Fem Quelcom Diferent, I Ben Decent??
Moderador: Airald
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Fem Quelcom Diferent, I Ben Decent??
Hola amics,
Aquests dies es du a terme al Museu de la Moto de Barcelona una exposició no permanent sobre les mítiques i enyorades 24 Hores de Motociclisme de Montjuïc. Si la visita al museu ja deu ser prou interessant, amb aquest esdeveniment temporal la visita es converteix en obligatòria.
A més d'això, el divendres 16 de novembre i el dissabte 17 hi haurà la següent activitat:
Que vol dir això?? Doncs que aquella nit serà molt especial, en la que de ben segur que hi faran acte de presència molts VIP's d'ara i d'abans.
Penso que podem aprofitar l'esdeveniment per muntar una Kdd. a Barcelona, ben aprop d'aquest emplaçament on acudirem ben acabat el sopar.
La meva proposta es Trobar-nos just davant de la Catedral de Barcelona, DIVENDRES 16 DE NOVEMBRE A LES 20:30 HORES per anar a sopar a la pizzeria "La Perla Nera", que es troba a pocs metres del punt de trobada. Desprès de sopar podem enfilar-nos, xino-xano fins el Museu de la Moto tot passejant pel casc antic de la ciutat, gaudint dels bonics racons que aquesta ens ofereix.
Un cop haguem mirat i remirat cada cargol i cada litografia del Museu de la Moto i haver fet la xerrada amb la bona colla d'apassionats que allà hi haurà, els mes joves i agosarats podem decidir si anar a fer nones o be aprofitar els espais que la nit barcelonina ens ofereix.
Us interessa???
Algú pot oferir alguna recomanació?
El tema restaurant seria trucar quan sabem quants serem i pagar un cop haguem acabat. Jo hi he anat unes quantes vegades i no es gaire car, sobre els 20 euros tot i que això sempre acaba depenent del grau de sibaritisme de cadascú.
Si la proposta surt be i no em crucifixeu.............fins i tot m'engrescaré a muntar un sopar de Nadal, però d'això ja en parlaríem quan toqui.
Abans de tot, quedo a la espera que us pronuncieu o aporteu suggeriments sobre el divendres 16 de novembre.
Jordi "Prony"
Aquests dies es du a terme al Museu de la Moto de Barcelona una exposició no permanent sobre les mítiques i enyorades 24 Hores de Motociclisme de Montjuïc. Si la visita al museu ja deu ser prou interessant, amb aquest esdeveniment temporal la visita es converteix en obligatòria.
A més d'això, el divendres 16 de novembre i el dissabte 17 hi haurà la següent activitat:
Que vol dir això?? Doncs que aquella nit serà molt especial, en la que de ben segur que hi faran acte de presència molts VIP's d'ara i d'abans.
Penso que podem aprofitar l'esdeveniment per muntar una Kdd. a Barcelona, ben aprop d'aquest emplaçament on acudirem ben acabat el sopar.
La meva proposta es Trobar-nos just davant de la Catedral de Barcelona, DIVENDRES 16 DE NOVEMBRE A LES 20:30 HORES per anar a sopar a la pizzeria "La Perla Nera", que es troba a pocs metres del punt de trobada. Desprès de sopar podem enfilar-nos, xino-xano fins el Museu de la Moto tot passejant pel casc antic de la ciutat, gaudint dels bonics racons que aquesta ens ofereix.
Un cop haguem mirat i remirat cada cargol i cada litografia del Museu de la Moto i haver fet la xerrada amb la bona colla d'apassionats que allà hi haurà, els mes joves i agosarats podem decidir si anar a fer nones o be aprofitar els espais que la nit barcelonina ens ofereix.
Us interessa???
Algú pot oferir alguna recomanació?
El tema restaurant seria trucar quan sabem quants serem i pagar un cop haguem acabat. Jo hi he anat unes quantes vegades i no es gaire car, sobre els 20 euros tot i que això sempre acaba depenent del grau de sibaritisme de cadascú.
Si la proposta surt be i no em crucifixeu.............fins i tot m'engrescaré a muntar un sopar de Nadal, però d'això ja en parlaríem quan toqui.
Abans de tot, quedo a la espera que us pronuncieu o aporteu suggeriments sobre el divendres 16 de novembre.
Jordi "Prony"
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Re: Fem Quelcom Diferent, I Ben Decent??
Nosaltres ens re-apuntem. 2 pax.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Perdona Prony.... ejem.. sense ánim de crear cap polèmica..
Bè, si ho confesso, una mica. La justa i necessària, :mrgreen:
Has dit de fer quelcom decent.. ho has dit irònicament? tè intencions ocultes?
Ja que veig en el cartell.. que el carrer que se celebra.. és al carrer de la palla... :b9 :b9 :b9
Ja que veig en el cartell.. que el carrer que se celebra.. és al carrer de la palla... :b9 :b9 :b9
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Vendetta" post="218530"]Perdona Prony.... ejem.. sense ánim de crear cap polèmica..
Ja que veig en el cartell.. que el carrer que se celebra.. és al carrer de la palla... :b9 :b9 :b9[/quote]
I que esta a prop del Chinatown :cat_vergonya però en Prony es bon minyó :okcat
Ja que veig en el cartell.. que el carrer que se celebra.. és al carrer de la palla... :b9 :b9 :b9[/quote]
I que esta a prop del Chinatown :cat_vergonya però en Prony es bon minyó :okcat
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="STELVIO 00" post="218538"]
I que esta a prop del Chinatown :cat_vergonya però en Prony es bon minyó :okcat[/quote]
Si tu dius que és bon minyó... M'ho crec. Tot i que ja ho creia abans. :burrucat
I que esta a prop del Chinatown :cat_vergonya però en Prony es bon minyó :okcat[/quote]
Si tu dius que és bon minyó... M'ho crec. Tot i que ja ho creia abans. :burrucat
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Revisant l'agenda...
:picant
:picant
- Prony
- Presentats
Be,
Per ara la llista es la següent:
PEPI600 4 PAX
XAVIER 2 PAX
PRONY 1 PAX
Ja som set.
Jordi "Prony"
Per ara la llista es la següent:
PEPI600 4 PAX
XAVIER 2 PAX
PRONY 1 PAX
Ja som set.
Jordi "Prony"
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
A mi el divendres em va fatal, miraré a veure si hi puc fer una escapada el dissabte.
Mentrestant ...
[youtube]bD7w5pwVq0Y[/youtube]
Mentrestant ...
[youtube]bD7w5pwVq0Y[/youtube]
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
dos webs que en parlen
http://www.kmceromt.com/ADCMontjuic.html
aquest blog es força curios i amb fotos molt xules.
http://misfotos-cochesymotos.blogspot.e ... ntjuich--/
http://www.kmceromt.com/ADCMontjuic.html
aquest blog es força curios i amb fotos molt xules.
http://misfotos-cochesymotos.blogspot.e ... ntjuich--/
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
[quote user="Storm" post="218702"]Revisant l'agenda...
:picant[/quote]
No podrà ser. :nonocat
Disfruteu!
:picant[/quote]
No podrà ser. :nonocat
Disfruteu!
- Prony
- Presentats
Ok, doncs si hi esteu d'acord, demà truco per fer la reserva. Si hi ha alguna novetat ja m'avisareu.
Una abraçada,
Jordi "Prony"
Una abraçada,
Jordi "Prony"
- Prony
- Presentats
Ok. Ja tinc la reserva feta. Ens veiem a quarts de nou davant la porta de la Catedral.
Una abraçada,
Jordi "Prony"
Una abraçada,
Jordi "Prony"
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Allà sereemm!!! Fins ara!! :jajacat
- PEPI600
- Presentats
Moltes gracies Jordi
Fins d´aquí una estona :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat
Fins d´aquí una estona :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat

- Kinder
- Moderador de MTC
- Entrades: 2014
- Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
- Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda
:holacat :holacat :holacat
Aquí van les meves primeres fotos del fòrum, espero hagi fet bé els deures :okcat
Breu resum de la visita cultural al Museu de les Motos, el millor però, com sempre .... la companyia i .... :birracat :birracat

Salut !!!!
Aquí van les meves primeres fotos del fòrum, espero hagi fet bé els deures :okcat
Breu resum de la visita cultural al Museu de les Motos, el millor però, com sempre .... la companyia i .... :birracat :birracat

Salut !!!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Kinder" post="219414"]
[/quote]

[/quote]

- PEPI600
- Presentats
- Prony
- Presentats
Moltes gràcies per les imatges i per la vostra assistència.
Penso que ho varem passar bastant be, no?? Si mes no, del restaurant en veu sortir contents i ben tips per quatre duros. Pel que fa al museu, vam veure motos força interessants i vam assistir a una taula rodona on quatre dinosaures anaven explicant les seves "batallitas".
Jo no em vaig mullar tan com em pensava tot i que va ploure fins ben be Ripollet. De fet vaig arribar amb els calçotets eixuts.
Moltes gràcies per venir.
Jordi "Prony"
Penso que ho varem passar bastant be, no?? Si mes no, del restaurant en veu sortir contents i ben tips per quatre duros. Pel que fa al museu, vam veure motos força interessants i vam assistir a una taula rodona on quatre dinosaures anaven explicant les seves "batallitas".
Jo no em vaig mullar tan com em pensava tot i que va ploure fins ben be Ripollet. De fet vaig arribar amb els calçotets eixuts.
Moltes gràcies per venir.
Jordi "Prony"