09-01-2013 Sortideta Per Treurem "el Mono"

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

09-01-2013 Sortideta Per Treurem "el Mono"

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dt. gen. 08, 2013 5:47 pm

Demà sortida matinal per treure em "el mono" de moto, després d'una gran sequera al 2012 (avui he fet la revisió anual que em tocava l'octubre passat, coses de la crisi) i me'n he adonat que la quantitat de quilòmetres del 2012 ha estat per :b9 així doncs, aquest 2013 tinc de recuperar i penso començar demà mateix.

Hi ha algú que tingui una mica de ganes i temps per rodar? :form :form

Tel com podeu imaginar sortiré de Teià (Maresme) puc quedar a on sigui, no tinc preferències.

Podeu enviar un eSsa eMa eSsa al sis cents vint - dos 2 4 - 2 8 quatre.

Ho poso així per els "ninots" o els "bots" o com coi es diguin diguin :b9
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 08, 2013 6:43 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Loisin
Presentats
Entrades: 92
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 9:04 pm
Ubicació: Barcelona

Re: 09-01-2013 Sortideta Per Treurem "el Mono"

Entrada Autor: Loisin » dt. gen. 08, 2013 6:27 pm

Ostia! ja m'agradaria però treballo.. tinc unes ganes!! just ahir la vaig recollir de la revisió també.

Jo tinc previst el dissabte o diumenge (19 o 20). Si encara conserves el mono ja saps!

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. gen. 08, 2013 6:36 pm

Jo demà treballo....

[quote user="Loisin" post="224010"]Ostia! ja m'agradaria però treballo.. tinc unes ganes!! just ahir la vaig recollir de la revisió també.

Jo tinc previst el dissabte o diumenge (19 o 20). Si encara conserves el mono ja saps![/quote]
Home el dia 20 tens la sortida mensual!!!! ANima't ;)
Ex ...moltes coses

Loisin
Presentats

Entrada Autor: Loisin » dt. gen. 08, 2013 6:37 pm

[quote user="Steelman" post="224012"]Jo demà treballo....

[quote user="Loisin" post="224010"]Ostia! ja m'agradaria però treballo.. tinc unes ganes!! just ahir la vaig recollir de la revisió també.

Jo tinc previst el dissabte o diumenge (19 o 20). Si encara conserves el mono ja saps![/quote]
Home el dia 20 tens la sortida mensual!!!! ANima't ;)[/quote]
ostia perdona, no havia vist! miro el plan doncs!

Toni Wan Kenobi
Presentats

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dt. gen. 08, 2013 6:41 pm

Jo ja estic apuntat a la sortida mensual :okcat no esperis més i apuntat hi!!!!!!!!!!

Les sortides de MOTOTURISME son c*ll*nudes!!!!!! (Ey ho dic de debò, que jo no tinc comissió :b9 )
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 08, 2013 6:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni

Loisin
Presentats

Entrada Autor: Loisin » dt. gen. 08, 2013 7:41 pm

[quote user="Toni Wan Kenobi" post="224015"][quote user="Loisin" post="224010"]Ostia! ja m'agradaria però treballo.. tinc unes ganes!! just ahir la vaig recollir de la revisió també.

Jo ja estic apuntat a la sortida mensual :okcat no esperis més i apuntat hi!!!!!!!!!!

Les sortides de MOTOTURISME son c*ll*nudes!!!!!! (Ey ho dic de debò, que jo no tinc comissió :b9 )[/quote]
Ja ho se ja, he vingut a un parell, no m'he fet notar gaire jeje. No m'havia donat compte de la sortida mensual!

Toni Wan Kenobi
Presentats

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dc. gen. 09, 2013 5:40 pm

UFF!!!! Ja està, 409,6 Quilòmetres... però encara em queda "mono" a les venes!!!!!! i es que la olor de benzina m'emmetzina!!! "Reforoll" quin redolí que m'ha sortit!!!!!!

Ruta: Teià, Sabadell, Terrassa, Manresa, Súria, Cardona, Solsona, Ogern, Oliana, Coll de Nargó, Organyà, La Seu d'Urgell, Andorra, La Seu d'Urgell, Pont de Bar, Martinert, Bellver de Cerdanya, Alp, Masella, La Molina, Toses, Planes, Ribes de Freser, Campdevànol, Ripoll, Vic, Granollers, Canovelles, Mataró, Vilassar de Mar, Premià de Mar, El Masnou, Teià.

Bé, He sortit cap allà a dos quarts de nou de casa, he tirat cap al nus de la Trinitat i d'allí cap al Vallés i el Bages he trobat molta boira i temperatures sota zero fins ben passat Ogern, el ritme ha estat molt lent per precaució (mai saps a on trobaràs la placa de glaç). un cop he tornat d'Andorra, desde La Seu d'Urgell cap a Cerdanya el ritme ha estat "molt viu" :cool: i després també, exceptuant les rodalies dels RDRS. :sirena

Resumint, un dia complert, amb trossos relliscosos, compres a Andorra dinar a Cerdanya i olor de benzina :burrucat
Salut i kilòmetres!!!
Toni

Loisin
Presentats

Entrada Autor: Loisin » dc. gen. 09, 2013 5:45 pm

[quote user="Toni Wan Kenobi" post="224137"]UFF!!!! Ja està, 409,6 Quilòmetres... però encara em queda "mono" a les venes!!!!!! i es que la olor de benzina m'emmetzina!!! "Reforoll" quin redolí que m'ha sortit!!!!!!

Ruta: Teià, Sabadell, Terrassa, Manresa, Súria, Cardona, Solsona, Ogern, Oliana, Coll de Nargó, Organyà, La Seu d'Urgell, Andorra, La Seu d'Urgell, Pont de Bar, Martinert, Bellver de Cerdanya, Alp, Masella, La Molina, Toses, Planes, Ribes de Freser, Campdevànol, Ripoll, Vic, Granollers, Canovelles, Mataró, Vilassar de Mar, Premià de Mar, El Masnou, Teià.

Bé, He sortit cap allà a dos quarts de nou de casa, he tirat cap al nus de la Trinitat i d'allí cap al Vallés i el Bages he trobat molta boira i temperatures sota zero fins ben passat Ogern, el ritme ha estat molt lent per precaució (mai saps a on trobaràs la placa de glaç). un cop he tornat d'Andorra, desde La Seu d'Urgell cap a Cerdanya el ritme ha estat "molt viu" :cool: i després també, exceptuant les rodalies dels RDRS. :sirena

Resumint, un dia complert, amb trossos relliscosos, compres a Andorra dinar a Cerdanya i olor de benzina :burrucat[/quote]
Com estava la Collada? Les parts més opaques amb gel?

Quina enveja!

Toni Wan Kenobi
Presentats

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dc. gen. 09, 2013 5:56 pm

[quote user="Loisin" post="224139"]
Com estava la Collada? Les parts més opaques amb gel?

Quina enveja![/quote]

No, no he anat per la Collada, he anat per la carretera que hi ha assota, la que s'agafa vinguen de La Molina cap a La Collada poc abans d'arribar hi, estava sens gel però es bastant estreta i mai saps quant et sortirà un enllaunat :conducat de cara a "tota merda" ocupant tota a carretera. A on he disfrutat de valent es de la Seu fins a Alp i després pujant a Masella.
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 09, 2013 5:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”