No Tinc Paraules...
Moderador: Airald
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
No Tinc Paraules...
Això és aventura, i ganes de viure
http://trail.mundoforo.com/1-vt7870.html?start=0
...i encara n'hi han que passen el temps pensant i preguntant per la moto mès adient per viatjar...els neumàtics més adecuats per fer pistes...
:okcat :okcat :okcat
...i encara n'hi han que passen el temps pensant i preguntant per la moto mès adient per viatjar...els neumàtics més adecuats per fer pistes...
:okcat :okcat :okcat
- Tiramilles
- Presentats
- Entrades: 246
- Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
- Ubicació: Torelló
Re: No Tinc Paraules...
[quote user="Joavel" post="218342"]Això és aventura, i ganes de viure
:okcat :okcat :okcat[/quote]
Fantastic!! tens tota la raó, encara ens pensem que necessitem motos potents, noves i gastar molts diners per fer una cosa així....som molt burros! :sonat (perdoneu però algú ho havia de dir) :birracat
Gracies per compartir-ho
:okcat :okcat :okcat[/quote]
Fantastic!! tens tota la raó, encara ens pensem que necessitem motos potents, noves i gastar molts diners per fer una cosa així....som molt burros! :sonat (perdoneu però algú ho havia de dir) :birracat
Gracies per compartir-ho
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
[quote user="Joavel" post="218342"]Això és aventura, i ganes de viure[/quote]
Totalment :okcat :okcat
Totalment :okcat :okcat
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
amb un ciclomotor es veu tot mes a poc a poc i sense presses,una manera de viatjar força curiosa,es clar que son las ganes el que conta i sobretot l'esforç mental per no quedar aturat ja que a a quest sr li falta una cama i demostra una força de voluntat increible,quines diferencies en la vida d'aquestes gents i la nostra,veig la foto d'aquesta canalla i penso en l'habitacio de jocs de las meves i filles i..........agraeixo molt aquestes cronicas i fotos ja que a veure penuries a mi no mi trobaran.

Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 09, 2012 10:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Chapeu, són aquells mèrits que fan gran a les persones! :okcat :okcat :okcat :okcat
[quote user="Kpeps" post="218354"]agraeixo molt aquestes cronicas i fotos ja que a veure penuries a mi no mi trobaran.[/quote]
En cap moment estic responent directament a la teva opinió ni em dirigeixo directament a tu, que quedi clar... només aprofito la seva aparició per exposar que, moltes vegades hauriem de veure i viure el que hi ha més enllà per poder valorar TOT el que tenim i gaudim respecte altres societats, tot i la situació econòmica en que ens trobem. Res més... ;) ;) ;) ;)
Fins aviat!
Chapeu, són aquells mèrits que fan gran a les persones! :okcat :okcat :okcat :okcat
[quote user="Kpeps" post="218354"]agraeixo molt aquestes cronicas i fotos ja que a veure penuries a mi no mi trobaran.[/quote]
En cap moment estic responent directament a la teva opinió ni em dirigeixo directament a tu, que quedi clar... només aprofito la seva aparició per exposar que, moltes vegades hauriem de veure i viure el que hi ha més enllà per poder valorar TOT el que tenim i gaudim respecte altres societats, tot i la situació econòmica en que ens trobem. Res més... ;) ;) ;) ;)
Fins aviat!

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Carles" post="218361"]Bones!!!
Fins aviat![/quote]
hola Carles,no pasa res home,la veritat es que no volia expresar ben be aixo pero ho he fet perque veien las fotos m'ha sortit de l'anima,moltes vegades en aquestes cronicas veig que es fotografia las persones que van per las carreteras carregats o fent la seva feina,sense cap mena d'escrupols,com si fosin animals d'una reserva del Serengueti,ho trobo inmoral i de molt mal gust certament,una cosa es fer-se una foto amb... i l'altre es fer una foto a....t'imagines que vingues aqui un Alemany o un Japones i ens fes fotos dels fills o a nosaltres prenent el sol o treballant,el crit al cel !! en el fons casi tothom que fa aquests viatges se sent superior als autoctons (es la meva opinio) i com se el que hi ha mes enlla i en aquests moments com dius no gaire lluny,personalment donc les gracies per el que tinc i que com tothom puc deixar de tenir.
per altre banda :sorry si el comentari ha molestat i per haver desviat involuntariament el fil.
Fins aviat![/quote]
hola Carles,no pasa res home,la veritat es que no volia expresar ben be aixo pero ho he fet perque veien las fotos m'ha sortit de l'anima,moltes vegades en aquestes cronicas veig que es fotografia las persones que van per las carreteras carregats o fent la seva feina,sense cap mena d'escrupols,com si fosin animals d'una reserva del Serengueti,ho trobo inmoral i de molt mal gust certament,una cosa es fer-se una foto amb... i l'altre es fer una foto a....t'imagines que vingues aqui un Alemany o un Japones i ens fes fotos dels fills o a nosaltres prenent el sol o treballant,el crit al cel !! en el fons casi tothom que fa aquests viatges se sent superior als autoctons (es la meva opinio) i com se el que hi ha mes enlla i en aquests moments com dius no gaire lluny,personalment donc les gracies per el que tinc i que com tothom puc deixar de tenir.
per altre banda :sorry si el comentari ha molestat i per haver desviat involuntariament el fil.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Increíble...
Bravo!!!
Bravo!!!
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 09, 2012 12:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Impressionant!
Una molt bona lliçó!
Sobretot per aquells que tenen problemes i sembla que se'ls hi acaba el món.
De totes maneres...

Que no falti el detall!
Una molt bona lliçó!
Sobretot per aquells que tenen problemes i sembla que se'ls hi acaba el món.
De totes maneres...

Que no falti el detall!
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Per treure's el barret ... amb ciclomotor i amb la discapacitat que té !!!
Gràcies per compartir-ho. :okcat
PD: Encara recordo lo bé que anaven aquestes Honditas !!!
Gràcies per compartir-ho. :okcat
PD: Encara recordo lo bé que anaven aquestes Honditas !!!
Gas a la burra!!!
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Segurament no m'ho he llegit amb l'atenció necessària. L'aventura d'aquesta parella un 10, ells l'han triat i l'han fet. I probablement ho han fet amb aquests vespinos perquè així ho han volgut fer i viure.
Repeteixo, si l'han disfrutat, un 10 per ells. Felicitats però jo no ho "mitificaré" ni tampoc la viuré, si més no amb vespinos.
Si us plau no em malinterpreteu, no els hi trec mèrit però tampoc vull sobre valorar-ho.
Repeteixo, si l'han disfrutat, un 10 per ells. Felicitats però jo no ho "mitificaré" ni tampoc la viuré, si més no amb vespinos.
Si us plau no em malinterpreteu, no els hi trec mèrit però tampoc vull sobre valorar-ho.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Collonut.....això és viure la vida amb passió.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Xavier" post="218399"]Segurament no m'ho he llegit amb l'atenció necessària. L'aventura d'aquesta parella un 10, ells l'han triat i l'han fet. I probablement ho han fet amb aquests vespinos perquè així ho han volgut fer i viure.
Si us plau no em malinterpreteu, no els hi trec mèrit però tampoc vull sobre valorar-ho.[/quote]
Xavier, no es tracta de mitificar, jo mateix no soc gens mitóman, però caldria veure quants de nosaltres fariem el que fa amb les sevas condicions, sense una cama i amb una "moto" com la seva.
Nosaltres, la majoria, sembla que sense motos de 15.000 o 20.000€ no poguem anar enlloc. Aqui es demostra que si vols fer una cosa.................. la fas :okcat
Si us plau no em malinterpreteu, no els hi trec mèrit però tampoc vull sobre valorar-ho.[/quote]
Xavier, no es tracta de mitificar, jo mateix no soc gens mitóman, però caldria veure quants de nosaltres fariem el que fa amb les sevas condicions, sense una cama i amb una "moto" com la seva.
Nosaltres, la majoria, sembla que sense motos de 15.000 o 20.000€ no poguem anar enlloc. Aqui es demostra que si vols fer una cosa.................. la fas :okcat
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Aquest noi ... SI QUE VALE !!!!!
- Bison
- Presentats
- Entrades: 68
- Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:46 pm
- Ubicació: Marche-lez-Ecaussinnes
Una buena lección de vida para algún motoristas qué yo se ( ("motoristas de domingo" comó le diga en Belgica)
Y sobre todo, hay un Honda... siempre dicho qué es solidá :form
Y sobre todo, hay un Honda... siempre dicho qué es solidá :form
Se necesita muy poco para provocar algún sonrisa ... pero se necesita soló algún sonrisa para qué todo se hace posible. :okcat
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Bison" post="218473"]Una buena lección de vida para algún motoristas qué yo se ( ("motoristas de domingo" comó le diga en Belgica)
Y sobre todo, hay un Honda... siempre dicho qué es solidá :form[/quote]
Aquí també diem el mateix :okcat
Y sobre todo, hay un Honda... siempre dicho qué es solidá :form[/quote]
Aquí també diem el mateix :okcat
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="STELVIO 00" post="218418"] Aqui es demostra que si vols fer una cosa.................. la fas :okcat[/quote]
Precisament. Crec que amb aquesta frase has resumit perfectament el que pretenia expressar. Ho han fet perquè han volgut. CHAPEAU !
I no parlo de les seves "condicions" perquè fent això demostra que ell no es considera discapacitat i per tant jo tampoc. Per això l'admiro.
Precisament. Crec que amb aquesta frase has resumit perfectament el que pretenia expressar. Ho han fet perquè han volgut. CHAPEAU !
I no parlo de les seves "condicions" perquè fent això demostra que ell no es considera discapacitat i per tant jo tampoc. Per això l'admiro.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Xavier" post="218521"][quote user="STELVIO 00" post="218418"] Aqui es demostra que si vols fer una cosa.................. la fas :okcat[/quote]
I no parlo de les seves "condicions" perquè fent això demostra que ell no es considera discapacitat i per tant jo tampoc. Per això l'admiro.[/quote]
Ara t´entenc millor :okcat
Lllegir rapid i tenir la neurona ocupada i caducada te consecuencies :okcat
I no parlo de les seves "condicions" perquè fent això demostra que ell no es considera discapacitat i per tant jo tampoc. Per això l'admiro.[/quote]
Ara t´entenc millor :okcat
Lllegir rapid i tenir la neurona ocupada i caducada te consecuencies :okcat
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Joavel, gràcies per explicar-ho.
[quote user="Kpeps" post="218382"]moltes vegades en aquestes cronicas veig que es fotografia las persones que van per las carreteras carregats o fent la seva feina,sense cap mena d'escrupols,com si fosin animals d'una reserva del Serengueti,ho trobo inmoral i de molt mal gust certament,una cosa es fer-se una foto amb... i l'altre es fer una foto a....t'imagines que vingues aqui un Alemany o un Japones i ens fes fotos dels fills o a nosaltres prenent el sol o treballant,el crit al cel !! en el fons casi tothom que fa aquests viatges se sent superior als autoctons[/quote]
Kpeps, em sembla que t'estàs equivocant de mig a mig, hauries d'anar-hi i viure-ho tu mateix en directe.
Sentir-se superiors ? No has pas d'anar tant lluny, aquí en corren molts d'aquests :(
En quant a les fotos, normalment és a l'inrevés. Moltes vegades son ells que s'acosten i et demanen que els facis fotos i els les ensenyis.
Recordo fa 5 anys a Rwanda anava jo tot sol caminant per la carretera anant d'un poblet a la ciutat em van cridar (abasungu, abasungu -- blanc, blanc) des de un d'aquests xiringuitos que solen haver-hi als pobles de les carreteres, m'hi acosto, un noi em demana que els faci una foto a ell amb la noia i un conil, si, si, un conill, segurament la seva possesió més preuada o simplement se'n cardava de mi ? :?:
Ara buscaré la foto.
[quote user="Kpeps" post="218382"]moltes vegades en aquestes cronicas veig que es fotografia las persones que van per las carreteras carregats o fent la seva feina,sense cap mena d'escrupols,com si fosin animals d'una reserva del Serengueti,ho trobo inmoral i de molt mal gust certament,una cosa es fer-se una foto amb... i l'altre es fer una foto a....t'imagines que vingues aqui un Alemany o un Japones i ens fes fotos dels fills o a nosaltres prenent el sol o treballant,el crit al cel !! en el fons casi tothom que fa aquests viatges se sent superior als autoctons[/quote]
Kpeps, em sembla que t'estàs equivocant de mig a mig, hauries d'anar-hi i viure-ho tu mateix en directe.
Sentir-se superiors ? No has pas d'anar tant lluny, aquí en corren molts d'aquests :(
En quant a les fotos, normalment és a l'inrevés. Moltes vegades son ells que s'acosten i et demanen que els facis fotos i els les ensenyis.
Recordo fa 5 anys a Rwanda anava jo tot sol caminant per la carretera anant d'un poblet a la ciutat em van cridar (abasungu, abasungu -- blanc, blanc) des de un d'aquests xiringuitos que solen haver-hi als pobles de les carreteres, m'hi acosto, un noi em demana que els faci una foto a ell amb la noia i un conil, si, si, un conill, segurament la seva possesió més preuada o simplement se'n cardava de mi ? :?:
Ara buscaré la foto.
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 11, 2012 3:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.