Marroc A Baix Cost, Del 4 Al 12 De Febrer, T'hi Apuntes?

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Marroc A Baix Cost, Del 4 Al 12 De Febrer, T'hi Apuntes?

Entrada Autor: Ximetric » dl. gen. 28, 2013 7:22 pm

Hola.
La setmana vinent baixo per tercer any seguit a Marroc en moto. Serà un viatge a ritme pausat, hi vaig amb un molt bon amic que fa anys que no porta moto, i amés marcat per la manca de pressupost, pel que el pla és anar tranquil, dormir en allotjaments modestos i fruint de la gastronomia local a peu de carretera.
La ruta és la que molts mototuristes han fet: Tanger-Chauen-Fez-Ifrane-Midelt-Merzouga-Tinghir-Todra i... creuar al N per Agoudal-Imilchil-Beni Mellal-Azizal-Marrakech (el qeu vaig fer l'any passat, neu, gel, fang i gravilla, uhmm) o fer-ho més a l'oest pel Tizi-N'Test, o baixar a Agadir i pujar ràpid per la costa atlántica menjant peixet, no se, depenent de les ganes, forces, temps i condicions atmosfèriques, ja es veurà.
Si tens ganes de Marroc, de veure'l nevat, sense turistes ni mosques i a bon preu... apuntat !!!
Salutacions a tots,
Ximet Ric
Ximetric l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 28, 2013 7:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Marroc A Baix Cost, Del 4 Al 12 De Febrer, T'hi Apuntes?

Entrada Autor: Steelman » dl. gen. 28, 2013 7:24 pm

Bona proposta....i siguent LowCost molt temptadora...
Jo no puc, per que no puc demanar-me per la setmana vinent vacances... però a la tornada si ens pots fer una presupost del que ha estat finalment el LowCost... t'estarè molt agraït, per que per setmana santa.....
Ex ...moltes coses

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dl. gen. 28, 2013 7:34 pm

Ostres quina pena... amb una mica més de temps potser si, ara ja no tinc marge de maniobra... de totes maneres que us ho passeu molt bé i feu moltes fotos i videos que a la tornada passarem revista. :okcat

Salut

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dl. gen. 28, 2013 7:37 pm

Jo no puc pas!

Tinc les vacances marcades a foc!

Ja explicaràs!

Que vagi molt bé!
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 28, 2013 7:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dl. gen. 28, 2013 9:19 pm

Nosaltres baixem al març, així que tota la informació que aportis serà ben rebuda.
sergibuda

they called me an accident

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dl. gen. 28, 2013 9:23 pm

Moltes gràcies per la proposta.

Malgrat és molt temptadora.... la jefa no em dona vacançes.... casumlollaquinamalapata.....

Molt bona ruta i que os divertiu molt i molt !!!

Mamut
Presentats
Entrades: 612
Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
Ubicació: Andorra

Entrada Autor: Mamut » dt. gen. 29, 2013 10:57 am

Si t'agraden les rutes amb rocs i pedres, pots seguir de Thingir cap a Ouarzazatte per la N-10 i a uns 25 km.després del poble de Skoura (repostar combustible aqui), pots agafar la carretera ("asfaltada" ?¿?¿?¿) que surt a la dreta i també travessa l'Alt Atlas cap a DEMNATE.
Jo l'he fet aquest gener i t'asseguro que no hi trobaràs cap turista en els 140 km. que hi ha entre la cruïlla i el poble de Demnate.
Poblets perduts de la má de Déu, paisatge sensacional d'alta muntanya de l'Atles.
A mig cami (uns 80 km. abans d'arribar, hi ha una Gîte per allotjar-se si convé fer una aturada per causes no previstes. L'amo te un minibús i pot ser útil. Jo no m'hi he allotjat i per la impresió des de fora, m'estimaria més no fer-ho si no es imprescindible.
La ruta, si ha nevat, no te l'aconsello.

De Demnate, pots optar per anar cap a Marraqueix o cap a Beni Melal.

A Beni Mellal hi ha l'Hotel Imán Al Khalil,(acabat d'inagurar), a prop de la cruïlla ente el Boulevard Mohamed VI i el Boulevard Ibn Khaldoun El preu, si el sabeu regatejar us pot sortir per 200 o 300 Dh, l'habitació (uns 20 o 30 €). Si no, us poden arribar a fer pagar 500 Dh. No te parquing però hi ha un vigilant al carrer tota la nit.

En fi, si vols més informació, m'ho dius.
Mamut l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 29, 2013 11:06 am, en total s’ha editat 4 vegades.
.
Estem en guerra

Mamut
Presentats

Entrada Autor: Mamut » dt. gen. 29, 2013 11:00 am

Mira també el que varem parlar aquí amb en Vicenç :

viewtopic.php?f=2&t=14516
Mamut l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 29, 2013 11:09 am, en total s’ha editat 2 vegades.
.
Estem en guerra

Ximetric
Presentats

Entrada Autor: Ximetric » dt. gen. 29, 2013 1:40 pm

Gràcies per la info adicional de llocs per jaure. A vegades val més anar a tiro fixe i no tindre que preguntar.

Raky
Presentats
Entrades: 165
Membre des de: ds. set. 24, 2011 2:40 pm
Ubicació: Tàrrega

Entrada Autor: Raky » dj. gen. 31, 2013 1:50 pm

[quote user="Ximetric" post="226188"]Hola.
La setmana vinent baixo per tercer any seguit a Marroc en moto. Serà un viatge a ritme pausat, hi vaig amb un molt bon amic que fa anys que no porta moto, i amés marcat per la manca de pressupost, pel que el pla és anar tranquil, dormir en allotjaments modestos i fruint de la gastronomia local a peu de carretera.
La ruta és la que molts mototuristes han fet: Tanger-Chauen-Fez-Ifrane-Midelt-Merzouga-Tinghir-Todra i... creuar al N per Agoudal-Imilchil-Beni Mellal-Azizal-Marrakech (el qeu vaig fer l'any passat, neu, gel, fang i gravilla, uhmm) o fer-ho més a l'oest pel Tizi-N'Test, o baixar a Agadir i pujar ràpid per la costa atlántica menjant peixet, no se, depenent de les ganes, forces, temps i condicions atmosfèriques, ja es veurà.
Si tens ganes de Marroc, de veure'l nevat, sense turistes ni mosques i a bon preu... apuntat !!!
Salutacions a tots,
Ximet Ric[/quote]

Pregunto, la ruta es on o en off??????
“Els camins no son uns espais naturals, sinó vies de comunicació creades per l'home i destinades a la circulació dels bens i de les persones”

Ximetric
Presentats

Entrada Autor: Ximetric » dj. gen. 31, 2013 2:22 pm

Hola Raky.
La planificació per aquesta és per quitrà (encara que a troços desaparegui o vagis sobre neu glaçada, je, je).
Si la meteorologia i altres factors ho permeten, la ruta serà aquesta: http://goo.gl/maps/MeYkl
Ahh, avui m'he tret els Karoo-T's i tornat a possar els Tourance.
Salut !
Ximet Ric
Ximetric l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 31, 2013 2:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Raky
Presentats

Entrada Autor: Raky » dj. gen. 31, 2013 5:26 pm

:jajacat Doncs molt guapa la ruta però per mi molt just per poder preparar tot :nonocat Ara que veig que vas amb un 800GS duràs el seient confort o alguna modificació perquè si no tants km amb el seient de serie es impossible!!!!!!!!!!!!!! On agafeu el Ferri, i si no es molt preguntar per quin import surt el viatge anada i tornada.
“Els camins no son uns espais naturals, sinó vies de comunicació creades per l'home i destinades a la circulació dels bens i de les persones”

Ximetric
Presentats

Entrada Autor: Ximetric » dj. gen. 31, 2013 7:54 pm

Je, je, no cal gaire cosa per baixar cap allí: el que un porta possat dalt de la moto, calçotets, mitjons, neceser, pantufles, "traje" d'aigua, i prou, el demés ja ho porto jo.
Pel mal del trasero del motorista, vaig comprar un seient de série i li vaig passar el ganivet "jamoner", ha quedat de conya i és còmode com un confort (pla i ample).
Com em marejo (en cotxe, moto, vaixell i dromedari), a Tarifa: Fast Ferry 50 min, un plis plas i ja ets a Tànger.
El combustible d'anar i tornar a Tarifa: 160€, allí va a 1€/l. El ferry d'anada i tornada per bèstia+moto: 108€. Baixem per carretera, o sigui que el peatge 0€. Dormir a Andalusia surt per uns 30€ la doble. A Marroc menjar, jaure i combustible, en 5-6 dies et pots gastar 300€. Tot baratu, baratuuuu.
Vinga, que per un català la paraula "just" no hi té cabuda, anima't, s'et veu un tiu formós, les marroquines de ben segur s'et rifaran, je, je...
Salut !!!
Ximet Ric

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dj. gen. 31, 2013 8:19 pm

[quote user="Ximetric" post="226578"]Je, je, no cal gaire cosa per baixar cap allí: el que un porta possat dalt de la moto, calçotets, mitjons, neceser, pantufles, "traje" d'aigua, i prou, el demés ja ho porto jo.
Pel mal del trasero del motorista, vaig comprar un seient de série i li vaig passar el ganivet "jamoner", ha quedat de conya i és còmode com un confort (pla i ample).
Com em marejo (en cotxe, moto, vaixell i dromedari), a Tarifa: Fast Ferry 50 min, un plis plas i ja ets a Tànger.
El combustible d'anar i tornar a Tarifa: 160€, allí va a 1€/l. El ferry d'anada i tornada per bèstia+moto: 108€. Baixem per carretera, o sigui que el peatge 0€. Dormir a Andalusia surt per uns 30€ la doble. A Marroc menjar, jaure i combustible, en 5-6 dies et pots gastar 300€. Tot baratu, baratuuuu.
Vinga, que per un català la paraula "just" no hi té cabuda, anima't, s'et veu un tiu formós, les marroquines de ben segur s'et rifaran, je, je...
Salut !!!
Ximet Ric[/quote]

Ximet Ric, dormir a Tarifa per 30 E. la doble ??? M'interessa el contacte.
Per on baixeu fins a Tarifa ???

Mamut
Presentats

Entrada Autor: Mamut » dj. gen. 31, 2013 8:27 pm

Veig que pases per OUEZANNE.
A les afores, tan per menjar com per allotjar-vos:
MOTEL RIF el regenta el St, Mhotar.
A nosaltres sempre ens han tractat molt bé. El menjar extraordinari, abundos i barat.
Imatge
El Motel es on hi ha la lletra A a l'imatge.
Potser es veu millor aqui:
Imatge
Bon viatge.
Mamut l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 31, 2013 8:35 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
.
Estem en guerra

Ximetric
Presentats

Entrada Autor: Ximetric » dj. gen. 31, 2013 8:42 pm

Hola.
Joavel: Un camping passat Tarifa direcció Càdis, poder es diu el Torreón o algo així. Una habitació doble a sobre de la recepció, neta i amb bany: 30€, parquing davant, i a l'altra banda de la carretera hi tenen el restaurant a primera línia del mar.
Mamut: Prenc nota, segons a quina hora travessem, poder ens hauriem de quedar a mig camí del no res, gràcies !

Raky
Presentats

Entrada Autor: Raky » dj. gen. 31, 2013 9:19 pm

El problema del temps just es que demà marxo cap a BCN fins diumenge, també duc les rodes de tacs i estan al 50% llavors arribant a Tarifa ja estarien slicks :foracat cason ronda de saber ho abans de ben segur m'agües apuntat :sorry

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”