Sortideta Matinal Per Osona I La Garrotxa.

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Sortideta Matinal Per Osona I La Garrotxa.

Entrada Autor: Trencaferro » dc. oct. 10, 2012 6:06 pm

Aquest mati, tot improvitzant, hem decidit amb el Guixmo d’anar a fer una volteta amb la moto, ja que un dimecres pel matí tampoc hi ha gaire més cosa a fer….
Un cop trovats i amb dipòsits plens, sortim de Torelló en direcció Sant Quirze de Besora, tot aquest tram per la nova autovia. A Sant Quirze, travessem el poble pel mig, i ens endinsem per una carretera secundària enmig de Prats i masies dirección Vidrà.
Imatge
Vidrà és un poblet al nord d’Osona, situat en un paratge immillorable, i un bon lloc per fer parada a esmorzar.
Imatge
I toti q ue per l’hora no ens hem pogut entaular, una mica de dolç si que ens hem fotut .
Imatge
Imatge
Aquest que està començat és el d’en Guixmo, que el Shreck aquest no s’ha pogut esperar ni a fer la foto per endrepà com un posseit!!!

A partir d’aquí, agafem una carretera o pista asfaltada, que fins ara no sortia al google maps, i ens endinsem en uns trams de paisatge espectacular i vistes immillorables, per una part de les més boniques i mes desconegudes del nostre país.
Imatge
El trànsit per aquesta carretera és inexistent per no dir que a part de nosaltres no ens hi hem creuat amb ningú més. Tota aquella calma, totes aquelles vistes i olors, tot per a nosaltres dos sols.
L’asfalt és bò, i toti que la carretera és estreta i s’ha d’anar en compte amb els passos canadencs, i el bestiar que ens hi poguem trovar, l’hem considerada una autèntica carretera MOTOTURISTICA, poca velocitat i moltes mirades als laterals i al damunt, ja que molta part d’aquesta, passa enmig dels arbres, o com diría l’Steelman que sé que li agraden molt, és una carretera emboscada. Arribats a un punt desconegut, deixem endarrera Osona i entrem cap a la Garrotxa, és en aquest punt on començem a notar els primer simptomes de la tardor, moltes fulles caigudes, i el degoteig constant de color ocre a tot el bosc.

Imatge
Imatge
Passats uns quilòmetres, just per sota els singles del collsacabra, el paisatge es torna a obrir, i gaudim de nou de prats verds, i angles desconeguts dels cingles del collsacabra.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Aquí ens trovarem una altre tram de corves tancades, i branques i fulles en comptes de cel…
Imatge
Imatge
Fins que arribem a les Preses. Aquí encaminem cap a la Salut fins a dalt la Mare de Déu de l Far, passem per Rupit, Cantonigros i tot el Cabrerès Osonenc. Aquesta carretera és la gran desconeguda pels motoristes, i lo guapa que és….. els que no la coneixeu no sabeu pas el què us perdeu, corves rapidez, lentes, obertes, tancades, sense quasibé trànsit i molt bon asfalt. Tot això acompanyat d’excel.lents vistes,i masos espectaculars com aquest:
Imatge
Vistes al Collsacabra: (que bonica que és la meva comarca…)
Imatge
I per últim, una panorámica del pla de Cabrera i el plà de Iats ja quasibé tocant a casa:
Imatge

Ja veieu, un dimecres que havia de ser normal, i al final ens ho hem passat d’allò més bé sobre les dues rodes.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Sortideta Matinal Per Osona I La Garrotxa.

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 10, 2012 6:33 pm

quina sort,sortir entre setmana,unas contrades molt guapas per voltar,a veure si ens hi porteu un dia ;) ara que dir una mica de dolç......aquests croisants son mes grossos que els cascos de la moto ,jajajajjajaa,gracies per la cronica unas fotos molt xules.
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. oct. 10, 2012 6:37 pm

Quina ruta més maca!!!
Un dia vinc i la fem!!!

Dius: Que xula és la meva comarca!!

I jo et dic..que XULO ÉS EL NOSTRE PAÏS ;)
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. oct. 10, 2012 7:04 pm

M'he estressat i tot mirant les fotos! :lol: la veritat que teniu unes carreteretes per perdre's. I opino com en Steelman, aviam quin dia ens hi porteu.

Què tal els Dunlop?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dc. oct. 10, 2012 7:11 pm

Els Dunlpo no ho sé, avui tocava acabar de rebentar els Metzellere. Ara mateix estic al taller montant els nous que han arribat aquesta tarda, jejejejeje
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Entrada Autor: Jordivili » dc. oct. 10, 2012 8:17 pm

Caram quina ruta que us heu muntat!! els paisatges son realment brutals i ara a la tardor que el bosc comença a canviar de colors molt recomanable.

Pep1200GS
Presentats
Entrades: 276
Membre des de: dg. març 27, 2011 11:34 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Pep1200GS » dc. oct. 10, 2012 8:42 pm

Gràcies me l'apunto per perdre'm-hi amb la dona..!!

Pep

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dc. oct. 10, 2012 9:26 pm

Genial.

Això si que és un dimecres ben aprofitat!

Aquesta ruta l'he feta diverses vegades per sortir d'Osona direcció a Girona.

A la part del cap d'amunt, crec que es diu Collfred hi ha la possibilitat d'arribar al Salt del Sallent, es diu igual que el que hi ha a Rupit, i pots anar ven bé fins al salt. És expectacular i estàs a les faldes del Puisacalm.

Imatge

Fa molts anys, quan vaig reenganxar-me al mon de les motos vaig començar amb la Varadero petita 125cc. Hi havia un tram de pujada, que ja estava asfaltada, per que abans era una pista de terra, on la moto pràcticament no pujava. Això era a la basant de la Garrotxa, a Sant Privat d'en Bas.

Imatge
Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 10, 2012 9:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Straw man » dc. oct. 10, 2012 9:38 pm

M'has fet recordar una ruta que vaig fer a Rupit desde Llinars molt semblant a veure si trec temps per fer la crónica (que a més va ser les mateixes dates ara farà un any més o menys.)

la veritat és que tens una gran sort de viure per aquella zona. A nivell paisatgístic i per anar en moto tens varietat i estàs a prop de tot.
molt maca la crónica. Gràcies per compartir-la.

salut
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dg. oct. 14, 2012 7:15 pm

Com us munteu "bandarres".
Aquesta carretera l'he fet un parell de cops però sempre enllaunat, i realment és preciosa.
Gràcies per la crònica i fotos ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

CarlesOsonaGS
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
Ubicació: Centelles (Osona)

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dg. oct. 14, 2012 7:57 pm

Bona aqueste carretereta desde Vidrà cap a Olot. La vaig fer cap al març i hi havia algu revolt humit que ens va fer patinar a mes d'un. Recomenable 100%. Estreta pero molt distreta, amb vistes espectaculars.

El tram Olot - Vic per la carretera "antiga" (abans de Bracons) es una delicia. Estic amb tu. Poc transit, rapideta, i a mes es pot anar anar al Santuari del Far. Vistes espectaculars.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. oct. 15, 2012 10:51 am

Si que n'és de maca aquesta carretera, si.

Si en vés d'agafar de Sant Quirze cap a Vidrà fas Ripoll - Vallfogona - Santa Maria de Besora (per carretera encimentada) encara allargues més la ruta per carreteretes emboscades ;)

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. oct. 15, 2012 12:20 pm

Bona escapada i bonas fotos !!

El dia que la repetiu, compteu amb mi.
ImatgeImatgeImatge

Pep1200GS
Presentats

Entrada Autor: Pep1200GS » dl. oct. 15, 2012 1:41 pm

[quote user="Ramon" post="215304"]Si que n'és de maca aquesta carretera, si.

Si en vés d'agafar de Sant Quirze cap a Vidrà fas Ripoll - Vallfogona - Santa Maria de Besora (per carretera encimentada) encara allargues més la ruta per carreteretes emboscades ;)[/quote]

Ramón no em cuadra aquesta ruta: Vallfogona-Sta Maria de Besora? Per ón?

Salut..!!

Pep

Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Entrada Autor: Jordivili » dl. oct. 15, 2012 2:16 pm

[quote user="Pep1200GS" post="215333"][quote user="Ramon" post="215304"]Si que n'és de maca aquesta carretera, si.

Si en vés d'agafar de Sant Quirze cap a Vidrà fas Ripoll - Vallfogona - Santa Maria de Besora (per carretera encimentada) encara allargues més la ruta per carreteretes emboscades ;)[/quote]

Ramón no em cuadra aquesta ruta: Vallfogona-Sta Maria de Besora? Per ón?

Salut..!!

Pep[/quote]

Surts de Ripoll direccio Vallfogona i a uns 4-5Km quan la carretera ja planeja a mà dreta surt una pista cimentada que passa per Llaers i arriba fins a Sta Maria de Besora.
Jordivili l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 15, 2012 2:17 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Pep1200GS
Presentats

Entrada Autor: Pep1200GS » dl. oct. 15, 2012 2:21 pm

OK, ara ja em sona de pujar a esmorzar a un conegut bar de motards a Vallfogona, no dic el nom per no fer propaganda gratuita..!!

Lavors arriba fins a Sta Maria de Basora..?

Gràcies per compartir tots aquests racons del nostre petit però gran País..!!

Pep

Ricard_biker
Presentats
Entrades: 428
Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Ricard_biker » dl. oct. 15, 2012 2:46 pm

Bona escapadeta....!!! :shock:

Si la torneu a repetir compteu amb un més que us acompanyarà.... ;)

Salutacions!!!

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”