Dissabte 22
Moderador: Airald
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
Dissabte 22
per evitar haver escoltar el dia 22 tot el matí per la ràdio el ''dichoso'' sorteig de la loteria de Nadal, proposo una sortida hivernal on no es passa fred,: visitar un santuari per demanar-li sort a la verge i que ens toqui la grossa, beure l'aigua termal per entrar en calor i després acostar-se a la vora de la mar per menjar-nos una paella...
ruta des de punt de trobada fins el santuari de la Fontcalda 1ª part
ruta des de la Fontcalda fins el restaurant 2ª part
el punt de trobada es un clàssic de Mototurisme: Bar/Restaurant ALAMEDA Reus 43206
C/Ignasi Iglésies 25, Pol. AgroReus. coordenades 41º09.143"N 1º05.061 E
[img align=left]http://img368.imageshack.us/img368/7912/agroreusnr9.jpg[/img]
ruta des de punt de trobada fins el santuari de la Fontcalda 1ª part
ruta des de la Fontcalda fins el restaurant 2ª part
el punt de trobada es un clàssic de Mototurisme: Bar/Restaurant ALAMEDA Reus 43206
Feisser l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 19, 2012 11:57 am, en total s’ha editat 10 vegades.
- Feisser
- Presentats
Re: Dissabte 22
APUNTATS
NúriaVs, Alucinamaripili & Co, Prony & Co. , Ramon, Panotxa, Despertaferro, PereDeauville, Alf51, SisoRT, Ricard_biker, Minino's , Jutge, Ricmel, Dodo... Feisser
Steelman (només ruta)
MENÚ
Per a picar torrada amb escalivada amb anxoves, peixet, esqueixada de bacallà i musclos a la marinera
paella marinera
postre profiteroles amb xocolata calenta
vi de la casa, aigües
cafè
NúriaVs, Alucinamaripili & Co, Prony & Co. , Ramon, Panotxa, Despertaferro, PereDeauville, Alf51, SisoRT, Ricard_biker, Minino's , Jutge, Ricmel, Dodo... Feisser
Steelman (només ruta)
MENÚ

Per a picar torrada amb escalivada amb anxoves, peixet, esqueixada de bacallà i musclos a la marinera
paella marinera
postre profiteroles amb xocolata calenta
vi de la casa, aigües
cafè
Feisser l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 20, 2012 5:15 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Eps, bona idea Feisser, estarà bé.
A veure si m'ho puc combinar :birracat
A veure si m'ho puc combinar :birracat
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
I no os podeu quedar tot el dia al Santuari ????........................................... per fer més pressió amb el sorteig ;)
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Molt xuli! però seré lluny,.... a París hehehe Ens veiem a la propera!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
molt bona idea, Xavi...
Apunta un altre, si us plau.
Apunta un altre, si us plau.
- Núria Vs
- Presentats
Jo ja hi he estat en aquest restaurant, oi que si Xavier!? :viscat
Sempre amb un somriure
Núria
Núria
- Núria Vs
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="221298"]I no os podeu quedar tot el dia al Santuari ????........................................... per fer més pressió amb el sorteig ;)[/quote]
I no podries venir tu a fer també pressió :callo
I no podries venir tu a fer també pressió :callo
Sempre amb un somriure
Núria
Núria
- Santos
- Presentats
- Entrades: 227
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
- Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental
Al sortir del Santuari per anar al restaurant, ¿es pasa per una "Via Verda"? ¿Es transitable?
- Jaumeusart
- Presentats
- Entrades: 396
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
- Ubicació: les Masies de Voltregà
He intentat obrir les rutes amb el mobil i nopuc
Hem podrieu dir on es el punt de trobada i el restaurant,
Moltes gracies
Moltes gracies
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
txatxi-piruli.
Si ho munta en Feisser, qui te ous de dir que no??
Compta amb mi.
Tan sols una objecció. Que no anem al lloc que ens va dur l'Alucina l'últim cop. Aquell del "Menú-Degustación-atracament a mà armada"
Prony 1 PAX
Si ho munta en Feisser, qui te ous de dir que no??
Compta amb mi.
Tan sols una objecció. Que no anem al lloc que ens va dur l'Alucina l'últim cop. Aquell del "Menú-Degustación-atracament a mà armada"
Prony 1 PAX
- Feisser
- Presentats
[quote user="Jaumeusart" post="221327"]He intentat obrir les rutes amb el mobil i nopuc
Moltes gracies[/quote]
pel que fa al restaurant: Hotel Llorca tot i que encara he de mirar si esta obert en aqueste data
Moltes gracies[/quote]
pel que fa al restaurant: Hotel Llorca tot i que encara he de mirar si esta obert en aqueste data
- Feisser
- Presentats
[quote user="Santos" post="221320"]Al sortir del Santuari per anar al restaurant, ¿es pasa per una "Via Verda"? ¿Es transitable?[/quote]
no crec que aixi cap problema, de fet tans sols es passar el tunel i enllaçar amb la carretera T-361 cap a Prat de Comte, si fos al estiu et diria que no per que sembla que n'hi ha una empresa que lloga bicicletes i esta tot mes controlat
no crec que aixi cap problema, de fet tans sols es passar el tunel i enllaçar amb la carretera T-361 cap a Prat de Comte, si fos al estiu et diria que no per que sembla que n'hi ha una empresa que lloga bicicletes i esta tot mes controlat
- Ra-mon
- Presentats
Feisser, ja em pots posar a la llista de definitius, la negociació ha estat ràpida ;)
- Ra-mon
- Presentats
Per cert, segons la ruta que has posat sembla que per sortir de Fontcalda proposes agafar la pista que puja cap a la via verda.
Cal travessar un rierol que segurament que portarà aigua, hi ha un gual encimentat segurament estarà recobert de verdet que és mooooooolt relliscós, recordo que l'últim dia que hi voliem passar una ADV va anar per terra i vam haver-nos de mullar els peus per treura-la. :tremolant
Cal travessar un rierol que segurament que portarà aigua, hi ha un gual encimentat segurament estarà recobert de verdet que és mooooooolt relliscós, recordo que l'últim dia que hi voliem passar una ADV va anar per terra i vam haver-nos de mullar els peus per treura-la. :tremolant
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Doncs jo ja tinc la moto llesta, pneumàtics amb la pressió correcte, benzina a tope, neta i eixerida esperant aquesta PAELLA amb majúscules que potser ens la pagaran els nens de San Idelfonso.
Això si, qui vol els meus bitxos de la paella??? M'hauré d'asseure al costat d'en PiliCinaMariAlu per fer un intercanvi gastronòmic.
Finalment serem dos.
Jordi "Prony"
Això si, qui vol els meus bitxos de la paella??? M'hauré d'asseure al costat d'en PiliCinaMariAlu per fer un intercanvi gastronòmic.
Finalment serem dos.
Jordi "Prony"
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="221361"]Per cert, segons la ruta que has posat sembla que per sortir de Fontcalda proposes agafar la pista que puja cap a la via verda.
Cal travessar un rierol que segurament que portarà aigua, hi ha un gual encimentat segurament estarà recobert de verdet que és mooooooolt relliscós, recordo que l'últim dia que hi voliem passar una ADV va anar per terra i vam haver-nos de mullar els peus per treura-la. :tremolant[/quote]
Ramon, jo he passat un munt de vegades i tampoc es tan problematic, cal anar amb compte i prou. Alerta a la via verda que hi han forças bicicletas.
Cal travessar un rierol que segurament que portarà aigua, hi ha un gual encimentat segurament estarà recobert de verdet que és mooooooolt relliscós, recordo que l'últim dia que hi voliem passar una ADV va anar per terra i vam haver-nos de mullar els peus per treura-la. :tremolant[/quote]
Ramon, jo he passat un munt de vegades i tampoc es tan problematic, cal anar amb compte i prou. Alerta a la via verda que hi han forças bicicletas.
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Ep Feisser! Estic en fase d'estudi. En aquest sentit m'aniria bé saber a quina hora comptes sortir de Reus ... que des de Girona en tinc un tros. Si s'ha dit, no ho he sabut veure. Gràcies !
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
Un que treballa i no pot venir!! :crys
Vagi molt bé la ruta :okcat
Vagi molt bé la ruta :okcat