Vaig sortir a quarts de nou amb fresqueta. D'entrada, enllaç de tràmit fins arribar a la carretera que surt de les afores de Guardiola cap a St. Julià.
Ruta completa
Tram Montanisell-Bóixols
La pujada és espectacular amb algún tram força "aeri" i vistes magnífiques amb el dia clar.

Un cop a St. Julià, malgrat portar el GPS amb els topos, no perdo la ocasió de preguntar a uns amables vilatans i petar una mica la xerrada, no tinc pressa

La sortida del poble és preciosa, una carreterona estreta, envoltada de vegetació.
Una darrera confirmació que la direcció presa és la correcta

La cosa pinta cada cop millor, verd, molt verd per tot arreu i revolts enllaçats. Baixo marxa, obro la visera del casc i disfruto de l'espectacle.

Decideixo parar un moment

Aquests llocs a mi m'emocionen especialment... :oops:

Sempre és bò saber de on venim i cap on anem

La carretera és curta, però molt maca

Aviat arribem a la carretera que puja de La Pobla cap al Santuari de Falgars

Un cop a dalt, em trobo un caçador i li pregunto com està la pista que porta al Xalet Gaudí, em contesta que transitable, així que

Però un tros més endavant, la cosa es complica. Cada cop hi ha més pedra solta i jo vaig amb roda de carretera mig gastada

Arribats a aquesta cruïlla, decideixo que ja va sent hora de posar seny i girar cua, ja tornarem quan canviem el calçat de la Greta.
Apuntat a "pendents" queda.
Enfilem el camí de tornada per on hem vingut i aprofitem per fer alguna foto més

La poca velocitat i "la tensió" d'anar per la pista, fan que la calor es comenci a notar

Ara si, parada al Santuari i primer entrepà del dia.

Ups, ara m'adono que m'han "desaparegut" fotos de l'imagesack i no les porto a sobre...
Bé, només us diré que després de l'entrepà, no sé ben bé com, vaig anar a parar al Pedraforca :roll: , d'allà a Gòsol, Josa, Tuixent i...
Primers dubtes del dia: torno per St. Llorenç i Solsona? o m'arribo fins a la Seu pel coll de la Trava?
La segona opció em sembla bé, tinc una amiga que treballa a la Seu i li faré una visita per veurela a ella i la canalla.
Per cert, la carretera està fatal, plena de forats i bonys per tot, una autèntica llàstima tenint en compte lo maco de l'entorn :halfcry
Total, que arribo a la Seu i no localitzo a la persona en qüestió... i ara que faig?
Decideixo baixar per Organyà i ja pararé a fer el segon entrepà a algún lloc.
Un segon, que haig de marxar, ara torno.