Trobant El Columpi Perdut

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Trobant El Columpi Perdut

Entrada Autor: Kpeps » dj. nov. 22, 2012 6:06 pm

aixi començem un dia d'oci I de festa major,sol a casa ,em dic saps que.......vaig a fer un vol,em vesteixo de motorista,preparo la bossa sobrediposit amb lo imprescindible,d'aquesta manera sembla que una petita excursio,sigui la primera jornada de l'anada al Elefantentreffen,jjajajajjaa,
Penso en anar a esmorzar a Solsona i tornar a casa ,pero..............................
lo primer que trobo pel cami es Cardona i d'alt del turo el seu inexpugnable e impressionant castell.

Imatge

Enfilada la carretera,de moment tot sec,no fa ni bo ni dolent,pero be,ara ja estem en marxa i l'aire a la cara et fa treure anys i manies de mals d'esquena i demes,el paisatge es ben bonic.

Imatge

Imatge

Imatge

Tota aquesta part del territori es molt agricola i a la carretera trobem altres tipus de tractors que no son Bavaressos

Imatge

Un cop arrivat al trencall amb Sant Llorenç de Morunys,faig un reset al GPS mental i decideixo que total si acavo d'esmorzar i per un troset mes no vindra d'aqui fer un mos mes enlla.

Imatge

Segueixo dons endavant per uns indrets amb bones vistes I ja em llepo els llavis per las curves del panta de la Llosa del cavall.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge

No defrauden,es clar,curva rere curva gaudeixo de la moto,no es tracta d'anar rapid sino de plegar,gaudir dels revolts,no faig fotos que no soc tan agosarat,una cosa son las rectes....
despres d'una estoneta,arrivo a la pressa com sempre imponent,tan per la grandaria que te com per la montanya que l'envolta.

Imatge

Imatge

Imatge

despres de la paradeta,passo el tunel I aqui canvia l'asfalt,ben moll per lo que com sempre que hi ha humitat extremem las precaucions.

Imatge

Imatge

Al cap d'una estona em creuo amb una llevaneus,penso que on m'estic posant,despres imagino que va a buscar sal ja que per aqui glassa sovint,pero de neu,res de res.

Imatge

quan arrivo a el cartell de la Vall del Lord,segueixo tenint poca gana,rodant estic gaudint de valent,penso....si vaig a la dreta,ja em veig a Andorra....... ''malo'' si no baixo mantega I sucre,com no porto maletas........si vaig enrera......no.... enrera no.....a l'esquerra,el coll de la Mina cap a Berga,es obert.........

Imatge

Imatge

decidit,cap alla que vaig,las curves es succeeixen,molt divertit,bon asfalt I a estones ''ratoner'' tracto d'anar fi I de seguir maravellant-me de la volta que estic fent per aquests paratges

Imatge

Imatge

Imatge

a l'arrivar a dalt,despres d'un tunel ADOQUINAT,al tanto amb l'humitat

Imatge

paro,busco el cartell del coll,no hi ha el tipic amb els metres d'altitud,quina rabieta,fer un coll I no poder ensenyar-ho,jajjajaa,sembla l'acudit del naufrag i la Top model unics supervivents a l'illa deserta,que el pobre esta trist perque no podra explicar-ho a ningu.
De totes maneres veig una senyal cap a Capolat,sembla carretera estreta,te que ser de les bones de las que m'agraden,faig via.

Imatge

Imatge

Realment no em defrauda,ni per l'estat de conservacio,ni per les vistes,esplendida en si mateixa.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

molt rural I agrest,s'ha d'anar en conte per els ''regalets'' que pots tobar per el cami

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

al cap d'una estona la cosa canvia,l'asfalt es torna rugos,trobo un baixadot que fa fressa,un te una edat que ja no esta per gaires solfes,no es per si fallan els frens,no,total,amb lo que reten aquest motoras,no fan pas falta els frens

Imatge

Imatge

al poc de baixar,els ulls s'em iluminen,he trobat el columpi enganxat a un roc que sobresurt,l'havia vist en varias cronicas,pero no m'imaginava que estigues aqui,em sembla que el vaig veure en una cronica d'en Fazer I la Nina,per lo que no se perque m'el imaginava en un altre lloc.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Esfaltar aquest cami no va ser per altre cosa que per poder treure fusta de la contrada I aixi ho indica un cartell,com suposso en agraiment als propietaris que van permetre ''asfaltar'' las seves terres

Imatge

Despres de fer las fotos de rigor de tan ''magne'' troballa,arrivo a la carretera que va cap a Berga,aqui em desvio als pocs moments direccio Gironella I paro a Montclar ha fer un refresc.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

l'indret,la moto I el repos ben merescut.

Imatge

Imatge

Imatge

I d'aqui ja cap a casa que per avui ni ha prou.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 22, 2012 6:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Trobant El Columpi Perdut

Entrada Autor: Steelman » dj. nov. 22, 2012 6:09 pm

Quines rutes més maques que t´estas fotent últimament!!!!!!!!
Molt bona zona per anar en moto... i molt ben explicat i grafiat.

Gracies Pep
Ex ...moltes coses

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. nov. 22, 2012 6:14 pm

Com et cuidas :okcat Fes una piulada de tant en tant i potser no aniras sol :holacat
ImatgeImatgeImatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. nov. 22, 2012 6:18 pm

[quote user="STELVIO 00" post="219854"]Com et cuidas :okcat Fes una piulada de tant en tant i potser no aniras sol :holacat[/quote]

ara no em preneu per ''antisocial'' :cat_vergonya es que va ser un pensament al tenir el dia lliure :birracat una :idea i :conducat
Imatge

Ricard_biker
Presentats
Entrades: 428
Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Ricard_biker » dj. nov. 22, 2012 6:21 pm

Quina passejadeta més curiosa....!!! :okcat

Gràcies per explicar-nos lo bé que t'ho passes per aquestes carreteres.... :enfadat mentres altres tenim que treballar... :foracat

Perque ets tú, que si no.... :callo

Bé..., de totes maneres, m'alegro molt que hagis gaudit d'un gran dia de moto i revolts.... :birracat

Moltes gràcies per la crònica Pep!!! :holacat
Ricard_biker l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 22, 2012 6:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Fazer i Nina » dj. nov. 22, 2012 7:21 pm

Bona ruta y una moto molt pero molt maca tens!!! :okcat

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. nov. 22, 2012 7:32 pm

[quote user="Kpeps" post="219856"][quote user="STELVIO 00" post="219854"]Com et cuidas :okcat Fes una piulada de tant en tant i potser no aniras sol :holacat[/quote]

ara no em preneu per ''antisocial'' :cat_vergonya es que va ser un pensament al tenir el dia lliure :birracat una :idea i :conducat[/quote]

Ah!!! ok , el que vols es anar sol.................... :sorry
ImatgeImatgeImatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. nov. 22, 2012 7:51 pm

[quote user="STELVIO 00" post="219861"][quote user="Kpeps" post="219856"][quote user="STELVIO 00" post="219854"]Com et cuidas :okcat Fes una piulada de tant en tant i potser no aniras sol :holacat[/quote]

ara no em preneu per ''antisocial'' :cat_vergonya es que va ser un pensament al tenir el dia lliure :birracat una :idea i :conducat[/quote]

Ah!!! ok , el que vols es anar sol.................... :sorry[/quote]

:nonocat :nonocat ..............................sol ..........amb tu................. :b9 :b9 :b9 :b9
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. nov. 22, 2012 8:10 pm

Aquest columpio ja ésla tercera vegada que el veig:primer el Fazer i Nina, després el Grum, ara tu....haurem d'anar-lo a veure, aviam si el trobem. :okcat

Continua gaudint de la R 90S, que em sembla que li estàs 'agafant el gustillu'. :holacat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. nov. 22, 2012 8:13 pm

[quote user="Randy-650" post="219866"]Aquest columpio ja ésla tercera vegada que el veig:primer el Fazer i Nina, després el Grum, ara tu....haurem d'anar-lo a veure, aviam si el trobem. :okcat

[/quote]
Tercera o cuarta????
En una sortida mensual que va organitzar en Arbeal 2009, s´hi va passar ;)
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. nov. 22, 2012 8:19 pm

[quote user="Steelman" post="219868"]
Tercera o cuarta????
En una sortida mensual que va organitzar en Arbeal 2009, s´hi va passar ;)[/quote]

Si, però aquell dia jo no hi vaig anar. Total, que encara no hi he passat. :picant

[quote user="Randy-650" post="85462"]Jo no podré venir-hi, seré de vacances. :cry:

Disfruteu molt en la ruta, que és bestial, i no mengeu gaire a Sant Corneli. :mrgreen:[/quote]
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dj. nov. 22, 2012 9:06 pm

[quote user="Randy-650" post="219870"] Si, però aquell dia jo no hi vaig anar. Total, que encara no hi he passat. :picant [/quote]Doncs penso que ets l´únic que no hi ha estat. El que vol dir que hauràs de gronxar-t'hi, com hem fet tots la primera vegada que hi hem estat. Recordo que la meva primera vegada fou quan encara era una pista forestal que posava els pels de punta, sense baranes ni mariconades.

Kpeps, venint des de Sant Llorenç de Morunys, abans de començar la pujada cap el túnel de la mina, hi ha un bar, La Cantina de Llinars, allí van rodar els de U2 un vídeo musical. Dins del local hi ha molta informació de l'esdeveniment.

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. nov. 22, 2012 9:37 pm

[quote user="Prony" post="219872"]
Kpeps, venint des de Sant Llorenç de Morunys, abans de començar la pujada cap el túnel de la mina, hi ha un bar, La Cantina de Llinars, allí van rodar els de U2 un vídeo musical. Dins del local hi ha molta informació de l'esdeveniment.[/quote]

si,el vaig veure,es un bar ambl'exterior de color crema,oi ? era tancat,volia parar pero no va poder ser,no sabia que ali hi havien estat els U2,merçi per dir-m'ho :birracat
Imatge

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dj. nov. 22, 2012 9:54 pm

Però tu treballes ??????

Moltes gràcies per compartir fotos i ruta.

Ets un solet, Bonet ;)

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dj. nov. 22, 2012 10:05 pm

Bona ruta!

I cada cop amb una moto diferent.. punyaterooo. Tu si que en saps.

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dj. nov. 22, 2012 10:13 pm

Molt maca la ruta, les fotos...y la moto, preciosa !!! :okcat

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. nov. 22, 2012 10:26 pm

[quote user="Eva" post="219879"]Però tu treballes ??????
Moltes gràcies per compartir fotos i ruta.
Ets un solet, Bonet ;)[/quote]

tu si que ets un solet !!! si que teballo,si,tenia uns dies la setmana pasada i els vaig aprofitar de debo,m'alegro que us agradi :birracat :birracat
Imatge

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dv. nov. 23, 2012 12:30 am

Carai Pep, quina "sortideta"! Si arrives a voler fer una sortida de veritat no sé pas jo on haguessis anat a parar!!! :jajacat
Per cert, que ja no tens la Gs??? I d'on has tret aquesta maravella??? Que sàpigues que jo m'hi vull enfilar eh!!! ;)

Enhorabona, encara que sigui anti-socialment, veig que has disfrutat com el que més!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. nov. 23, 2012 8:24 am

Bones!!!

Quina enveja Pep... maca maca la zona, i gaudir-la amb aquesta màquina ha de ser fantàstic!!! :okcat :okcat

Fins aviat!
Imatge

Minina
Presentats
Entrades: 2039
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Entrada Autor: Minina » dv. nov. 23, 2012 8:30 am

Que be que t´ho passes. Unes fotos molt xules. Moltes gràcies per compartir-ho. :okcat

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”