Com que vaig fer poques fotos n'he robat unes quantes del fil de la Rider.
Abans de començar dir que aquestes propostes son les que en motiven, no podem dir que necessiti gaires arguments per apuntar-m'hi, ve a ser una cosa com el Penitentes però a l’engròs. Si no he anat mai a Penitentes és per la senzilla raó de que no era un gran repte per a mi fins a l’edició d’aquest any, ja que fer uns 600 km que un cop restat els enllaços queden en 400 km de corbes son uns kilometratges que molts de cops he fet. Aquest any han canviat el lloc de sortida, ja no és surt de Zaragoza sinó que ara comences a ple Pirineus, ara si que és de les meves, malauradament no m’hi van volgué per excés de personal, aixis que només en queda la Rider 1000 per foguejar-me.
Forces companys de Mototurisme ja hi estant apuntats.
Al mirar els punts de pas ja vaig veure que seria una GRAN VOLTA A CATALUNYA i que escollin bé les carreteres es podia tenir un dia memorable de moto...apuntat amb el nº 311.
RUTA ESCOLLIDA
Com que la ruta de màxims és força embolicada ja compto que no podré trobar companys i l’hauré de fer sol els trams Espluga-Prades-Porrera-Miravet, Flix-Granadella-Bovera-Juneda-Artesa de Segre, Osor i potser Viladrau-Moià, potser hi trobaré algun altre sonat i a la resta coincidiré amb la majoria.
[url=<iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="https://maps.google.com/maps?f=d&source ... ><a>Mostra un mapa més gran</a></small>]RUTA DE MAXIMS[/url]
DIVENDRES
A les 4 de la tarda comença la Rider, el dia força tapat i una mica de pluja fina, aniré a Manresa tot fent una prèvia sobre Osor-Coll de Ravell-Viladrau-Moià-Manresa. Osor en moll ja en decideix a suprimir-lo de la ruta de demà, afegir-hi entre 30-45 minuts per el cap baix amb les previsions que donen no sembla gaire encertat. Viladrau-Moià afegit depenent de les forces que quedin a Coll de Ravell. Ara si que ja tinc la Ruta decidida.
Arribar a Manresa, trobar els companys, apuntar-s’hi, verificar, xerrar, sopar i a dormir a can Kpeps que gentilment en va oferir casa seva. Moltes gràcies.

DISSABTE
A cap hora estem aixecats i tota la nit de llamps i trons, no pinta gaire bé la meteorologia, haurem d’aguantar-la.
Un petit caos a la sortida i anar veient alguns companys. Els companys comencen a sortir. Tots en tenim moltes ganes però mirem el cel de reüll. Abans de començar ja tinc el primer ensurt del dia. Al tenir la tapa oberta d’una de les maletes un altre participant li fot cop i és trenca...una embolicada a la maleta i ja podem sortir.
A les 6:53 am enfilo la sortida, comença la Rider.
Objectiu del dia:
-Disfrutar.
-Recórrer Catalunya per les seves magnífiques carreteres.
-Disfrutar.
-......
-Atrapar el grup de Mototuristes de l’Steelman, Prudenci, Xavier, Nuriavs, Mixsantjuan que aniran plegats tota la Rider, diuen que no embolicaran la ruta per Tarragona, aixis que anant bé fins Vielha, com molt aviat, serà impossible de trobar-los...no pararé ni a fumar. je je je :spite

No he emplenat el dipòsit a Manresa, aixis que abans de 100 km hauré de parar, a Solivella va bé. De moment no trobo gaire gent, a la benzinera he d’ajudar a aixecar la moto a un que no ha posat la pota de cabra i per sort no ha trencat res.
Seguim, primer control sense treure ni el casc. Sembla que amb les preses no vaig ni veure l’Albert&Carme que eren allí esperant-nos i mira que vaig buscar la seva Pan...platejada. :cat_vergonya
Poblet, Prades, Cornudella de Montsant...cap moto i cap cotxe en tot el recorregut, començo a pensar que potser he estat massa optimista al decidir la ruta. Carretera semi seca i anar fent. A Porrera paro a fer una foto, estic disfrutant a tope.
Ep!!! Sento una moto, serà possible!!! L’única moto que veuré aquí en passarà al estar aturat i no podrem anar junts. Segueixo, a Porrera l’altre moto aturada i no se si fa la Rider també. Saludo i cap a Falset. La carretera seca i el sol apuja la moral, ritme àgil i sostingut. Al cap de poc ja torno a tenir aquella moto al darrera, apugem una mica el ritme a veure que fa, veig que ell va una mica més fort que jo aixis que el deixo passar però també vol companyia, li fotem un bon ritme i...com ho estic passant !! una bona roda a seguir. Com que portava una càmera d'aquelles a l'arribada en va dir que m'enviaria la filmació per em@il, ja veurem.
Mes endavant tindrà un preu aquest tall a un ritme fort. Miravet de pel•lícula i ja som a Prat del Comte i el company entre a dins, saludo i adéu, mes endavant en va dir a posar benzina, tenia d’haver parat amb ell ja que...una mica mes avall els Mossos en fan parar:
- Bon dia ja sap per que el parem??
- No. Per que ? :angel
- Excés de velocitat.
- Caram si que el teniu amagat el radar que no l’he vist. A quant anava?
- A 124 km/h
- I a quant es podia anar ?
- A 90 km/h
- Buenuuu encara. Es que no puc anar tota l’estona mirant el comptakilómetres i quant en relaxo ja he llepat.
- Seran 100€ i amb els descompte 50€ sense pèrdua de punts
- Mira seguiré sense haver perdut cap punt mai. Moltes gràcies.
- Com diu ?
- Que moltes gràcies. :666
He de dir que per avui ja tenia previst que cauria una d’aquestes almenys, només quedava creuar els dits per que no fos massa dolorosa.
A Arnes coincideixo amb en Kpeps i la Mef només el temps de saludar-los, segellar, liar una cigarreta i fumar-la a dalt la moto, no hi ha descans que valgui que he d’atrapar al grup de l’Steelman. :mrgreen:
Fins a Flix molta gent, si venen del darrera els deixo passar ràpidament, si els atrapo espero una estona a veure si van al meu ritme per seguir-los o passar-los. Al trencant de la Granadella ja en quedo sol i enfilo les corbes a bon ritme. El sol ja ha desaparegut i tinc una baixada física, el cos reclama combustible per seguir i cal emplenar-lo i també buidar-lo. Faig una parada al mig del no res per buidar, menjar, beure i fumar. Cap moto en tota l’estona, sembla que aquesta carretereta no ha tingut gaire clientela avui. Estic disfrutant però en noto la ma esquerra una mica carregada.
Tornem-hi, Bovera, Granadella, Albagés, Juneda, Mollerusa, aquí toca benzina i cauen quatre gotes, Castellserà, Preixents, Artesa i ja torno a estar a la ruta de la majoria. Tinc rampa a una cama i la ma súper adolorida, en prou feines soc capaç de mantenir-me dalt la moto. Ai...Ai...Ai...a veure si a Isona hauré d’abandonar. Començo una conducció passiva que durarà força estona, no cal canviar de marxa tant sovint, no cal frenar quasi mai i anar “tranquil•lament” fent km.

A Isona una parada de 5 minuts, una cigarreta i una saludada a V-man, Joanstrom i Albertktm i a seguir que hem d’aconseguir els objectius del dia.
Coll de Perves, semi sec, amb “tranquil•litat” i àgil, passat Pont de Suert el cel amenaça amb la seva negror i comença a plovisquejar, cal parar a posar l’equip d’aigua. Abans del túnel cau neu i està tot emblanquinat no vull pensar el que hi haurà després...dons no ! realment la Vall d’Aran va diferent que la resta del Pirineus, sol i la carretera seca. Abans del control de Vielha veig en Kpeps aturat a una benzinera. 5 minuts més per segellar el passaport i a seguir que segurament el grup de l’Steelman pararà per la zona de Sort, ja fumaré més tard.
La Bonaigua nevan bé cal una foto.
Abans de Sort atrapo a l’Eva i en Vidi una saludada i endavant, vaig mirant les motos aturades i no veig el grup de l’Steelman i cal posar benzina a la moto i al cos. Parada a la benzinera del Port del Canto, la parada mes llarga del dia. Benzina, fer un parell d’entrepans, tres cigarretes i una trucada a l’Irene i ja comença a pedregar. Buenuuu seguim sota la pluja. El cos s’ha recuperat i l’ànim torna al 100%, sota la pluja i neu anem fent el Port i un nombrós grup en va atrapant, vaig mirant per el retrovisor i els hi mantinc la distància. Deunidor com va la gent en moll, he vist molt de nivell en aquesta Rider. Quant els tinc ja a roda de cop el terra és torna sec i en torno a tenir ganes...deixo avançar el primer del grup i em poso a la seva roda a veure que fa, a la resta no els hi agrada tenir-me allà mig je je je je després d’una estona caic cap a la cua. Van forts i jo ja en tinc prou...he disfrutat ! a Adrall els tinc a uns 200 m de distància ells passen el control dels Mossos i a mi en paren, no els hi agrada parar molt gent. Control de documentació. Buenuuu una estona més de descans.
Sol solet fins a Sant Llorens de Morunys, l’única moto que he coincidit era el mateix del mati a Porrera hi ha funcionat igual, ell m’ha atrapat i jo al veure’l l’he deixat avançar ràpidament, ja no tinc les mateixes ganes de “jugar” que al mati. I a Sant Llorens...el grup de l’Steelman.
Objectiu acomplert de la meva Rider!!. Acabar no era cap objectiu sinó una cosa segura sense cap entrebanc de causa major.
Ara ja iré tota l’estona amb ells tancant el grup i fent Les Lloses i Vallfogona pràcticament sec a un bon ritme, que aquests no es cansen mai de fer corbes.
A Besalú ens trobem amb els companys de Mototurisme que ens esperen i ens fan fotos com si fóssim estrelles del cinema. :kssss

A Coll de Ravell ja és tard i és fosc...per la via directa arribem a Manresa a les 22:00.
Al final en va sortir aixó [url=<iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="https://maps.google.es/maps?f=d&source= ... ><a>Mostra un mapa més gran</a></small>]RUTA FETA[/url]
I EL GPS DIU AIXÓ:
QUIN DIA DE DISFRUTAR DE LA MOTO !!!!
Tot ha estat força bé, l’organització tindrà de polir poques coses i molt concretes, bàsicament el petit caos de la sortida i potser un espai adequat amb vistes al punt d’arribada per seure, menjat , beure i xerrar una estona.
L’any que bé més. :okcat