Situació: Diumenge al matí i amb temps de fer només una escapadeta d'unes poques hores. El bo d’en Paco em comenta d'una pista, aquí prop, facilona, ... lo típic.
Som-hi doncs !!
Comença la pista molt a prop de St. Pere

La pista ens porta per uns camins preciosos, enmig del bosc, vistes, .... s'arriba a un paller abandonat

Estàvem gaudint de valent, oi Paco?

Fins que …



Sort que Paco és un tio gran (en tots els aspectes) i va anar apartant trossos de gel fins a tenir un pas per un lateral. Per mi que és de Bilbao, però del mateix centre :mrgreen:
Després de l '"aventura" del tram del gel, al poc de rodar tranquils de nou ....
Zas! Una pujada amb una "mica" de fang




Al final vam aconseguir arribar a Vidrà. :Aquest es el "mapa" del tram off

Després seguim per carretera cap a St Esteve d'en Bas. Preciosa carretera que et regala llocs com aquest


I d'allà cap a Olot i cap a casa, amb el tram de curves de "La Salut" per netejar el fang de les rodes :mrgreen:
Una escapadeta memorable i que vaig poder completar gràcies al Paco, ja que sense ell jo em quedo mes tirat que una burilla.
Gracies amic