Enguany, el mes de Maig, voliem anar a Andalusia amb la Rosa Mª, Malhauradament varen operar la seva mare i no varem tenir l'oportunitat de fer-ho. De cares al 2013 (a tocar), m'agradaria poguer fer-ho encara que hi haure d'anar tot sol per causa de la feina de la Rosa Mª. Això seria sobre el mes de Maig o principis de Juny com a molt tard, i la pregunta es: ALGÚ S'ANIMA A VENIR?. L'objectiu es ofrenar a la verge del Rocio amb una senyera i pasar una setmana pasant carreteres sense trepitjar (o trepitjant lo més mínim) autovies -veurem si podem fer-ho a les ep.panyes-.
Qui s'apunti, benvingut. Podrem fixar les dades òptimes i fer aquesta petita excursió, de la cual ja tinc la ruta més o menys feta.
VIATGE A ANDALUSIA
Moderador: Airald
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
VIATGE A ANDALUSIA
Jeppy l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 28, 2012 9:06 am, en total s’ha editat 1 vegada.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: VIATGE A ANDALUSIA
Es una bona epoca per fer ho, no fara massa calor. Jo potser aniré per aquellas datas............................ però per feina.
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
[quote user="STELVIO 00" post="222836"]Es una bona epoca per fer ho, no fara massa calor. Jo potser aniré per aquellas datas............................ però per feina.[/quote]
Sempre podem fer unes GT
:burrucat
Sempre podem fer unes GT
:burrucat
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Jeppy" post="224405"][quote user="STELVIO 00" post="222836"]Es una bona epoca per fer ho, no fara massa calor. Jo potser aniré per aquellas datas............................ però per feina.[/quote]
Sempre podem fer unes GT
:burrucat[/quote]
Doncs ja en parlarem del tema. :okcat
Sempre podem fer unes GT
:burrucat[/quote]
Doncs ja en parlarem del tema. :okcat