No ho tenia gens clar, però al final va resultar una sortida molt profitosa.
Surto sol, el dia promet, asolellat però aire fesquet, ideal per fer una "autentica Tortugo-turisme" Catalunya central.
Mapa ruta

Ups, em sembla que se m'ha acabat l'asfalt

Els camps estan preciosos, semblen cuadres pintats i, sorprenentment, el dia continua molt fresc així que, seguirem reseguint les desconegudes carreterones del centre del nostre país.

Un lloc curiós que m'atrau especialment.

Intento seguir algún "camí" que m'indica el Topo, però resulta estar en força mal estat, així que segueixo la línia negra, així la greta està més conjuntada. Cada dia la disfruto més.

Aquí em sentia una mica "Don Quijote"...

Ups, un altre cop sense asfalt. Ai el dia que li monti els mixtes!!

El daurat del blat reflectint els raijos del sol és impressionant en aquesta època de l'any

Retrovo l'asfalt, i segueixo recorren carreterones estretes i solitàries, velocitat baixa, visera del casc aixecada i disfrutant d'allò més.

A partir d'aquí ja no vaig fer gaires fotos més ja que el rellotge començava a "apretar".
De veritat que és una ruta altament recomanable pels que no conegueu la zona, això si, és una ruta per fer a "un altre ritme", baixar una marxa (o alguns dues i tot) i deixar-se portar per l'entorn. Creuar els pobles a velocitat moderada per no destorbar la pau del lloc, saludar als pagesos o ramaders que et creues ah, i això si, anar alerta amb les grans màquines agricoles que aquests dies feinegen pels camps, ja que en aquestes carreteres estretes, si te les trobes de cara, tens feina a passar, o sigui que tot acompanya a rutejar relaxadament.
"let it flow, do it slow"
A més a més, hi ha molts racons i raconets dignes d'una parada i visita, encara que sigui ràpida.
La ruta us la penjaré així que pugui si els mapes em deixen, ja que la majoria de carreteres que vaig fer, no surten al Google maps...