Dubte Bruguera-Estevenell

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Dubte Bruguera-Estevenell

Entrada Autor: GRUM » dj. ago. 30, 2012 11:40 am

Fa bastants dies, varem estar voltant per Ribes i vam pujar fins al poble de Bruguera.
Allà vaig parlar amb un senyor gran del poble i em va comentar que hi havia una carretera asfaltada que portava des de Bruguera fins a la Colonia Estevenell.
Ho he mirat als topos i marca un camí/pista que va cap a St. Pau de Seguríes, però no tinc clar si es pot passar fins a la Colonia o no i si està asfaltat o és pista de terra i en quines condicions està.
Algú de la zona em pot informar???
Gràcies per endavant ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Guixmo
Presentats
Entrades: 398
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
Ubicació: Osona

Re: Dubte Bruguera-Estevenell

Entrada Autor: Guixmo » dj. ago. 30, 2012 11:43 am

Grum es una pista encimentada, la ruta del any passat per el Ripolles, els hi vaig portar!!
Un de Ribes!

tens dues opcions, anar colonia Estabanell, o baixar fins a St joan de les Bestieses, ai Abadesses

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dj. ago. 30, 2012 3:14 pm

Mooltes gràcies!!
Informació guardada per quan les condicions em permetin tornar a cremar una mica de benzina.
Això em passa per no venir a totes les mensuals, ai, ai, ai...
Per cert, ja posats a demanar, si saps d'algúna altre carreterota o pista asfaltada d'aquest estil per la zona t'ho agraïré, ja que així, el dia que em pugui acostar per aquesta zona, ja aprofito i faig una mica més de descoberta.
Qualsevol recomanació serà benvinguda ;)

DavidF800GS
Presentats
Entrades: 131
Membre des de: dv. abr. 08, 2011 3:58 pm
Ubicació: Platja d'Aro

Entrada Autor: DavidF800GS » dj. ago. 30, 2012 7:54 pm

Hola, t'adjunto imatges de la pista cimentada. Bona ruta. Varem trobar gel i les varem passar magres...
Imatge
Imatge
Imatge
DavidF800GS l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 30, 2012 7:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dj. ago. 30, 2012 10:10 pm

A la sortida del Juny d'aquest any, a la tornada alguns de nosaltres hi vam passar.

No hi ha cap problema aparent, durant molts quilometres es força estreta, però es circula bé. Hi va passar una Honda Deauville perfectament!

Un parell de km del coll, just a sota del Taga, hi ha una paella a la dreta que hi ha una vista magnífica de la Vall de Ribes. Ben val la pena una bona aturada sense preses.

Si trobo la foto la penjaré.

Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dv. ago. 31, 2012 10:10 am

He fet la proba de demanar la ruta al "GoogleEarth" entra Bruguera i la Colonia Estevenell, m'ha donat un resultat molt llarg perquè vol anar per carreteres principals, però després he seleccionat ruta a peu i m'ha donat exactament el camí del que els companys parlen, ho he sabut perquè m'hi he acostat fent zoom i es veu que el camí es pavimentat. En definitiva, el Google Earth pot ser una bona eina per aquest propòsit. ;)
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dv. ago. 31, 2012 11:24 am

moltes gràcies a tots de nou.
Així que pugui, intentaré passar per la zona, tot i que potser millor esperar a que el verd torni a recuperar el terreny perdut ja que aquest any ha sigut dur.
De tota manera, ja la tinc apuntada a la llaaaarga llista de pendents.
Ara per ara tinc una altra prioritat que vaig descobrir i fer parcialment el dimecres amb el meu pare amb cotxe i em pica la curiositat per saber si continua i a on va a parar. A veure si m'hi puc acostar la setmana vinent...

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. ago. 31, 2012 11:37 am

En un revolt de la carretera encimentada hi ha una pista que baixa cap a la carretera de Ripoll a Sant Joan i passa pel Pla de Can Pegot on l'agost de 2007 hi va anar a morir en Jose Maria Xirinacs

En aquest pla hi el bloc de granit de 12 tones amb una gran X.
Just a la dreta es veu la pista i un mica més amunt la carretera encimentada.

Imatge

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. ago. 31, 2012 6:24 pm

Vols dir en Lluis Maria Xirinacs ????
ImatgeImatgeImatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. ago. 31, 2012 7:56 pm

[quote user="STELVIO 00" post="210887"]Vols dir en Lluis Maria Xirinacs ????[/quote]

Glups, greu error, en lloc de Lluís li poso Jose :tremolant

Jsk
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Jsk » ds. set. 01, 2012 7:19 pm

[quote user="CMB" post="210816"]A la sortida del Juny d'aquest any, a la tornada alguns de nosaltres hi vam passar.

No hi ha cap problema aparent, durant molts quilometres es força estreta, però es circula bé. Hi va passar una Honda Deauville perfectament!

Un parell de km del coll, just a sota del Taga, hi ha una paella a la dreta que hi ha una vista magnífica de la Vall de Ribes. Ben val la pena una bona aturada sense preses.

Si trobo la foto la penjaré.[/quote]

Amb permís d'en CMB, jo que també hi era amb la KLE, tinc aquesta foto
Imatge
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 01, 2012 7:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Guixmo
Presentats
Entrades: 398
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Guixmo » dg. set. 02, 2012 9:03 pm

Grum, hi han uns altres reconets, i unes pistes no gaire llargues pero per mi son molt xules, les habia fet amb bici quan en tenia la mietat dels anys que tinc ara, si algun dia o algun finde vols pujar em dius alguna cosa i farem la ruteta junts si vols!
Damià

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. set. 02, 2012 9:15 pm

[quote user="Guixmo" post="211099"]Grum, hi han uns altres reconets, i unes pistes no gaire llargues pero per mi son molt xules, les habia fet amb bici quan en tenia la mietat dels anys que tinc ara, si algun dia o algun finde vols pujar em dius alguna cosa i farem la ruteta junts si vols!
Damià[/quote]
pots preparar una ruta un dissabte o diumenge...hi pugem uns quants (si no treballem) ,.........
Ex ...moltes coses

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. set. 03, 2012 8:48 am

[quote user="Steelman" post="211100"][quote user="Guixmo" post="211099"]Grum, hi han uns altres reconets, i unes pistes no gaire llargues pero per mi son molt xules, les habia fet amb bici quan en tenia la mietat dels anys que tinc ara, si algun dia o algun finde vols pujar em dius alguna cosa i farem la ruteta junts si vols!
Damià[/quote]
pots preparar una ruta un dissabte o diumenge...hi pugem uns quants (si no treballem) ,.........[/quote]

Millor dissabte, aixis queda diumenge "per recuperar" :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”