Entrada
Autor: Sidru » dv. oct. 26, 2012 12:57 pm
[quote user="Cristina_tgn" post="216683"][quote user="Fazer i Nina" post="216658"]Sense ànim de crear polèmica aquesta no és la més antiga, és Arguis, els PMZ són els que la organitzaven abans i per raons de no se que "abandonarón" Arguis per fer aquesta.
Jo anire a la de sempre en Arguis que encara es fa sense tanta parafernàlia.[/quote]
Bones!!
Polèmica? Pà queeee? :roll: :roll: :roll:
Bé, el cartell potser no justifica la realitat de l’organització...però l’esperit de qualsevol trobada o concentració es trobar-se amb la colla, xerrar,riure, beure, menjar... :cerv :cerv :gathering :orquestra
i és igual si s’ha de dormir en tenda, en bungalow o en hotel de 4 estrellles ;) ;)
Per mi serà el quart any que hi vaig, hi té un no sé que d’especial, i aquest any encara més.... no hi podrem ser tots.
Ens veiem a Ligüerre :jump :jump[/quote]
Totalment d'acord...... i jo també i anire.........vamo a arma un foyon que no zaben ni donde zan metio...jajajaja..... Pà queeeeee....?????
:bow :bow :bow :gathering :gathering :gathering :orquestra :orquestra :orquestra :orquestra :southpark :southpark :southpark :southpark :telletubbies :telletubbies :telletubbies
Uigggg aixo dels emoticons es una droga dura....jajajajaja