La ideia era anar al Puig de la Balma,jo no hi havia estat mai i en Randy que es conexilla el lloc s’ha ofert a acompanyar-me,el primer tros d’aproximacio al trencall,ben divertit,baixada fins a Monistrol i anar a buscar Estenalles.

el cami es de terra,transitable,pero de terra,a l’antiga com el lloc que trobarem

al arribar sembla de película

regreso al pasado ¿?

un cop alla,t’en adones ja que hi ha molta cosa antiga, encara que esta tot molt ben cuidat i hi ha fins i tot un museu per veure com es vivia en aquests indrets fa anys.
Eines de transport

cartell curios

l’indret una casa a la roca,literalment dit

aixi era com es viva fa anys,molt o pocs no ho se,pero sens dubte als de ciutat ens sembla dur,molt dur,per lo menys a mi.

en Randy de pedres ja n’estava una mica tip,ben al reves que l’estomac i es clar,aquí bona teca t’en ofereixen,’’no problem’’ a fora hi ha una terraseta ben maca que a l’estiu o a la primavera si ha d’estar de conya,pero avui feia una mica de frescor.

jo que no esmorzo mai...gasolina pura,per anar mes fi,jajjajaa

mireu la cara d’en Randy,ja li ha pasat la fam i al 100 % per anar a fer curvas.

a dos quarts i cinc de dotze hem fet via

aqui ja hem seguit cap una carretera que agraeixo molt a en Randy que m’hagi ensenyat,una troballa fabulosa i divertida direccio a Granera- Castellterçol,aqui ens hem separat i jo he anat cap a Moia i ell cap a casa seva,en acavat jo he seguit un cop era a Moia cap a l’estany que es molt maco

i despres de Prats de Lluçanes cap a Navas i Manresa,a Gaia he parat a fer un refresc i d’aquí ja cap a casa,que m’esperaven per dinar.