit A La Fresca

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. feb. 09, 2012 12:35 pm

Bones fotos , Aleix , gracies per compartir ho ;)
ImatgeImatgeImatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. feb. 09, 2012 1:19 pm

És per la zona de Serrateix? :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dj. feb. 09, 2012 2:57 pm

au que no ets valent,mira que estava fred el terra,unes fotos ben macas ;) ;)
Imatge

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dj. feb. 09, 2012 8:24 pm

Bones!!!

Quin fred noi... però bé, amb els dies de sol que està fent s'hi pot anar prou bé, amb cura i tapat, però la carretera almenys està seca!

Fins aviat!
Imatge

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dg. feb. 12, 2012 5:25 pm

[quote user="Randy-650" post="191673"]És per la zona de Serrateix? :roll:[/quote]

Perdoneu el retard, darrerament estic una mica dispers...
Doncs no, Randy, la zona és la de Fonollosa cap a Castelltallat, però és bastant semblant. Algún dia us haig de preparar una ruteta per la Catalunya central "made in Grum" ;)

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dg. feb. 12, 2012 7:17 pm

[quote user="GRUM" post="191859"][quote user="Randy-650" post="191673"]És per la zona de Serrateix? :roll:[/quote]

Perdoneu el retard, darrerament estic una mica dispers...
Doncs no, Randy, la zona és la de Fonollosa cap a Castelltallat, però és bastant semblant. Algún dia us haig de preparar una ruteta per la Catalunya central "made in Grum" ;)[/quote]

Eps, et prenem la paraula !

Fa temps que llegint altres cròniques teves en vaig fer alguns trossos i hi ha carreteres ben boniques i solitàries, aquesta de Castelladrall p.ex.

Merci !

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dt. feb. 14, 2012 10:52 am

Ok, Ramón. Cap problema, em comprometo públicament a fer una ruteta per les carreteres "poc habituals" que acostumo a recòrrer.
Però segurament tardi una mica, doncs ara per ara surto poc i tinc unes quantes carreteres en cartera per explorar gràcies a la col.laboració del meu pare :cool:
De tota manera, si haig de ser sincer, fa temps que tinc ganes de fer alguna cosa així, però un dels motius pels que no ho he fet abans és el meu ritme. :oops:
En realitat, no és que ara vagi més ràpid, ans al contrari, doncs no trobo el feeling amb la meva montura actual, però bé, quan tingui la ruta apunt, ja remarcaré que aquesta serà en plan "tortugo-turisme" i no apte per gent de sang calenta :mrgreen: :mrgreen:
Seguiré informant i treballant en el projecte ;)

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. feb. 14, 2012 11:01 am

[quote user="GRUM" post="192061"]Ok, Ramón. Cap problema, em comprometo públicament a fer una ruteta per les carreteres "poc habituals" que acostumo a recòrrer.
Però segurament tardi una mica, doncs ara per ara surto poc i tinc unes quantes carreteres en cartera per explorar gràcies a la col.laboració del meu pare :cool:
De tota manera, si haig de ser sincer, fa temps que tinc ganes de fer alguna cosa així, però un dels motius pels que no ho he fet abans és el meu ritme. :oops:
En realitat, no és que ara vagi més ràpid, ans al contrari, doncs no trobo el feeling amb la meva montura actual, però bé, quan tingui la ruta apunt, ja remarcaré que aquesta serà en plan "tortugo-turisme" i no apte per gent de sang calenta :mrgreen: :mrgreen:
Seguiré informant i treballant en el projecte ;)[/quote]

Doncs vinga que ja estas trigant ;) ;) I si et cal ajuda només cal que ho diguis
ImatgeImatgeImatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”