Alps 2013 + Meeting Tenere
Moderador: Airald
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
Alps 2013 + Meeting Tenere
Ja soc a casa fa un parell de dies, el viatge ha sigut molt maco, com em va dir en Ricard, "lo he flipao". Havia estat diversses vegades a Suissa, però aquesta es la primera en moto, ha sigut una volteta per França, Suissa, Lietchestein, Austria, Alemanya i tornada cap a casa. 2400 km en cinc dies. Vem tenir la sort de poder fer el Furkapass amb el traje d'estiu i maniga curta, al cap d'un parell de dies a Zurich, ja fotia fred.
Ah, en Jesus que patia per l'oli de la ST, no ha baixat ni un milimetre! :okcat La mitjana de consum de bencina ha sigut de 5,3l i la mitjana de velocitat de tot el recorregut 90km/h.
La trobada de Yamaha Tenere, va ser molt entranyable, amb un ambient molt casolà, zona d'acampada, picnic, trompetes tiroleses, birres...
Us deixo l'enllaç amb l'album de fotos. Fins aviat :holacat
http://imageshack.us/g/1/10294791/
Ah, en Jesus que patia per l'oli de la ST, no ha baixat ni un milimetre! :okcat La mitjana de consum de bencina ha sigut de 5,3l i la mitjana de velocitat de tot el recorregut 90km/h.
La trobada de Yamaha Tenere, va ser molt entranyable, amb un ambient molt casolà, zona d'acampada, picnic, trompetes tiroleses, birres...
Us deixo l'enllaç amb l'album de fotos. Fins aviat :holacat
http://imageshack.us/g/1/10294791/
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Re: Alps 2013 + Meeting Tenere
Bona ruta !!
Ja començo a estar obsesionat amb el Furkapass i el famós "9" suïs, ja sou força de mototurisme que hi heu estat.
A mi em va tocar descartar-lo per trobar-ho tancat per neu el Maig del 2010 i tinc "l'espineta clavada"...
Salut.
Ja començo a estar obsesionat amb el Furkapass i el famós "9" suïs, ja sou força de mototurisme que hi heu estat.
A mi em va tocar descartar-lo per trobar-ho tancat per neu el Maig del 2010 i tinc "l'espineta clavada"...
Salut.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Estic content que hagis "flipao" el viatge. Ben tornat i apunt per tornar-hi.
Gràcies per les fotos.
:okcat
Gràcies per les fotos.
:okcat
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Enhorabona per el viatge! Els Alps son una passada. :kiss
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Ernest, veig que vas gaudir molt del viatge... gràcies per compartir-ho amb nosaltres.
Salut!!! :birracat
PD: segur que no va gastar oli??? :okcat
PD: segur que no va gastar oli??? :okcat
Gas a la burra!!!
- MontseR
- Presentats
- Entrades: 513
- Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
- Ubicació: Manresa
Quina ruta més maca :okcat i les fotos espectaculars, quin paisatge més maco que hi ha els Alps.
Salutacions :holacat
Salutacions :holacat
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
[quote user="Jesus" post="241367"]Ernest, veig que vas gaudir molt del viatge... gràcies per compartir-ho amb nosaltres.
PD: segur que no va gastar oli??? :okcat[/quote]
Des de l'última revisió, ara fa 8.000 km he afegit 300 cm3. Crec que es un consum mes que acceptable. També he de dir que la meva conducció es molt calmada, i la moto rarament passa de 4.500 rpm.
Des de l'última revisió, ara fa 8.000 km he afegit 300 cm3. Crec que es un consum mes que acceptable. També he de dir que la meva conducció es molt calmada, i la moto rarament passa de 4.500 rpm.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="ErnesTDM" post="241489"][quote user="Jesus" post="241367"]Ernest, veig que vas gaudir molt del viatge... gràcies per compartir-ho amb nosaltres.
Des de l'última revisió, ara fa 8.000 km he afegit 300 cm3. Crec que es un consum mes que acceptable. També he de dir que la meva conducció es molt calmada, i la moto rarament passa de 4.500 rpm.[/quote]
M'alegro que el viatge hagi anat bé!
Els Alps són una passada! I Suissa, encara més!
No voldria derivar el tema i si cal en podem parlar en un altra post, però trobo fort que la gent s'hagi acostumat a dir que no passa res per un consum d'oli de xxx cm3 en yyy km.
Els de BMW ho porten/eu amb ressignació, però veig que s'exten a altres motos d'altres marques. Sobretot en motos que han costa zz.zzz € i haurien d'anar fines i ben ajustades en aquest aspecte. Fa molts anys que fabriquen motors, no?
Salut i perdó si he derivat el tema
Des de l'última revisió, ara fa 8.000 km he afegit 300 cm3. Crec que es un consum mes que acceptable. També he de dir que la meva conducció es molt calmada, i la moto rarament passa de 4.500 rpm.[/quote]
No voldria derivar el tema i si cal en podem parlar en un altra post, però trobo fort que la gent s'hagi acostumat a dir que no passa res per un consum d'oli de xxx cm3 en yyy km.
Els de BMW ho porten/eu amb ressignació, però veig que s'exten a altres motos d'altres marques. Sobretot en motos que han costa zz.zzz € i haurien d'anar fines i ben ajustades en aquest aspecte. Fa molts anys que fabriquen motors, no?
Salut i perdó si he derivat el tema
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="CMB" post="241491"][quote user="ErnesTDM" post="241489"][quote user="Jesus" post="241367"]Ernest, veig que vas gaudir molt del viatge... gràcies per compartir-ho amb nosaltres.
Salut i perdó si he derivat el tema[/quote]
Carles, jo el comentari el feia pq un company que va venir als Alps amb uns ST1200 em comentava que la seva tenia un consum considerable ... i en principi al ser un modern motor refrigerat per aigua sobta ... no com els clàssics bóxers d'oli, els quals al tenir més toleràncies mecàniques tenen tendència a consum d'oli ... tot i que la que tenia jo dedsprés del 20.000, em gastava poc més de 250cm3 cada 10.000 ... que crec que no és cap bestiessa ... a veure que tal es porta la LC en aquest aspecte.
Salut !!! :okcat
PD: La Cosrunner no t'ha donat cap problema ???... :666
Salut i perdó si he derivat el tema[/quote]
Carles, jo el comentari el feia pq un company que va venir als Alps amb uns ST1200 em comentava que la seva tenia un consum considerable ... i en principi al ser un modern motor refrigerat per aigua sobta ... no com els clàssics bóxers d'oli, els quals al tenir més toleràncies mecàniques tenen tendència a consum d'oli ... tot i que la que tenia jo dedsprés del 20.000, em gastava poc més de 250cm3 cada 10.000 ... que crec que no és cap bestiessa ... a veure que tal es porta la LC en aquest aspecte.
Salut !!! :okcat
PD: La Cosrunner no t'ha donat cap problema ???... :666
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 01, 2013 1:26 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!