PINGÜINOS 2013
Moderador: Airald
- Mixsanjuan
- Presentats
- Entrades: 124
- Membre des de: dg. feb. 05, 2012 9:19 am
- Ubicació: Reus
PINGÜINOS 2013
La veritat que m'ha agradat força l'experiencia, tot i agafar boiras, nevada i vent, cosa que dificulta molt la conducció, pero al final tot perfecte sense cap problema, xino xano i anant fent.
fotos
http://mixsanjuan.blogspot.com.es/
Salutacions
Jordi (mixsanjuan)
fotos
http://mixsanjuan.blogspot.com.es/
Salutacions
Jordi (mixsanjuan)
Mixsanjuan l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 15, 2013 10:38 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Re: PINGÜINOS 2013
Me'n alegro aixi anat tot bé. :okcat Hi han unes motos ben curioses (una m'ha recordat al estiu quan baixen els Marroquins can al seu país que es veu més càrrega que cotxe) :b9 . Els paisatges enfarinats molt guapos. Gràcies per compartir-ho! :okcat
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Jordi,
Moltes gràcies per compartir Pinguinos amb tots nosaltres.
No fas pas gaire cara de fred :okcat :okcat :okcat
Les fotos molt maques.
Moltes gràcies per compartir Pinguinos amb tots nosaltres.
No fas pas gaire cara de fred :okcat :okcat :okcat
Les fotos molt maques.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Caram Jordi que bé que t'ho muntes. Gràcies per la crònica.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Molt guapas les fotos!!!
Envejo la ruta :okcat l´estada a Pinguinos es un altre cosa :nonocat (segons el meu punt de vista)
Envejo la ruta :okcat l´estada a Pinguinos es un altre cosa :nonocat (segons el meu punt de vista)
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
M'ha fet molta gracia que fotos que has fet surten aquesta setmana a la revista Motociclismo.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Pedroguzzi
- Presentats
- Entrades: 416
- Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
- Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
- Contacta:
Felicitats si es el teu primer >Pinguinos . com diu L'Stelvio la ruta si que m'agrada pero la concentra ja fa temps que vaig deixar d'anar-hi .
merces per les fotos, molt guapas :okcat
merces per les fotos, molt guapas :okcat
Pedroguzzi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 15, 2013 1:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
En dues o tres rodes , a la fi del mon

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
unas fotos molt macas,valent,ficar-te per vias secundarias anant sol amb neu als vorals :birracat :birracat aquesta concenta de Pingüinos no hi he anat mai i com experiencia ho tindre que provar ni que sigui per veure l'ambient una vegada.
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
Bones fotos les del final, les dels paisatges. Bona ruta.
Jo vaig anar-hi al 2011, i be...la ruta ok pero la concentració masa massiva per mi.
Jo vaig anar-hi al 2011, i be...la ruta ok pero la concentració masa massiva per mi.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Les fotos del viatge molt guapes (no es podrien posar directament al foro?)
Pinguinos i Motauros, fa anys han deixat de ser una concentració motera per conertir-se en un negoci (que per cert sembla que funciona molt bé) però que ja no té res a veure amb l'esperit dels primers anys.
De totes maneres, la ruta al gener fins a Valladoliz val la pena. Especialment m'agrada la pujada al Madero i l'arribada a Sòria.
Vas tenir ocasió de veure la intervenció d'en Miquel Silvestre
Gràcies per compartir-ho.
Pinguinos i Motauros, fa anys han deixat de ser una concentració motera per conertir-se en un negoci (que per cert sembla que funciona molt bé) però que ja no té res a veure amb l'esperit dels primers anys.
De totes maneres, la ruta al gener fins a Valladoliz val la pena. Especialment m'agrada la pujada al Madero i l'arribada a Sòria.
Gràcies per compartir-ho.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Pasqual" post="224950"]
[/quote]
La Intervenció no ho sé..pero cada vegada té "més amics"
[/quote]
La Intervenció no ho sé..pero cada vegada té "més amics"
Ex ...moltes coses
- Jordi r80r
- Presentats
- Entrades: 128
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 12:31 pm
- Ubicació: Selva
Hola Jordi, diria que vam xerrar el diumenge a la betzinera de San Esteban de Gormaz sobre 3/4 de 1 , es possible ? hem sembla veure el reflex de la meva moto a una foto que mostres la bossa amb mostres de aigua neu... molt maques les fotos.
salut
salut
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Steelman" post="224952"][quote user="Pasqual" post="224950"]
[/quote]
La Intervenció no ho sé..pero cada vegada té "més amics"[/quote]
aquesta concentracio feien pagar una entrada de 25 €,vaig estar mirant el que donaven d'obsequis-records i era molt complert,una bona bossa :birracat :birracat tambe van donar el pingüino de oro a tele 5-mediaset ¿?¿?¿ en fi.......sobre lo del Silvestre,realment,despres d'haver-lo defensat aqui em vaig quedar una mica sorpres al llegir lo que va dir en aquell foro,suposso que com tothom es pot equivocar......encara que si vols ser un personatge public hi han paraules que las tindries que evitar i ser mes ''politicament correcte'' si mes no,cara a la galeria,em sembla que ha volgut ser provocador i ha caigut en la vulgaritat (tonto no es i ell sabra el perque ho ha fet ) crec que la educacio i la humiltat no tenen perque ser sinonimes de falsedat o ser poca cosa.
[/quote]
aquesta concentracio feien pagar una entrada de 25 €,vaig estar mirant el que donaven d'obsequis-records i era molt complert,una bona bossa :birracat :birracat tambe van donar el pingüino de oro a tele 5-mediaset ¿?¿?¿ en fi.......sobre lo del Silvestre,realment,despres d'haver-lo defensat aqui em vaig quedar una mica sorpres al llegir lo que va dir en aquell foro,suposso que com tothom es pot equivocar......encara que si vols ser un personatge public hi han paraules que las tindries que evitar i ser mes ''politicament correcte'' si mes no,cara a la galeria,em sembla que ha volgut ser provocador i ha caigut en la vulgaritat (tonto no es i ell sabra el perque ho ha fet ) crec que la educacio i la humiltat no tenen perque ser sinonimes de falsedat o ser poca cosa.
- Mixsanjuan
- Presentats
- Entrades: 124
- Membre des de: dg. feb. 05, 2012 9:19 am
- Ubicació: Reus
Eiii Jordi r80r i tan si, suposso q tot be de tornada, jo vaig agafar carreteres secundaries fins Almazan, ja ens veurem. Salutacions. jordi (mixsanjuan)
- Jordi r80r
- Presentats
- Entrades: 128
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 12:31 pm
- Ubicació: Selva
[quote user="Mixsanjuan" post="224964"]Eiii Jordi r80r i tan si, suposso q tot be de tornada, jo vaig agafar carreteres secundaries fins Almazan, ja ens veurem. Salutacions. jordi (mixsanjuan)[/quote]
Ja deia jo... et vaig dir que pasaria per Almazan i vaig canviar d'opinió i vaig pasar per Soria, per cert tot sec, i hem va acompanyar el sol fins que es va fer fosc al voltant de Lleida, i després de molts anys sense pasar-hi de nit vaig agafar el eix transversal fins a casa, res a veure amb la piltrafa que teniem. a reveure pingüino
salut i km
Ja deia jo... et vaig dir que pasaria per Almazan i vaig canviar d'opinió i vaig pasar per Soria, per cert tot sec, i hem va acompanyar el sol fins que es va fer fosc al voltant de Lleida, i després de molts anys sense pasar-hi de nit vaig agafar el eix transversal fins a casa, res a veure amb la piltrafa que teniem. a reveure pingüino
salut i km
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[/quote]
Cada cop tinc més clar que ho fa a proposit, no em sembla tan poca solta..................................... o si?
[/quote]
Cada cop tinc més clar que ho fa a proposit, no em sembla tan poca solta..................................... o si?
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
[/quote]
Mal rotllo, sí. Una mica ooonly meeee
[/quote]
Mal rotllo, sí. Una mica ooonly meeee
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Storm" post="225926"][quote user="Steelman" post="224952"][quote user="Pasqual" post="224950"]
[/quote]
Mal rotllo, sí. Una mica ooonly meeee[/quote]
Una mica??
Jo ja fa temps que no el segueixo, de fet, mai l´he seguit gaire, ara em fa gracia que molts que l´hi rendien pleitesia, ara no el poden veure i sembla que que l´hi agradi alimentar ho, no el conec personalment el suficient, però es el que sembla.
[/quote]
Mal rotllo, sí. Una mica ooonly meeee[/quote]
Una mica??
Jo ja fa temps que no el segueixo, de fet, mai l´he seguit gaire, ara em fa gracia que molts que l´hi rendien pleitesia, ara no el poden veure i sembla que que l´hi agradi alimentar ho, no el conec personalment el suficient, però es el que sembla.
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Tema Silvestre: la veritat és que mai n'he fotut gaire cas dels que foten llibres, videos, xerrades o el que sigui dels seus viatjes. Sí, he llegit a en Ted Simon i tot el que volgeu, però no aniré a cap xerrada seva. Això no treu que, si passa per casa tindrá llit i plat a taula.
Crec, humilment, que amb una xerrada de bar o un escrit amb 4 fotos ja queda cobert el "minut de glòria".
Voltant pel mon (o entre els teus coneguts) et trobes molta gent que ha fet moltes coses, i trobo que lo maco és haver de compartir.hi 7 o 8 cerveses per que surti el tema.
Adhesius a les maletes, parxes al "chaleco" i poca cosa més. La resta trobo que és massa.
Perdoneu si dono importància al tema Silvestre cuan el tema és Pingüinos.
Tema Pingüinos: el viatje és ben parit i pot arribar a ser "durillo". Hi he anat 2 cops (per què crec que si ha d'anar) i els dos n'he acabat enfastiguejat. No em tornarán a cardar.
Crec, humilment, que amb una xerrada de bar o un escrit amb 4 fotos ja queda cobert el "minut de glòria".
Voltant pel mon (o entre els teus coneguts) et trobes molta gent que ha fet moltes coses, i trobo que lo maco és haver de compartir.hi 7 o 8 cerveses per que surti el tema.
Adhesius a les maletes, parxes al "chaleco" i poca cosa més. La resta trobo que és massa.
Perdoneu si dono importància al tema Silvestre cuan el tema és Pingüinos.
Tema Pingüinos: el viatje és ben parit i pot arribar a ser "durillo". Hi he anat 2 cops (per què crec que si ha d'anar) i els dos n'he acabat enfastiguejat. No em tornarán a cardar.