Busco Company Per Viatge Entre 27 D'agost I 10 De Setembre.
Moderador: Airald
- Ximetric
- Presentats
- Entrades: 540
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
- Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"
Busco Company Per Viatge Entre 27 D'agost I 10 De Setembre.
Bona tarda a tots.
Algú del fòrum ja coneix que només tinc dues oportunitats a l'any de viatjar (ditxosa UOC): a principis de febrer i a principis de setembre. L'hivern l'he deixat els dos últims anys per baixar a Marroc (i el proper ja és emperolat de tornar-hi, però a fer la costa atlàntica i l'Anti-Atles). El cas és que aquest final d'estiu encara no tinc ni pla concretat ni company de fatigues, tot i que la idea és anar cap a l'est tant com es pugui.
La zona la conec una mica, hi he estat tres vegades en cotxe (2006 de viatge a la Capadòcia, 2007 per la majoria de les seves repúbliques i l'any passat amb la dona de camí a Grècia per la costa dàlmata, creuant Albania i Macedònia), però tinc unes ganes boges de fer-ho amb la F800GS, i més llegint les cròniques d'aquest i altres fòrums.
La proposta que faig és de demanar si algú està interessat en acompanyar-m´hi, sigui fent un tomb per Albania i/o voltants, com fer una Constantinopla a l'estil Pasqual,Natàlia i Steelman.
Com la crisi estreny molt (massa), la idea és anar de camping i alternar algún allotjament econòmic, fer la ruta per carretera (a partir d'Itàlia) i anar fruint de la gastronomia local tant com es pugui.
També estic obert a altres sugeriments, com uns arriscats Alps (meteorologia) o la zona de Hongria, Romania o Ukraïna.
Bé, la proposta és aquí, algún valent s'anima ??
Salutacions i gràcies per llegir el post,
Ximet Ric
Algú del fòrum ja coneix que només tinc dues oportunitats a l'any de viatjar (ditxosa UOC): a principis de febrer i a principis de setembre. L'hivern l'he deixat els dos últims anys per baixar a Marroc (i el proper ja és emperolat de tornar-hi, però a fer la costa atlàntica i l'Anti-Atles). El cas és que aquest final d'estiu encara no tinc ni pla concretat ni company de fatigues, tot i que la idea és anar cap a l'est tant com es pugui.
La zona la conec una mica, hi he estat tres vegades en cotxe (2006 de viatge a la Capadòcia, 2007 per la majoria de les seves repúbliques i l'any passat amb la dona de camí a Grècia per la costa dàlmata, creuant Albania i Macedònia), però tinc unes ganes boges de fer-ho amb la F800GS, i més llegint les cròniques d'aquest i altres fòrums.
La proposta que faig és de demanar si algú està interessat en acompanyar-m´hi, sigui fent un tomb per Albania i/o voltants, com fer una Constantinopla a l'estil Pasqual,Natàlia i Steelman.
Com la crisi estreny molt (massa), la idea és anar de camping i alternar algún allotjament econòmic, fer la ruta per carretera (a partir d'Itàlia) i anar fruint de la gastronomia local tant com es pugui.
També estic obert a altres sugeriments, com uns arriscats Alps (meteorologia) o la zona de Hongria, Romania o Ukraïna.
Bé, la proposta és aquí, algún valent s'anima ??
Salutacions i gràcies per llegir el post,
Ximet Ric
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Busco Company Per Viatge Entre 27 D'agost I 10 De Setemb
Ara he vist el teu missatge en un altre forum...
JO aquestes dates més impossible...
ALBANIA fa temps que el vull trepitjar....aquest any ja tinc destí i unes altres datse..
A veure si tens sort en trobar company..
JO aquestes dates més impossible...
ALBANIA fa temps que el vull trepitjar....aquest any ja tinc destí i unes altres datse..
A veure si tens sort en trobar company..
Ex ...moltes coses
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Per cert...
Ara he rellegit el teu mail.
De totes les opciones que has dit, tenint en compte que es estiu i fara calor (per anar a Turquia)..
ROMANIA es un destí increible. Tot el centre i nord del país es una meravella.
Mira la meva cronica del 2007 i veuras..
PD: per si hi ha fotos que no es veuen, també la pots veure al meu blog, El mon des de Reus
Ara he rellegit el teu mail.
De totes les opciones que has dit, tenint en compte que es estiu i fara calor (per anar a Turquia)..
ROMANIA es un destí increible. Tot el centre i nord del país es una meravella.
Mira la meva cronica del 2007 i veuras..
PD: per si hi ha fotos que no es veuen, també la pots veure al meu blog, El mon des de Reus
Ex ...moltes coses
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Ja m'agradaria, ja.
Ara, a Albània no hi posaria pas les rodes.
Ara, a Albània no hi posaria pas les rodes.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
:eyes no podré... casumlolla :enfadat :enfadat
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
llastima, casum l'olla.
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Ostres tú, llàstima! les meves vacances s'acaven el 17 d'agost... a més també tenia pensat fer una escapada a l'est amb la Marta la primera quinzena de l'agost, potser Rumania (ja vorem) Espero que et surti ràpid un company, dono fé que ets un bon company de ruta.
Salut i kms
Salut i kms
- Jutge
- Presentats
- Entrades: 266
- Membre des de: dv. març 23, 2012 7:27 pm
- Ubicació: Tarragona
Hola, :D a mi em coincideixen bastant les dates, hauria de comentar lleugers retocs amb l'empresa :???: , però en principi ho veig possible :form :form :form . Parlem ???