Penso en anar a esmorzar a Solsona i tornar a casa ,pero..............................
lo primer que trobo pel cami es Cardona i d'alt del turo el seu inexpugnable e impressionant castell.

Enfilada la carretera,de moment tot sec,no fa ni bo ni dolent,pero be,ara ja estem en marxa i l'aire a la cara et fa treure anys i manies de mals d'esquena i demes,el paisatge es ben bonic.

Tota aquesta part del territori es molt agricola i a la carretera trobem altres tipus de tractors que no son Bavaressos

Un cop arrivat al trencall amb Sant Llorenç de Morunys,faig un reset al GPS mental i decideixo que total si acavo d'esmorzar i per un troset mes no vindra d'aqui fer un mos mes enlla.

Segueixo dons endavant per uns indrets amb bones vistes I ja em llepo els llavis per las curves del panta de la Llosa del cavall.

No defrauden,es clar,curva rere curva gaudeixo de la moto,no es tracta d'anar rapid sino de plegar,gaudir dels revolts,no faig fotos que no soc tan agosarat,una cosa son las rectes....
despres d'una estoneta,arrivo a la pressa com sempre imponent,tan per la grandaria que te com per la montanya que l'envolta.

despres de la paradeta,passo el tunel I aqui canvia l'asfalt,ben moll per lo que com sempre que hi ha humitat extremem las precaucions.

Al cap d'una estona em creuo amb una llevaneus,penso que on m'estic posant,despres imagino que va a buscar sal ja que per aqui glassa sovint,pero de neu,res de res.

quan arrivo a el cartell de la Vall del Lord,segueixo tenint poca gana,rodant estic gaudint de valent,penso....si vaig a la dreta,ja em veig a Andorra....... ''malo'' si no baixo mantega I sucre,com no porto maletas........si vaig enrera......no.... enrera no.....a l'esquerra,el coll de la Mina cap a Berga,es obert.........

decidit,cap alla que vaig,las curves es succeeixen,molt divertit,bon asfalt I a estones ''ratoner'' tracto d'anar fi I de seguir maravellant-me de la volta que estic fent per aquests paratges

a l'arrivar a dalt,despres d'un tunel ADOQUINAT,al tanto amb l'humitat

paro,busco el cartell del coll,no hi ha el tipic amb els metres d'altitud,quina rabieta,fer un coll I no poder ensenyar-ho,jajjajaa,sembla l'acudit del naufrag i la Top model unics supervivents a l'illa deserta,que el pobre esta trist perque no podra explicar-ho a ningu.
De totes maneres veig una senyal cap a Capolat,sembla carretera estreta,te que ser de les bones de las que m'agraden,faig via.

Realment no em defrauda,ni per l'estat de conservacio,ni per les vistes,esplendida en si mateixa.

molt rural I agrest,s'ha d'anar en conte per els ''regalets'' que pots tobar per el cami

al cap d'una estona la cosa canvia,l'asfalt es torna rugos,trobo un baixadot que fa fressa,un te una edat que ja no esta per gaires solfes,no es per si fallan els frens,no,total,amb lo que reten aquest motoras,no fan pas falta els frens

al poc de baixar,els ulls s'em iluminen,he trobat el columpi enganxat a un roc que sobresurt,l'havia vist en varias cronicas,pero no m'imaginava que estigues aqui,em sembla que el vaig veure en una cronica d'en Fazer I la Nina,per lo que no se perque m'el imaginava en un altre lloc.

Esfaltar aquest cami no va ser per altre cosa que per poder treure fusta de la contrada I aixi ho indica un cartell,com suposso en agraiment als propietaris que van permetre ''asfaltar'' las seves terres

Despres de fer las fotos de rigor de tan ''magne'' troballa,arrivo a la carretera que va cap a Berga,aqui em desvio als pocs moments direccio Gironella I paro a Montclar ha fer un refresc.

l'indret,la moto I el repos ben merescut.

I d'aqui ja cap a casa que per avui ni ha prou.