Viatge A München, Rutes Per La Zona I Tornada Per....
Moderador: Airald
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
Viatge A München, Rutes Per La Zona I Tornada Per....
doncs això, ja tinc la moto preparada!
he tingut de refer l'equipatge tres vegades, però a la fi m'hi ha capigut tot (no se com...)
Aniré posant fotos els dies que pugui. Surto de Celrà i vaig directe a München, bé em paro al primer dia prop de Friburg, al segons molt a prop de München i després apa a la ciutat a estudiar alemany un mes.
Clar que si bé puc estudiar.... la meva moto també :-) o sia que mapa en ma, gps també i la guia i a descobrir poblets i ciutats de baviera!
La tornada? doncs un xic diferent: de München a celrà passant per Großkirchheim i després per Passo Stelvio i visitant Gènova (la ciutat del besavi).
Espero poder fer unes fotos decents!!! i sobretot divertir-me moooolt.
[img align=left]http://imageshack.us/a/img441/2379/img0062low.jpg[/img]
Salut gent!!!!
he tingut de refer l'equipatge tres vegades, però a la fi m'hi ha capigut tot (no se com...)
Aniré posant fotos els dies que pugui. Surto de Celrà i vaig directe a München, bé em paro al primer dia prop de Friburg, al segons molt a prop de München i després apa a la ciutat a estudiar alemany un mes.
Clar que si bé puc estudiar.... la meva moto també :-) o sia que mapa en ma, gps també i la guia i a descobrir poblets i ciutats de baviera!
La tornada? doncs un xic diferent: de München a celrà passant per Großkirchheim i després per Passo Stelvio i visitant Gènova (la ciutat del besavi).
Espero poder fer unes fotos decents!!! i sobretot divertir-me moooolt.
[img align=left]http://imageshack.us/a/img441/2379/img0062low.jpg[/img]
Salut gent!!!!
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Viatge A München, Rutes Per La Zona I Tornada Per....
Molt bon viatge.
Esperem noticies teves .
Esperem noticies teves .
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
Bon viatge i a gaudir. ja hi tornaria ....
Esperem que el temps et respecti.
Esperem que el temps et respecti.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
Bon viatge!!!!!!!!!
Si tens temps, et ve de a gust i coincideixen les dates, estàs convidat a visitar Leipzig, segur que no cal dir que es a on Bach visqué molts d'anys (del 1723 al 1750) fins a la seva mort i que hi ha una de les més antigues i prestigioses universitats d'Europa:Universität Leipzig, i es la seu de l'institut Max Planck, etcètera etcètera... uy! si resulta que ho dit!! :roll:
Be, la meva feina, encara que no es a Leipzig, sempre comença i acaba allí, per això i tinc llogat un "piset" a un poblet molt a la vora: SCHKEUDITZ. L'he llogat allí perquè es el que tinc més a prop de la feina.
Si estàs interessat podem mirar si hi ha dates en les que coincidim.
Carpe diem quam minimum credula postero! Aprofita el dia, confiant poc en el demà! ;)
Si tens temps, et ve de a gust i coincideixen les dates, estàs convidat a visitar Leipzig, segur que no cal dir que es a on Bach visqué molts d'anys (del 1723 al 1750) fins a la seva mort i que hi ha una de les més antigues i prestigioses universitats d'Europa:Universität Leipzig, i es la seu de l'institut Max Planck, etcètera etcètera... uy! si resulta que ho dit!! :roll:
Be, la meva feina, encara que no es a Leipzig, sempre comença i acaba allí, per això i tinc llogat un "piset" a un poblet molt a la vora: SCHKEUDITZ. L'he llogat allí perquè es el que tinc més a prop de la feina.
Si estàs interessat podem mirar si hi ha dates en les que coincidim.
Carpe diem quam minimum credula postero! Aprofita el dia, confiant poc en el demà! ;)
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 22, 2012 9:15 am, en total s’ha editat 7 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Jaume, que vagi molt bé el viatge, escapada, aventura, ...
Quan tornis et farem un examen d'Alemany, ok?
Aprofita el dia, si, però potser demà serà millor.
Quan tornis et farem un examen d'Alemany, ok?
Aprofita el dia, si, però potser demà serà millor.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Pedroguzzi
- Presentats
- Entrades: 416
- Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
- Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
- Contacta:
Bon viatge t'en vas a la meva ciutat preferida i la mes mediterrania de Alemania pel caracter dels seus habitatns
En dues o tres rodes , a la fi del mon

- CMB
- Presentats
I aniràs amb el cartell de 'Nou estat d'Europa ara' ?

- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="CMB" post="213225"]I aniràs amb el cartell de 'Nou estat d'Europa ara' ?
[/quote]
Jo apostaria que si, esta molt ben preparat ;) Potser caldria afegir un "Neue Staat Europa nun" :mrgreen: :mrgreen:

Jo apostaria que si, esta molt ben preparat ;) Potser caldria afegir un "Neue Staat Europa nun" :mrgreen: :mrgreen:
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Bon viatge! A veure si a la tornada pots fer moltes curves.
Mira't aquesta RUTA que potser el fà el pés
Salut!
PD: Ja he arreglat l'enllaç que no funcionava. Merci DODO!
Mira't aquesta RUTA que potser el fà el pés
Salut!
PD: Ja he arreglat l'enllaç que no funcionava. Merci DODO!
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 22, 2012 4:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
- Gandalfgs
- Presentats
Naturalment que hi he anat amb aquest cartell!!!! sempre que vaig a un hostel i em demanen d'on soc els dic Ich komme aus Catalonia.
el viatge bé, peròooo quan em faltaven 200km per arrivar al primer alberg, em va començar a fallar l'embrague.
podia augmentar de marxes però no podia reduïr. vaja a l'autopista no era un problema real: en 6 sempre... excepte quan em parava a la gasolinera.
La putada? això em va passar cap a les 19:30 del dissabte i al diumenge... a resistir.
vaig mirar el liquid de l'embrague i estaba a nivell, oli del motor correcte...
pero el que he notat és que si apreto diverses vegades l'embrague en punt mort llavors emfunciona durant una estona.
ara que ja estic al pis, vaig cap a un taller per arreclar-la.
per ciutat el que faig és cada cop que em paro en un semafor.... manxo.... i així vaig tirant.
apa avui al vespres fotos i resultat del mecanic :-)
el viatge bé, peròooo quan em faltaven 200km per arrivar al primer alberg, em va començar a fallar l'embrague.
podia augmentar de marxes però no podia reduïr. vaja a l'autopista no era un problema real: en 6 sempre... excepte quan em parava a la gasolinera.
La putada? això em va passar cap a les 19:30 del dissabte i al diumenge... a resistir.
vaig mirar el liquid de l'embrague i estaba a nivell, oli del motor correcte...
pero el que he notat és que si apreto diverses vegades l'embrague en punt mort llavors emfunciona durant una estona.
ara que ja estic al pis, vaig cap a un taller per arreclar-la.
per ciutat el que faig és cada cop que em paro en un semafor.... manxo.... i així vaig tirant.
apa avui al vespres fotos i resultat del mecanic :-)
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Que solucionis el tema de l'embragatge i sobretot passa-t'ho bé!
- CMB
- Presentats
Ostres, quines coses!
Que tinguis sort i no sigui massa res!
Escolta i quan els hi dius: Ich komme aus Catalonia.
Què et diuen?
Salut
Que tinguis sort i no sigui massa res!
Escolta i quan els hi dius: Ich komme aus Catalonia.
Què et diuen?
Salut
- Gandalfgs
- Presentats
alguns ja saben de què va i quan veig la cara de "onde eh eso?" els dic Barcelona i jata.
el mecanic? doncs he tingut la mala sort que avui al migdia s'ha arreclat sol. l'he duta al taller però no hi han trobat res.
hem quedat que si em torna a passar hi aniré amb l'averia.
sempre dic que en una averia prefereixo un motor cremat que una averia esmunyadissa.
el mecanic? doncs he tingut la mala sort que avui al migdia s'ha arreclat sol. l'he duta al taller però no hi han trobat res.
hem quedat que si em torna a passar hi aniré amb l'averia.
sempre dic que en una averia prefereixo un motor cremat que una averia esmunyadissa.
- Gandalfgs
- Presentats
per cert a alemanya també entenen el català:
Imbècil, a veure si tens collons d'anar amb aquesta matricula a certs llocs, no veus que a alemanya fas el ridícul? això és el que m'he trobat a la moto a la tarda (estava escrit en un paperet) per sort l'imbècil que ho ha escrit ni ha tingut collons de dir-m'ho a la cara ni de fer malbé la meva moto.
si portés un toro al cotxe amb la bandera espanyola, no passaria res. aquest és el problema. que si porto la senyera de catalunya tampoc no ha de passar res.
amb tot, com a mínim aquesta persona sap parlar català llegir-lo i escriure'l, tot i que no estimi la terra on viu. en fi de desagraits el món n'és ple.
estic segur però que si no ens acobardim, alguna cosa podrem aconseguir.
Imbècil, a veure si tens collons d'anar amb aquesta matricula a certs llocs, no veus que a alemanya fas el ridícul? això és el que m'he trobat a la moto a la tarda (estava escrit en un paperet) per sort l'imbècil que ho ha escrit ni ha tingut collons de dir-m'ho a la cara ni de fer malbé la meva moto.
si portés un toro al cotxe amb la bandera espanyola, no passaria res. aquest és el problema. que si porto la senyera de catalunya tampoc no ha de passar res.
amb tot, com a mínim aquesta persona sap parlar català llegir-lo i escriure'l, tot i que no estimi la terra on viu. en fi de desagraits el món n'és ple.
estic segur però que si no ens acobardim, alguna cosa podrem aconseguir.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Gandalfgs" post="213365"]per cert a alemanya també entenen el català:
estic segur però que si no ens acobardim, alguna cosa podrem aconseguir.[/quote]
Aixó a quina població t´ha passat ?
estic segur però que si no ens acobardim, alguna cosa podrem aconseguir.[/quote]
Aixó a quina població t´ha passat ?
- Gandalfgs
- Presentats
a munich
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Si més no, han estat educats. A mi em van trencar el vidre del davant i em van omplir el cotxe de tomàquets a....València! Ché...d'impresentables n'hi han per tot..
No et té una mica "mosca" aquest tema de l'embragatge? Què deu ser?
No et té una mica "mosca" aquest tema de l'embragatge? Què deu ser?