Riders 10 Aniversari.- Formigal
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Riders 10 Aniversari.- Formigal
No m´agradan les grans reunions i anar a llocs que no conec, malgrat això considero que una vegada a la vida s´ha d´anar a la Riders.
Aixi dons i aprofitant que l´inscripció era gratuïta :D :D :D em vaig apuntar, com també ho varen fer varis Mototuristes que tots coneixeu.
Uns quants dies abans i perquè anar al Pirineu imposa, vaig consultar el temps de Formigal:
Plujes ...
Bueno, vaig agafar el equip d´hivern perquè no m´agrada parar-me a posar el xubasquero quant plou.
El divendres migdia i amb un calor d'escàndol vaig marxar de casa equipada amb el equip d'hivern.... :tremolant :tremolant :tremolant perquè segur que trobarìa temperatures baixes i moltes plujes.
A les 16 hores i prop de Boldú ens varem citar amb en Ricard_biker per pujar plegats cap a Formigal.
Ell anava amb un polo, sense jaqueta i al veure´l encara vaig començar a suar més i més... era com anar amb una sauna portàtil.
Mig-deshidratada varem fer un cafè i .... cap a destí.
En Ricard es ràpid i no es torba, ell va per feina i res de parades innecessàries.
Ritme alegre... i assumible per una K-novata.
El darrer tram i ja a uns 50 km de Formigal varem gaudir del paisatge de Broto y Cotefablo. Carretera amb corbes i el darrer tram amb molta gravilla al terra .
Només als darrers kms varem començar a trobar bmw´s que anaven al mateix destí que el nostre.
Ei... i per la meva salut mental, a pocs km de Formigal va ploure. En Ricard es va parar a posar-se el xubaquero :b9 :b9 :b9 :b9 i jo vaig poguer continuar sense parar-me :D :D :D :D ;) .
La sauna que havia passat va ésser menys pena.
Al arribar a Formigal vaig quedar sorpresa de l espectacle: bmw´s, bmw´s, bmw´s, bmw´s, bmw´s, bmw´s, bmw´s, ...i bmw´s.
Angela María quina quantitat de bmw´s.
Francament em va agafar per sorpresa , agradable sorpresa.
Amb en Ricard varem fer un curt tomb i vaig aprofitar per presentar-me a la carpa del foro de les K-1600.
A la carpa, 3 integrants del foro K1600 em van saludar i... per cert, un d´ells és també integrant del nostre foro.
Al vespre, sopar a Sallent de Gallego amb amics comuns i a descansar per preparar el cos per la ruta del dia següent.
Aixi dons i aprofitant que l´inscripció era gratuïta :D :D :D em vaig apuntar, com també ho varen fer varis Mototuristes que tots coneixeu.
Uns quants dies abans i perquè anar al Pirineu imposa, vaig consultar el temps de Formigal:
Plujes ...
Bueno, vaig agafar el equip d´hivern perquè no m´agrada parar-me a posar el xubasquero quant plou.
El divendres migdia i amb un calor d'escàndol vaig marxar de casa equipada amb el equip d'hivern.... :tremolant :tremolant :tremolant perquè segur que trobarìa temperatures baixes i moltes plujes.
A les 16 hores i prop de Boldú ens varem citar amb en Ricard_biker per pujar plegats cap a Formigal.
Ell anava amb un polo, sense jaqueta i al veure´l encara vaig començar a suar més i més... era com anar amb una sauna portàtil.
Mig-deshidratada varem fer un cafè i .... cap a destí.
En Ricard es ràpid i no es torba, ell va per feina i res de parades innecessàries.
Ritme alegre... i assumible per una K-novata.
El darrer tram i ja a uns 50 km de Formigal varem gaudir del paisatge de Broto y Cotefablo. Carretera amb corbes i el darrer tram amb molta gravilla al terra .
Només als darrers kms varem començar a trobar bmw´s que anaven al mateix destí que el nostre.
Ei... i per la meva salut mental, a pocs km de Formigal va ploure. En Ricard es va parar a posar-se el xubaquero :b9 :b9 :b9 :b9 i jo vaig poguer continuar sense parar-me :D :D :D :D ;) .
La sauna que havia passat va ésser menys pena.
Al arribar a Formigal vaig quedar sorpresa de l espectacle: bmw´s, bmw´s, bmw´s, bmw´s, bmw´s, bmw´s, bmw´s, ...i bmw´s.
Angela María quina quantitat de bmw´s.
Francament em va agafar per sorpresa , agradable sorpresa.
Amb en Ricard varem fer un curt tomb i vaig aprofitar per presentar-me a la carpa del foro de les K-1600.
A la carpa, 3 integrants del foro K1600 em van saludar i... per cert, un d´ells és també integrant del nostre foro.
Al vespre, sopar a Sallent de Gallego amb amics comuns i a descansar per preparar el cos per la ruta del dia següent.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 12, 2012 3:48 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
Dissabte : Ruta , Riders I + Riders
El hotel Bocalé, propietat de la Elena i el Manolo és un lloc genial per fer-hi nit. Et pots sentir tranquil.lament com a casa.... que dic !!!!!!! Et pots sentir molt millor que a casa.
Realment os recomano , si heu d´estar per la zona anar-hi a pernoctar. Ells son moteros I ofereixen garatge gratuït per les motos. Normalment es on pernocten grups de BMW que fan rutes per aquesta zona del Pirineu. Tenen piscina, sauna... de tot.... la llàstima es no gaudir de més temps per aprofitar-ho.
Al mati i després d´un bon esmorzar... cap a la benzina a posar gasolina i a trobar-me amb els de les K.
A les 9:30 el flux de bmw´s era constant, era.... una passada, a més tot tipus de bmw´s....
Jo ja estava ben al·lucinada.
Continuem..... 10:00 ens trobem a la benzinera de Formigal amb el grup de les K1600. Cafè i torno a saludar a n´en Johnny Kas organitzador i road leader de la sortida. Amb ell varem coincidir el dia anterior a la carpa del foro. Un xicot alt, simpàtic , de parla castellana però amb un accent encisador. Es d'aquelles persones que quant parlen ho fan en propietat i que el seu accent encandila....
Com que era l'única dona portant K, vaig pensar que millor oferir-me de moto escombra .... bàsicament per no fer el ridícul que m´haguessin d´esperar :enfadat :enfadat :enfadat .
Desprès d´un briefing contundent i ben preparat ... cap a la moto .
En Johnny va comentar la possibilitat de fer fotos... :eyes :eyes :eyes wala .... que va haver dit..... :eyes :eyes :eyes ....aquesta era la meva ;) ;) ;) .
Amb nosaltres varen venir 2 periodistes: David Remón ( Redactor jefe de motos.net) i en Javier (de Fórmula moto ) que varen venir per cobrir la Riders.
Ells varen agafar dues K 1600 i varen compartir ruta amb nosaltres.
David Remón:

Javier:

Aquí vull fer un incís i dir ..... AQUEST PARELL DE PUBILLS EN SABEN UN MUNT D´ANAR EN MOTO, sembla que siguin part de la moto. Jo vaig conduir al darrera seu uns minuts i de veritat que no em sabria cap greu que em donguessin un parell de classes de conducció :roll: :roll:
Jo els voldria agrair la seva amabilitat i tarannà , malgrat en Javier no parla català , crec que l´enten bastant bé , el punyetero :D :D
Tornem a la ruta:
El primer tram fins a BROTO que havíem fer el dia anterior ple de grava, estava net, quasi absolutament net. En Johnny es va encarregar personalment de parlar amb FOMENT explicant la importància de la neteja per les dades i gràcies a TOTS els seus esforços, varem gaudir d´una carretera més que presentable.

Ja em coneixeu i .... vaig aconseguir fer la foto de les senyores:

El ritme de grup era tranquil i poc a poc ens varem adentrar al Parc Natural de Monte Perdido i la Vall de Añisclo.
Senzillament preciós. Parades a llocs oportuns que denotaven la importància de les "prèvies "fetes a consciència.
Res s'havia deixat a la improvisació.

Visita a Ainsa i tornada "alegre" cap a Formigal on ens varem parar a dinar.
Conversa distesa as on poc a poc ens varem anar coneixent.
Val a dir que en un principi ningú entenia que fes fotos per tota arreu i al menjar..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

A la tarda, visita a la Riders i a tot el que havien preparat.
A l´hora de sopar , ens varem assentar tranquil-ament a Sallent de Gallego amb els Joan´s i els seus amics. Com sempre, va ésser molt divertit.
Jo tinc un carinyo especial cap a la gent de Manresa, no se... tenen un plus de simpatía afegit .
No vaig coincidir a la proposta de CREMAA de la moto d´en Prony. Això va ésser lo únic que va sapiguer greu perdrem :enfaduu :enfadat :enfaduu :twisted: .
Era molt tard, però després de sopar vaig dir.... Que caray !!!! Potser serà la meva última Raiders.... m´aproparé fins a la carpa a fer un parell de fotos del ambient ( si es que qeda algú???? :roll: :roll: :roll:
Mentre anava pujant, més veia motos que sortien de Formigal... vaig pensar... estaré sola.... :shock: :shock: :shock:
Vaig deixar la moto al parking i càmera en mà , cap a la carpa.... poca gent, però vaig fer la foto ;)
Ja està... vaig pensar.... i abans de anar a descansar al hotel vaig fer el tafaner al bar.
Vaig veure els integrants del foro de les K1600.
Saludar i a10... vaig pensar ... :eyes :eyes :eyes :eyes

Fins a les 3 de la matinada :eyes :eyes :eyes
Son un perill, però pitjor son les senyores :eyes :eyes :eyes :eyes
Penjaré un parell d´imatges i llestos.
Només dir-vos que al dia següent el meu esmorzar va ésser una truita de Ibuprofens :crys :crys :crys .
Realment os recomano , si heu d´estar per la zona anar-hi a pernoctar. Ells son moteros I ofereixen garatge gratuït per les motos. Normalment es on pernocten grups de BMW que fan rutes per aquesta zona del Pirineu. Tenen piscina, sauna... de tot.... la llàstima es no gaudir de més temps per aprofitar-ho.
Al mati i després d´un bon esmorzar... cap a la benzina a posar gasolina i a trobar-me amb els de les K.
A les 9:30 el flux de bmw´s era constant, era.... una passada, a més tot tipus de bmw´s....
Jo ja estava ben al·lucinada.
Continuem..... 10:00 ens trobem a la benzinera de Formigal amb el grup de les K1600. Cafè i torno a saludar a n´en Johnny Kas organitzador i road leader de la sortida. Amb ell varem coincidir el dia anterior a la carpa del foro. Un xicot alt, simpàtic , de parla castellana però amb un accent encisador. Es d'aquelles persones que quant parlen ho fan en propietat i que el seu accent encandila....
Com que era l'única dona portant K, vaig pensar que millor oferir-me de moto escombra .... bàsicament per no fer el ridícul que m´haguessin d´esperar :enfadat :enfadat :enfadat .
Desprès d´un briefing contundent i ben preparat ... cap a la moto .
En Johnny va comentar la possibilitat de fer fotos... :eyes :eyes :eyes wala .... que va haver dit..... :eyes :eyes :eyes ....aquesta era la meva ;) ;) ;) .
Amb nosaltres varen venir 2 periodistes: David Remón ( Redactor jefe de motos.net) i en Javier (de Fórmula moto ) que varen venir per cobrir la Riders.
Ells varen agafar dues K 1600 i varen compartir ruta amb nosaltres.
David Remón:

Javier:

Aquí vull fer un incís i dir ..... AQUEST PARELL DE PUBILLS EN SABEN UN MUNT D´ANAR EN MOTO, sembla que siguin part de la moto. Jo vaig conduir al darrera seu uns minuts i de veritat que no em sabria cap greu que em donguessin un parell de classes de conducció :roll: :roll:
Jo els voldria agrair la seva amabilitat i tarannà , malgrat en Javier no parla català , crec que l´enten bastant bé , el punyetero :D :D
Tornem a la ruta:
El primer tram fins a BROTO que havíem fer el dia anterior ple de grava, estava net, quasi absolutament net. En Johnny es va encarregar personalment de parlar amb FOMENT explicant la importància de la neteja per les dades i gràcies a TOTS els seus esforços, varem gaudir d´una carretera més que presentable.

Ja em coneixeu i .... vaig aconseguir fer la foto de les senyores:

El ritme de grup era tranquil i poc a poc ens varem adentrar al Parc Natural de Monte Perdido i la Vall de Añisclo.
Senzillament preciós. Parades a llocs oportuns que denotaven la importància de les "prèvies "fetes a consciència.
Res s'havia deixat a la improvisació.

Visita a Ainsa i tornada "alegre" cap a Formigal on ens varem parar a dinar.
Conversa distesa as on poc a poc ens varem anar coneixent.
Val a dir que en un principi ningú entenia que fes fotos per tota arreu i al menjar..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

A la tarda, visita a la Riders i a tot el que havien preparat.
A l´hora de sopar , ens varem assentar tranquil-ament a Sallent de Gallego amb els Joan´s i els seus amics. Com sempre, va ésser molt divertit.
Jo tinc un carinyo especial cap a la gent de Manresa, no se... tenen un plus de simpatía afegit .
No vaig coincidir a la proposta de CREMAA de la moto d´en Prony. Això va ésser lo únic que va sapiguer greu perdrem :enfaduu :enfadat :enfaduu :twisted: .
Era molt tard, però després de sopar vaig dir.... Que caray !!!! Potser serà la meva última Raiders.... m´aproparé fins a la carpa a fer un parell de fotos del ambient ( si es que qeda algú???? :roll: :roll: :roll:
Mentre anava pujant, més veia motos que sortien de Formigal... vaig pensar... estaré sola.... :shock: :shock: :shock:
Vaig deixar la moto al parking i càmera en mà , cap a la carpa.... poca gent, però vaig fer la foto ;)
Ja està... vaig pensar.... i abans de anar a descansar al hotel vaig fer el tafaner al bar.
Vaig veure els integrants del foro de les K1600.
Saludar i a10... vaig pensar ... :eyes :eyes :eyes :eyes

Fins a les 3 de la matinada :eyes :eyes :eyes
Son un perill, però pitjor son les senyores :eyes :eyes :eyes :eyes
Penjaré un parell d´imatges i llestos.
Només dir-vos que al dia següent el meu esmorzar va ésser una truita de Ibuprofens :crys :crys :crys .
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 12, 2012 10:18 pm, en total s’ha editat 7 vegades.
- Eva
- Presentats
Re: Riders 10 Aniversari.- Formigal
Diumenge tornada tranquil.la cap a casa .
Deixo el video que he fet de la sortida:
[youtube]rzNg5g1KmG4&[/youtube]
L´enllac de les imatges:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... a7630603ef
I molt important :
La crònica de la Riders de David Remón , a qui em va encantar coneixre :kiss :kiss .
http://motos.coches.net/noticias/report ... ders/2012/
Per cert, si a la crònica hi fan menció de una Eva, no sóc jo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Deixo el video que he fet de la sortida:
[youtube]rzNg5g1KmG4&[/youtube]
L´enllac de les imatges:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... a7630603ef
I molt important :
La crònica de la Riders de David Remón , a qui em va encantar coneixre :kiss :kiss .
http://motos.coches.net/noticias/report ... ders/2012/
Per cert, si a la crònica hi fan menció de una Eva, no sóc jo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 12, 2012 4:40 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Jordijd8
- Presentats
- Entrades: 87
- Membre des de: dj. nov. 10, 2011 11:21 pm
- Ubicació: Terrassa
Gracies per la cronica Eva.
Esperant la proxima podem veure`ns
una abraçada
Jordi
una abraçada
Jordi
- Eva
- Presentats
[quote user="Jordijd8" post="212164"]Gracies per la cronica Eva.
una abraçada
Jordi[/quote]
Jordi, a la propera ens veiem si o sí ;)
una abraçada
Jordi[/quote]
Jordi, a la propera ens veiem si o sí ;)
- Ricard_biker
- Presentats
- Entrades: 428
- Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
- Ubicació: Viladecans
Molt bona crònica...!!!
Un plaer haver compartit la pujada a Formigal amb tu. (Jo no corro, però... ;) )
Una abraçada!!!
Un plaer haver compartit la pujada a Formigal amb tu. (Jo no corro, però... ;) )
Una abraçada!!!
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Dissabte : Ruta , Riders I + Riders
[quote user="Eva" post="212161"]
[/quote]
Una decisió molt intel · ligent ;)
Molt bona cronica Eva i les fotos, que t´haig de dir de les fotos , et superas cada dia !!!! ;)
[/quote]
Molt bona cronica Eva i les fotos, que t´haig de dir de les fotos , et superas cada dia !!!! ;)
- Eva
- Presentats
[quote user="Ricard_biker" post="212168"]Molt bona crònica...!!!
Una abraçada!!![/quote]
però... això... això :mrgreen:
Una abraçada!!![/quote]
però... això... això :mrgreen:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 12, 2012 9:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
Re: Dissabte : Ruta , Riders I + Riders
[quote user="STELVIO 00" post="212174"][quote user="Eva" post="212161"]
[/quote]
Molt bona cronica Eva i les fotos, que t´haig de dir de les fotos , et superas cada dia !!!! ;)[/quote]
I a més... he aprés a possar marcs a les fotos :mrgreen: :mrgreen: , gràcies a tú. :ksss
[/quote]
Molt bona cronica Eva i les fotos, que t´haig de dir de les fotos , et superas cada dia !!!! ;)[/quote]
I a més... he aprés a possar marcs a les fotos :mrgreen: :mrgreen: , gràcies a tú. :ksss
- MontseR
- Presentats
- Entrades: 513
- Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
- Ubicació: Manresa
"La experiencia con ellos fue muy buena, descubriendo la cantidad de diversos perfiles que existe sobre este modelo, desde parejas hasta lobos solitarios, por no comentar “lobas solitarias”, porque Eva, una de las presentes, a pesar de su limitada experiencia en la conducción de motos, se desenvolvía más que bien sobre su GT. Gracias a todos ellos por su grata compañía y por la perfecta coordinación de la aventura matinal de José Manuel (Johnny).
Texto: David Remón
Desde Formigal"
Hehehhehe, no sabem pas qui és aquesta Eva :roll: :lol:
"A l´hora de sopar , ens varem assentar tranquil-ament a Sallent de Gallego amb els Joan´s i els seus amics. Com sempre, va ésser molt divertit.
Jo tinc un carinyo especial cap a la gent de Manresa, no se... tenen un plus de simpatía afegit ."
Aquest carinyo és correspost de nosaltres cap a tu, és que et fas estimar :kssss
Per cert una crònica molt bona i com sempre unes fotografies fantàstiques, quin paisatge més guapo. Ostres Eva, ara veig perquè et vas quedar fins tan tard a la Riders :mrgreen:
Fins diumenge :ban
Desde Formigal"
"A l´hora de sopar , ens varem assentar tranquil-ament a Sallent de Gallego amb els Joan´s i els seus amics. Com sempre, va ésser molt divertit.
Jo tinc un carinyo especial cap a la gent de Manresa, no se... tenen un plus de simpatía afegit ."
Aquest carinyo és correspost de nosaltres cap a tu, és que et fas estimar :kssss
Per cert una crònica molt bona i com sempre unes fotografies fantàstiques, quin paisatge més guapo. Ostres Eva, ara veig perquè et vas quedar fins tan tard a la Riders :mrgreen:
Fins diumenge :ban
MontseR l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 12, 2012 9:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà
- Eva
- Presentats
[quote user="Dona" post="212197"]"La experiencia con ellos fue muy buena, descubriendo la cantidad de diversos perfiles que existe sobre este modelo, desde parejas hasta lobos solitarios, por no comentar “lobas solitarias”, porque Eva, una de las presentes, a pesar de su limitada experiencia en la conducción de motos, se desenvolvía más que bien sobre su GT. Gracias a todos ellos por su grata compañía y por la perfecta coordinación de la aventura matinal de José Manuel (Johnny).
Desde Formigal"
Fins diumenge :ban[/quote]
Moltse, em deixeu sola i després pasa el que passa.... :mrgreen: :mrgreen:
Desde Formigal"
Fins diumenge :ban[/quote]
Moltse, em deixeu sola i després pasa el que passa.... :mrgreen: :mrgreen:
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
"La experiencia con ellos fue muy buena, descubriendo la cantidad de diversos perfiles que existe sobre este modelo, desde parejas hasta lobos solitarios, por no comentar “lobas solitarias”, porque Eva, una de las presentes, a pesar de su limitada experiencia en la conducción de motos, se desenvolvía más que bien sobre su GT. Gracias a todos ellos por su grata compañía y por la perfecta coordinación de la aventura matinal de José Manuel (Johnny).
:sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado :sado
Jordi "Prony"- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Quins paisatges més bonics hi ha per allà....jo de petit hi anava de colònies.
Molt xulo!!
Molt xulo!!
- Eva
- Presentats
[quote user="Alucinamaripili" post="212217"]Quins paisatges més bonics hi ha per allà....jo de petit hi anava de colònies.
Molt xulo!![/quote]
I crec que repetirem......
M´estan fent propossicions deshonestes per pasar-hi unaltre cap de setmana :eyes :eyes :eyes
M´han dit que hi han paisatges de postal ...
Si hi torno.... obviament penjaré foto ;)
Molt xulo!![/quote]
M´estan fent propossicions deshonestes per pasar-hi unaltre cap de setmana :eyes :eyes :eyes
Si hi torno.... obviament penjaré foto ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Eva" post="212266"][quote user="Alucinamaripili" post="212217"]Quins paisatges més bonics hi ha per allà....jo de petit hi anava de colònies.
Molt xulo!![/quote]
Si hi torno.... obviament penjaré foto ;)[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Molt xulo!![/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Eva
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="212270"][quote user="Eva" post="212266"][quote user="Alucinamaripili" post="212217"]Quins paisatges més bonics hi ha per allà....jo de petit hi anava de colònies.
Molt xulo!![/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
No he trobat el emoticono adeient.... sino.....
Molt xulo!![/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
No he trobat el emoticono adeient.... sino.....
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
- Eva
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="212279"]Doncs el tens en dos colors :kiss i :ksss :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ets un sol ;)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ets un sol ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Eva" post="212312"][quote user="STELVIO 00" post="212279"]Doncs el tens en dos colors :kiss i :ksss :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ets un sol ;)[/quote]
Aqui no tenim opciço "M´agrada".......................... però m´agrada ;)
:ksss :kiss :ksss :kiss
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ets un sol ;)[/quote]
Aqui no tenim opciço "M´agrada".......................... però m´agrada ;)
:ksss :kiss :ksss :kiss
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Eva, ets la que treus els cap?

Font: motos.net

Font: motos.net