Guzzeando Con Tanos Family
Moderador: Airald
- Pedroguzzi
- Presentats
- Entrades: 416
- Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
- Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
- Contacta:
Guzzeando Con Tanos Family
Aquesta setmana santa ho tenien fotut , havien operat a la meva germana de un cancer molt agresiu i els meus pares son molt grans i no estan gaira be, tot i aixi al final es van cojurar els astres i vaig poguer sortir . Ens anem amb una parella d'amics, Lluïsa i Tano, els que anomeno Tano s Family en pla afectuós. La idea és portar-los a veure tota la riviera del riu Dordogna i part del Lot ( ell solet no vol anar pel tema del idioma) perquè vegin la història d'aquesta zona i sobretot els Castells de la Guerra dels 100 anys i els llocs troglodítics sense menysprear la gastronomia de la zona ja que és la zona de PATE per excel · lència i també de bons vins.
Ens quedarem en al Camping motero Les Relais des Sources de l'amic Serge Boysou i la seva dona Nadine, excel · lents amfitrions i motoristes al 100% http://www.relaismoto.com/ ja que tenen tot tipus de comoditats per als moteros
Dijous nit se uniran a nosaltres els nostres amics valencians Montse i Gaspar que vénen des de València per estar dos dies amb nosaltres amb la seva Moto Guzzi Califòrnia àlies "La Blanquita" una de les meves ex-motos amb més de 30 anys als seus cilindres.
¿Perquè Guzzeando? perquè els que anem, tots, absolutament tots, som Guzzistas i portem Guzzis i com es viatja en una d'aquestes motos?, com diuen els meus col · legues amb molt de "par" i deixant que el motor parli sentint cada un dels batecs del motor.
El temps no promet, l'hi vaig dir a Tano l'altre dia en una KDD de la Penya Guzzi Cat. Em va respondre: "això és l'únic que no podrem controlar", si senyor, si plou ens mullem, que hi farem, si no ens quedaríem a casa i això que viatjo amb el sidecar i la pequeñaja de 5 anys i la meva dona. A elles també els dóna una mica el mateix, total no es mullen res de res :jajacat
! Això promet! , O no! :okcat :viscat
Ens quedarem en al Camping motero Les Relais des Sources de l'amic Serge Boysou i la seva dona Nadine, excel · lents amfitrions i motoristes al 100% http://www.relaismoto.com/ ja que tenen tot tipus de comoditats per als moteros
Dijous nit se uniran a nosaltres els nostres amics valencians Montse i Gaspar que vénen des de València per estar dos dies amb nosaltres amb la seva Moto Guzzi Califòrnia àlies "La Blanquita" una de les meves ex-motos amb més de 30 anys als seus cilindres.
¿Perquè Guzzeando? perquè els que anem, tots, absolutament tots, som Guzzistas i portem Guzzis i com es viatja en una d'aquestes motos?, com diuen els meus col · legues amb molt de "par" i deixant que el motor parli sentint cada un dels batecs del motor.
El temps no promet, l'hi vaig dir a Tano l'altre dia en una KDD de la Penya Guzzi Cat. Em va respondre: "això és l'únic que no podrem controlar", si senyor, si plou ens mullem, que hi farem, si no ens quedaríem a casa i això que viatjo amb el sidecar i la pequeñaja de 5 anys i la meva dona. A elles també els dóna una mica el mateix, total no es mullen res de res :jajacat
! Això promet! , O no! :okcat :viscat
Pedroguzzi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 01, 2013 5:49 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
En dues o tres rodes , a la fi del mon

- Pedroguzzi
- Presentats
- Contacta:
Re: Guzzeando Con Tanos Family
Van sortir de Lliçà pluvisquejan sense parar fins que vam arribar a la frontera, llavors una densa boira no feia presagiar res de bo un cop passada aquesta. Però, estàvem equivocats, un sol esplèndid ens va acompanyar durant tot el recorregut per terres gal · les

Ens estaben apropant a la destinació i en l'últim repostatge em diu el Tano, la moto em fa estirades. Traiem les bugies i efectivament estaven negroses com els núvols a Espanya. Res que no salvi un parell de bugies noves i llista per fer milers de km

Varem arribar al camping Les Relais des sources despres de 610 km i 8 hores i es varem acomodar com deu mana

Ens estaben apropant a la destinació i en l'últim repostatge em diu el Tano, la moto em fa estirades. Traiem les bugies i efectivament estaven negroses com els núvols a Espanya. Res que no salvi un parell de bugies noves i llista per fer milers de km

Varem arribar al camping Les Relais des sources despres de 610 km i 8 hores i es varem acomodar com deu mana

- Pedroguzzi
- Presentats
- Contacta:
el segon dia va ploure una mica al matí, res de l'altre món i com havíem de menjar, que millor que acostar-nos a la veïna Sarlat la Caneda i gaudir del seu casc històric, un dels més visitats a França

tot aixo ho discutien en el bar del camping sempre abans de sortir a qualsevol puesto

Rebeca estab d'acord en tot

no es despegaba de la Lluisa per res del mon

casa on va viure Etienne de la Boethie

un bar molt motero dintre de Sarlat

jo tambe hi era :holacat

Tano's Family amb la meva Rebeca :orquestra

tot aixo ho discutien en el bar del camping sempre abans de sortir a qualsevol puesto

Rebeca estab d'acord en tot

no es despegaba de la Lluisa per res del mon

casa on va viure Etienne de la Boethie

un bar molt motero dintre de Sarlat

jo tambe hi era :holacat

Tano's Family amb la meva Rebeca :orquestra

- Pedroguzzi
- Presentats
- Contacta:
Van tornar al camping i havien arribat Gaspar i Montse desde Vlencia amb la ex-meva California II amb mes de 32 anys a les seves llantes( van fer 990 km d'anada i 990 de baixada , i la moto va com el primer dia)

O sigui que anira molt be donar una volteta pels voltants y veure les construccions tipiques de la zona

una foto del grup , falta un servidor, ja ja ja ah!! i la dona que estaba fen la migdiada

O sigui que anira molt be donar una volteta pels voltants y veure les construccions tipiques de la zona

una foto del grup , falta un servidor, ja ja ja ah!! i la dona que estaba fen la migdiada

Pedroguzzi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 01, 2013 5:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Pedroguzzi
- Presentats
- Contacta:
tercer dia , tercer esmorzar al camping i tercer dia amb sol , molt de sol i aixo que ha estat tota la nit plovent i de debo. Xerrant tot el mati de motos i mes motos i veient las que entraban sense parar al camping se va fer l'ora i al final van desaprofitar el mati i van anar a dinar a una cafeteria recomenda del camping

desde aqui controlaben les maquines

despres de dinar una volteta amb la moto hasta que un xafec fort va caure de cop , mitja volta i cap al camping que avui venien 20 colegas de Belgica

desde aqui controlaben les maquines

despres de dinar una volteta amb la moto hasta que un xafec fort va caure de cop , mitja volta i cap al camping que avui venien 20 colegas de Belgica

- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Carai, com us ho munteu!! :okcat
Seguiré atent al post :picant
Seguiré atent al post :picant
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Pedroguzzi
- Presentats
- Contacta:
[quote user="GRUM" post="232708"]Carai, com us ho munteu!! :okcat
Seguiré atent al post :picant[/quote]
Molt pero molt "baratu" :okcat
sense contar la benzina , els 4 dies m'han sortit en un mobil-home de 6 persones de capacitat amb el esmorzar dels tres per nomes 140 euricos :jajacat :jajacat
Seguiré atent al post :picant[/quote]
Molt pero molt "baratu" :okcat
sense contar la benzina , els 4 dies m'han sortit en un mobil-home de 6 persones de capacitat amb el esmorzar dels tres per nomes 140 euricos :jajacat :jajacat

- Pedroguzzi
- Presentats
- Contacta:
Quan estàvem a punt d'anar-nos , va caure la mundial, "madredelamorhermoso" quina manera de caure aigua , i de banda del vent que feia. Total, anem-nos al càmping que avui arriben més de 20 motards de Bèlgica i Normandia, a alguns els conec des de fa anys i als altres? ja els coneixeré
sopar al càmping a base de pate i pizzes i quan seguia plovent de cop i volta veig un fantasma, si si, un fantasma. Un col · lega motard que feia més de 15 anys que li havia perdut la pista. German, madrileny ( i de molt bon rotllo) amb el qual solia assistir a la Concentració de LOS POLLOS tambe coneguda como Pollostreffen que feia el Ducateam al Perigord a la Roche Chalais ,que venia amb Juanito de Saragossa( que tambe feia temps) i un grup d'uns 15 motards.
que casualitat el veure'ns tan lluny de casa. Intercanvi de telèfons i ara si que no li perdo la pista, :nonocat :okcat
El quart dia no va tenir res en especial ja que va ploure el dia sencer sense donar ni un minut de treva, el que feia que no tingues moltes ganes d'agafar la moto ja que conec la zona des de fa més de 15 anys. Em sabia molt malament pels Tano s Family però es segur que tornaran a veure tot el que no han vist! que és molt i variat!
Al dia següent tocava l'últim esmorzar i acomiadar-nos de amics i de la zona ja que ens quedaven 610 km per davant que Rebeca segur que els faria així

I aixo es tot , curt pero intens
sopar al càmping a base de pate i pizzes i quan seguia plovent de cop i volta veig un fantasma, si si, un fantasma. Un col · lega motard que feia més de 15 anys que li havia perdut la pista. German, madrileny ( i de molt bon rotllo) amb el qual solia assistir a la Concentració de LOS POLLOS tambe coneguda como Pollostreffen que feia el Ducateam al Perigord a la Roche Chalais ,que venia amb Juanito de Saragossa( que tambe feia temps) i un grup d'uns 15 motards.
que casualitat el veure'ns tan lluny de casa. Intercanvi de telèfons i ara si que no li perdo la pista, :nonocat :okcat
El quart dia no va tenir res en especial ja que va ploure el dia sencer sense donar ni un minut de treva, el que feia que no tingues moltes ganes d'agafar la moto ja que conec la zona des de fa més de 15 anys. Em sabia molt malament pels Tano s Family però es segur que tornaran a veure tot el que no han vist! que és molt i variat!
Al dia següent tocava l'últim esmorzar i acomiadar-nos de amics i de la zona ja que ens quedaven 610 km per davant que Rebeca segur que els faria així

I aixo es tot , curt pero intens

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Un viatge molt guapo.
Jo també hi vaig ser un parell de dies en aquest càmping.
Jo també hi vaig ser un parell de dies en aquest càmping.
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Enhorabona per aquest viatge en família. Gràcies per compartir-ho.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
molt xulo tot plegat,aquesta zona de França es preciossa,merçi per compartir :birracat :birracat
- Pedroguzzi
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Storm" post="232717"]Un viatge molt guapo.
Jo també hi vaig ser un parell de dies en aquest càmping.[/quote]
Conec al Serge desde fa molts anys , crec que vaig ser el segon del pais en estar al camping despres d'obrir.lo i ara feia molt de temps que no hi anaba i tenia "mono"
Jo també hi vaig ser un parell de dies en aquest càmping.[/quote]
Conec al Serge desde fa molts anys , crec que vaig ser el segon del pais en estar al camping despres d'obrir.lo i ara feia molt de temps que no hi anaba i tenia "mono"

- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Una bona sortida familiar per poder "escampar la boira".
Gràcies per explicar-nos-ho.
Gràcies per explicar-nos-ho.
Salut i kilómetres
- Pedroguzzi
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Minina" post="232718"]Enhorabona per aquest viatge en família. Gràcies per compartir-ho.[/quote]
gracies a vosaltres per llegir.lo
gracies a vosaltres per llegir.lo

- Pedroguzzi
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Siono1000" post="232728"]Una bona sortida familiar per poder "escampar la boira".
Gràcies per explicar-nos-ho.[/quote]
I creume , en feia molta falta
Gràcies per explicar-nos-ho.[/quote]
I creume , en feia molta falta

- Vicenç
- Presentats
- Entrades: 189
- Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
- Ubicació: Eivissa
Bona ruta, Pedro...
Haviam si per setembre-octubre us puc imitar... si es que no es pot ser guapo... :b9 :b9 :b9
Haviam si per setembre-octubre us puc imitar... si es que no es pot ser guapo... :b9 :b9 :b9
Salut!!!
Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg
Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg
- Pedroguzzi
- Presentats
- Contacta:
Vicenç , si es que no pares :okcat