No Tinc Paraules...

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

No Tinc Paraules...

Entrada Autor: Joavel » dv. nov. 09, 2012 9:24 am

Això és aventura, i ganes de viure

http://trail.mundoforo.com/1-vt7870.html?start=0

...i encara n'hi han que passen el temps pensant i preguntant per la moto mès adient per viatjar...els neumàtics més adecuats per fer pistes...

:okcat :okcat :okcat

Tiramilles
Presentats
Entrades: 246
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
Ubicació: Torelló

Re: No Tinc Paraules...

Entrada Autor: Tiramilles » dv. nov. 09, 2012 10:43 am

[quote user="Joavel" post="218342"]Això és aventura, i ganes de viure

http://trail.mundoforo.com/1-vt7870.html?start=0

...i encara n'hi han que passen el temps pensant i preguntant per la moto mès adient per viatjar...els neumàtics més adecuats per fer pistes...

:okcat :okcat :okcat[/quote]

Fantastic!! tens tota la raó, encara ens pensem que necessitem motos potents, noves i gastar molts diners per fer una cosa així....som molt burros! :sonat (perdoneu però algú ho havia de dir) :birracat

Gracies per compartir-ho

Minina
Presentats
Entrades: 2039
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Entrada Autor: Minina » dv. nov. 09, 2012 10:46 am

[quote user="Joavel" post="218342"]Això és aventura, i ganes de viure[/quote]

Totalment :okcat :okcat

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. nov. 09, 2012 10:49 am

:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
Ex ...moltes coses

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. nov. 09, 2012 10:57 am

amb un ciclomotor es veu tot mes a poc a poc i sense presses,una manera de viatjar força curiosa,es clar que son las ganes el que conta i sobretot l'esforç mental per no quedar aturat ja que a a quest sr li falta una cama i demostra una força de voluntat increible,quines diferencies en la vida d'aquestes gents i la nostra,veig la foto d'aquesta canalla i penso en l'habitacio de jocs de las meves i filles i..........agraeixo molt aquestes cronicas i fotos ja que a veure penuries a mi no mi trobaran.

Imatge
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 09, 2012 10:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. nov. 09, 2012 11:16 am

Bones!!!

Chapeu, són aquells mèrits que fan gran a les persones! :okcat :okcat :okcat :okcat

[quote user="Kpeps" post="218354"]agraeixo molt aquestes cronicas i fotos ja que a veure penuries a mi no mi trobaran.[/quote]

En cap moment estic responent directament a la teva opinió ni em dirigeixo directament a tu, que quedi clar... només aprofito la seva aparició per exposar que, moltes vegades hauriem de veure i viure el que hi ha més enllà per poder valorar TOT el que tenim i gaudim respecte altres societats, tot i la situació econòmica en que ens trobem. Res més... ;) ;) ;) ;)

Fins aviat!
Imatge

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. nov. 09, 2012 11:17 am

Em trec el barret :bow :bow :bow
ImatgeImatgeImatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. nov. 09, 2012 12:27 pm

[quote user="Carles" post="218361"]Bones!!!

Chapeu, són aquells mèrits que fan gran a les persones! :okcat :okcat :okcat :okcat

[quote user="Kpeps" post="218354"]agraeixo molt aquestes cronicas i fotos ja que a veure penuries a mi no mi trobaran.[/quote]

En cap moment estic responent directament a la teva opinió ni em dirigeixo directament a tu, que quedi clar... només aprofito la seva aparició per exposar que, moltes vegades hauriem de veure i viure el que hi ha més enllà per poder valorar TOT el que tenim i gaudim respecte altres societats, tot i la situació econòmica en que ens trobem. Res més... ;) ;) ;) ;)

Fins aviat![/quote]

hola Carles,no pasa res home,la veritat es que no volia expresar ben be aixo pero ho he fet perque veien las fotos m'ha sortit de l'anima,moltes vegades en aquestes cronicas veig que es fotografia las persones que van per las carreteras carregats o fent la seva feina,sense cap mena d'escrupols,com si fosin animals d'una reserva del Serengueti,ho trobo inmoral i de molt mal gust certament,una cosa es fer-se una foto amb... i l'altre es fer una foto a....t'imagines que vingues aqui un Alemany o un Japones i ens fes fotos dels fills o a nosaltres prenent el sol o treballant,el crit al cel !! en el fons casi tothom que fa aquests viatges se sent superior als autoctons (es la meva opinio) i com se el que hi ha mes enlla i en aquests moments com dius no gaire lluny,personalment donc les gracies per el que tinc i que com tothom puc deixar de tenir.
per altre banda :sorry si el comentari ha molestat i per haver desviat involuntariament el fil.
Imatge

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dv. nov. 09, 2012 12:49 pm

Increíble...
Bravo!!!
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 09, 2012 12:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dv. nov. 09, 2012 12:56 pm

Impressionant!

Una molt bona lliçó!

Sobretot per aquells que tenen problemes i sembla que se'ls hi acaba el món.

De totes maneres...

Imatge

Que no falti el detall!

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dv. nov. 09, 2012 2:48 pm

Per treure's el barret ... amb ciclomotor i amb la discapacitat que té !!!

Gràcies per compartir-ho. :okcat

PD: Encara recordo lo bé que anaven aquestes Honditas !!!
Gas a la burra!!!

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dv. nov. 09, 2012 3:26 pm

Segurament no m'ho he llegit amb l'atenció necessària. L'aventura d'aquesta parella un 10, ells l'han triat i l'han fet. I probablement ho han fet amb aquests vespinos perquè així ho han volgut fer i viure.

Repeteixo, si l'han disfrutat, un 10 per ells. Felicitats però jo no ho "mitificaré" ni tampoc la viuré, si més no amb vespinos.

Si us plau no em malinterpreteu, no els hi trec mèrit però tampoc vull sobre valorar-ho.

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. nov. 09, 2012 4:00 pm

Collonut.....això és viure la vida amb passió.

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. nov. 09, 2012 5:27 pm

[quote user="Xavier" post="218399"]Segurament no m'ho he llegit amb l'atenció necessària. L'aventura d'aquesta parella un 10, ells l'han triat i l'han fet. I probablement ho han fet amb aquests vespinos perquè així ho han volgut fer i viure.

Repeteixo, si l'han disfrutat, un 10 per ells. Felicitats però jo no ho "mitificaré" ni tampoc la viuré, si més no amb vespinos.

Si us plau no em malinterpreteu, no els hi trec mèrit però tampoc vull sobre valorar-ho.[/quote]

Xavier, no es tracta de mitificar, jo mateix no soc gens mitóman, però caldria veure quants de nosaltres fariem el que fa amb les sevas condicions, sense una cama i amb una "moto" com la seva.

Nosaltres, la majoria, sembla que sense motos de 15.000 o 20.000€ no poguem anar enlloc. Aqui es demostra que si vols fer una cosa.................. la fas :okcat
ImatgeImatgeImatge

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dv. nov. 09, 2012 9:32 pm

Aquest noi ... SI QUE VALE !!!!!

Bison
Presentats
Entrades: 68
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:46 pm
Ubicació: Marche-lez-Ecaussinnes

Entrada Autor: Bison » ds. nov. 10, 2012 10:56 am

Una buena lección de vida para algún motoristas qué yo se ( ("motoristas de domingo" comó le diga en Belgica)

Y sobre todo, hay un Honda... siempre dicho qué es solidá :form
Se necesita muy poco para provocar algún sonrisa ... pero se necesita soló algún sonrisa para qué todo se hace posible. :okcat

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. nov. 10, 2012 11:03 am

[quote user="Bison" post="218473"]Una buena lección de vida para algún motoristas qué yo se ( ("motoristas de domingo" comó le diga en Belgica)

Y sobre todo, hay un Honda... siempre dicho qué es solidá :form[/quote]

Aquí també diem el mateix :okcat
ImatgeImatgeImatge

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » ds. nov. 10, 2012 11:10 pm

[quote user="STELVIO 00" post="218418"] Aqui es demostra que si vols fer una cosa.................. la fas :okcat[/quote]

Precisament. Crec que amb aquesta frase has resumit perfectament el que pretenia expressar. Ho han fet perquè han volgut. CHAPEAU !

I no parlo de les seves "condicions" perquè fent això demostra que ell no es considera discapacitat i per tant jo tampoc. Per això l'admiro.

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. nov. 11, 2012 9:34 am

[quote user="Xavier" post="218521"][quote user="STELVIO 00" post="218418"] Aqui es demostra que si vols fer una cosa.................. la fas :okcat[/quote]

Precisament. Crec que amb aquesta frase has resumit perfectament el que pretenia expressar. Ho han fet perquè han volgut. CHAPEAU !

I no parlo de les seves "condicions" perquè fent això demostra que ell no es considera discapacitat i per tant jo tampoc. Per això l'admiro.[/quote]

Ara t´entenc millor :okcat

Lllegir rapid i tenir la neurona ocupada i caducada te consecuencies :okcat
ImatgeImatgeImatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dg. nov. 11, 2012 3:14 pm

Joavel, gràcies per explicar-ho.

[quote user="Kpeps" post="218382"]moltes vegades en aquestes cronicas veig que es fotografia las persones que van per las carreteras carregats o fent la seva feina,sense cap mena d'escrupols,com si fosin animals d'una reserva del Serengueti,ho trobo inmoral i de molt mal gust certament,una cosa es fer-se una foto amb... i l'altre es fer una foto a....t'imagines que vingues aqui un Alemany o un Japones i ens fes fotos dels fills o a nosaltres prenent el sol o treballant,el crit al cel !! en el fons casi tothom que fa aquests viatges se sent superior als autoctons[/quote]

Kpeps, em sembla que t'estàs equivocant de mig a mig, hauries d'anar-hi i viure-ho tu mateix en directe.
Sentir-se superiors ? No has pas d'anar tant lluny, aquí en corren molts d'aquests :(

En quant a les fotos, normalment és a l'inrevés. Moltes vegades son ells que s'acosten i et demanen que els facis fotos i els les ensenyis.
Recordo fa 5 anys a Rwanda anava jo tot sol caminant per la carretera anant d'un poblet a la ciutat em van cridar (abasungu, abasungu -- blanc, blanc) des de un d'aquests xiringuitos que solen haver-hi als pobles de les carreteres, m'hi acosto, un noi em demana que els faci una foto a ell amb la noia i un conil, si, si, un conill, segurament la seva possesió més preuada o simplement se'n cardava de mi ? :?:
Ara buscaré la foto.
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 11, 2012 3:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”