Euskadi - Siberia
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 425
- Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
- Ubicació: Catalunya
- Contacta:
Euskadi - Siberia
Un forer basc del nostre fòrum www.motostrail.com esta fen un viatge a Sibèria en moto en solitari, i cada dia en viu ens explica la trajectòria del dia i així se sent més acompanyat
http://www.motostrail.com/vb2011/showth ... di-Siberia
http://www.motostrail.com/vb2011/showth ... di-Siberia
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Euskadi - Siberia
Ejem, ejem, ...
Pàgina 10 del post,al final, és interessant, segur que continues llegint: Enllaç
Salut
Pàgina 10 del post,al final, és interessant, segur que continues llegint: Enllaç
Salut
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Gràcies.
He començat a llegir i no he pogut deixar-ho. L'aniré seguint. Encara que sigui de Bilbao..quins co...ns!
He començat a llegir i no he pogut deixar-ho. L'aniré seguint. Encara que sigui de Bilbao..quins co...ns!
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
És un bon viatje. Gràcies per avisar.nos.
- CMB
- Presentats
[quote user="Pasqual" post="202992"]Gràcies.
He començat a llegir i no he pogut deixar-ho. L'aniré seguint. Encara que sigui de Bilbao..quins co...ns![/quote]
Pasqual, tens un viatger 2.0 que hauras de fitxar per tgv.
He començat a llegir i no he pogut deixar-ho. L'aniré seguint. Encara que sigui de Bilbao..quins co...ns![/quote]
Pasqual, tens un viatger 2.0 que hauras de fitxar per tgv.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="CMB" post="202996"][quote user="Pasqual" post="202992"]Gràcies.
Pasqual, tens un viatger 2.0 que hauras de fitxar per tgv.[/quote]
Home, la TGV és de catalans. Ja n'hi han d'altres per la resta de l'estat i encara que els de bilabo neixen d'on els surt del co..ns, no és el cas :lol: :lol: :lol:
Ara, potser si que aniré a escoltarlo si m'entero que explica el seu viatge en un altre lloc
Home, la TGV és de catalans. Ja n'hi han d'altres per la resta de l'estat i encara que els de bilabo neixen d'on els surt del co..ns, no és el cas :lol: :lol: :lol:
Ara, potser si que aniré a escoltarlo si m'entero que explica el seu viatge en un altre lloc
- CMB
- Presentats
[quote user="Pasqual" post="202998"][quote user="CMB" post="202996"][quote user="Pasqual" post="202992"]Gràcies.
Ara, potser si que aniré a escoltarlo si m'entero que explica el seu viatge en un altre lloc[/quote]
Si, si tens raó, per això he posat tgv i tgvc, jejeje
A veure si arriba a Siberia! Tinc curiositat per la ruta dels ossos.
Ara, potser si que aniré a escoltarlo si m'entero que explica el seu viatge en un altre lloc[/quote]
Si, si tens raó, per això he posat tgv i tgvc, jejeje
A veure si arriba a Siberia! Tinc curiositat per la ruta dels ossos.