Diumenge 2 De Febrer
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Diumenge 2 De Febrer
ja se que es tard,pero mes val tard que mai,si algu vol sortir una estona pel mati,a les 9 a la petrocat de la Carretera de Cardona,Manresa, anire direccio St Llorenç de Morunys i dinar a casa,eh !!
salut i sense compromis. :birracat :birracat
salut i sense compromis. :birracat :birracat
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 01, 2014 10:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Re: Diumenge 2 De Febrer
Quedem a les 9???? ;-)
:birracat :birracat
:birracat :birracat
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Joanstrom" post="250899"]Quedem a les 9???? ;-)
:birracat :birracat[/quote]
haguerem pogut quedar a 2/4 de nou :callo :callo esta vist que un no es pot vestir a les fosques :b9 :b9 :b9
un mati-mitgdia fantastic :birracat :sonat
:birracat :birracat[/quote]
haguerem pogut quedar a 2/4 de nou :callo :callo esta vist que un no es pot vestir a les fosques :b9 :b9 :b9
un mati-mitgdia fantastic :birracat :sonat
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Les coses sense planificar massa, a vegades, surten bé :okcat
La Dolors pensava que havia anat a comprar tabac :jajacat
La Dolors pensava que havia anat a comprar tabac :jajacat
- VMan
- Presentats
- Entrades: 850
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ahhhhh!!!!! heu anat a comprar tabac?????? jo també :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 l'estanc era molt lluny :b9 :b9 :b9
- Kpeps
- Presentats
a veure,com explicar el que en un principi era un esmorçar a Sant Llorenç de Morunys,com excusa per anar a fer els trams de la Rider de Tuixent a Isona :idea s'obre un fil per no anar sol,que despres diuen....i si es presenta algu al punt de sortida dons fantastic :birracat :birracat

al final hem estat quatre companys rodant plegats :birracat

i hem tingut que definir la ruteta,el que en un principi estava previst,era un xic arriscat,ja que al Bages avui,estava ben gelat,pero no com casi cada dia als vorals no,unes clapas de gel al ben mitg de l'asfalt que feien fressa :nonocat els Joan's volien anar als trams Gironins de la Rider,com els vaig fer l'altre dia i no en tenia gaires ganas,em decidit un ''nipatinipami'' amb lo que em enfilat cap a Bovera i hem fet els del Tarragones i Anoia,per mi tot un encert,excepte el primer tram ja que l'hem fet per autovia per guanyar temps com si baixesim d'Isona ,tocava aixi,a partir d'aqui,molt maco,revolts i mes revolts i com hem comentat esperem que aquell dia no plogui,perque es mes dura que l'any passat ,no per km's que son els mateixos,pero si per el recorregut,deixo unes fotos del dia i per cert si algu i passa ja que las carretreas valen la pena ,hem fet un esmorzar molt bo a Bovera :birracat :birracat
p.d. del vent no hi han fotos pero coi com bufava :foracat suposso que era el que feia que las carreteras fosin casi seques del tot :okcat

al final hem estat quatre companys rodant plegats :birracat

i hem tingut que definir la ruteta,el que en un principi estava previst,era un xic arriscat,ja que al Bages avui,estava ben gelat,pero no com casi cada dia als vorals no,unes clapas de gel al ben mitg de l'asfalt que feien fressa :nonocat els Joan's volien anar als trams Gironins de la Rider,com els vaig fer l'altre dia i no en tenia gaires ganas,em decidit un ''nipatinipami'' amb lo que em enfilat cap a Bovera i hem fet els del Tarragones i Anoia,per mi tot un encert,excepte el primer tram ja que l'hem fet per autovia per guanyar temps com si baixesim d'Isona ,tocava aixi,a partir d'aqui,molt maco,revolts i mes revolts i com hem comentat esperem que aquell dia no plogui,perque es mes dura que l'any passat ,no per km's que son els mateixos,pero si per el recorregut,deixo unes fotos del dia i per cert si algu i passa ja que las carretreas valen la pena ,hem fet un esmorzar molt bo a Bovera :birracat :birracat
p.d. del vent no hi han fotos pero coi com bufava :foracat suposso que era el que feia que las carreteras fosin casi seques del tot :okcat

- VMan
- Presentats
Merçi per la crònica i les fotos, realment feia molt de vent avui.
VMan l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 02, 2014 8:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Rad
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
- Ubicació: Penedès-Garraf
- Contacta:
Molt bona cronica. :okcat
- JosepM
- Presentats
- Entrades: 266
- Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
- Ubicació: Valls
Suposo que heu passat de Bovera a la Granadella, Ulldemolins, Prades i Capafonts.
Que és aquest poble de la foto :okcat

Salut, :holacat
Josep

Josep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Que bé que us ho munteu aquests de Manresa! :okcat

- Kpeps
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="250920"]Que bé que us ho munteu aquests de Manresa! :okcat[/quote]
s'en fan mes segur de matinals com aquesta encara que no siguin ben be aixi :okcat o nomes siguin per anar a esmorzar, lo unic que no s'anuncien i ningu s'entera :nonocat es que et vingui al cap fer-ho,encara que sigui tard :birracat
s'en fan mes segur de matinals com aquesta encara que no siguin ben be aixi :okcat o nomes siguin per anar a esmorzar, lo unic que no s'anuncien i ningu s'entera :nonocat es que et vingui al cap fer-ho,encara que sigui tard :birracat
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
Falta la foto del tabac que heu comprat :jajacat :jajacat
Malgrat el vent sembla que us heu passat de conya :okcat
Gràcies!
Falta la foto del tabac que heu comprat :jajacat :jajacat
Malgrat el vent sembla que us heu passat de conya :okcat
Gràcies!
- Kpeps
- Presentats
[quote user="JosepM" post="250919"]Suposo que heu passat de Bovera a la Granadella, Ulldemolins, Prades i Capafonts.
Josep[/quote]
si senyor :birracat un tram divertidissim pero una mica ''tecnic'' sobretot el troç abans d'arrivar a la Farena,asfalt una mica trencat i amb unes baixades que si debien inspirar per fer el dragoncan,jajajjaaja.
Josep[/quote]
si senyor :birracat un tram divertidissim pero una mica ''tecnic'' sobretot el troç abans d'arrivar a la Farena,asfalt una mica trencat i amb unes baixades que si debien inspirar per fer el dragoncan,jajajjaaja.
- Mamut
- Presentats
- Entrades: 612
- Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
- Ubicació: Andorra
No us fa por ni el fred ni el vent.
Molt bé, valents!
No he acabat d'entendre la ruta que heu fet i m'agradaria conèixer-la.
Que me la podries detallar una mica més ? Suposo que no vàreu tocar trams de terra, oi?
Tot i que em queda lluny de casa... mai se sap.
Gràcies.
Molt bé, valents!
Que me la podries detallar una mica més ? Suposo que no vàreu tocar trams de terra, oi?
Gràcies.
Mamut l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 03, 2014 11:43 am, en total s’ha editat 1 vegada.
.
Estem en guerra
Estem en guerra
- VMan
- Presentats
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Veig que us ho heu passat "de retxupete". Me'n alegro molt. Segur que de cara a la "Rider" ja no farà tant de fred perquè ahir era per quedar-se sota la manteta.
Us hagués acompanyat però, entre que ni estava en condicions ni ho havia llegit.
Espero veure-us a Gavà.
Jordi "Prony"
Us hagués acompanyat però, entre que ni estava en condicions ni ho havia llegit.
Espero veure-us a Gavà.
Jordi "Prony"
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Mamut" post="250952"]No us fa por ni el fred ni el vent.
Molt bé, valents!
Gràcies.[/quote]
de trams de terra res de res,un tros de carretera un xic trencat pero res mes,lo divertit va ser de Lleida en endevant,ja que fins el moment va ser autovia,alla es agafar el trencall que va a La Granadella i baixar cap a Bovera que esta ben indicat,vem tornar enrera i en acavat carretera cap a Ulldemolins que tambe esta indicat,alhesores hi ha un trencall que va cap a Prades molt maco i divertit,entre arbres,alhesores vas cap a La Farena que abans d'arrivar sembla un dragoncan,un xic trencat perro divertidissim de fer i alhesores cap a Montblanc,d'aquyi cap a Sta Coloma de Queralt i despres Savalla del comtat,a partir d'aqui va ser un tramit fins a casa i vem anar fins a Calaf,pero al no anar primer ja no em vaig fixar per on,si un dia baixes l'anem a fer que es de ''rexupete'' ,pero el començament el farem pel final que si no es una mica llarg :burrucat
Molt bé, valents!
Gràcies.[/quote]
de trams de terra res de res,un tros de carretera un xic trencat pero res mes,lo divertit va ser de Lleida en endevant,ja que fins el moment va ser autovia,alla es agafar el trencall que va a La Granadella i baixar cap a Bovera que esta ben indicat,vem tornar enrera i en acavat carretera cap a Ulldemolins que tambe esta indicat,alhesores hi ha un trencall que va cap a Prades molt maco i divertit,entre arbres,alhesores vas cap a La Farena que abans d'arrivar sembla un dragoncan,un xic trencat perro divertidissim de fer i alhesores cap a Montblanc,d'aquyi cap a Sta Coloma de Queralt i despres Savalla del comtat,a partir d'aqui va ser un tramit fins a casa i vem anar fins a Calaf,pero al no anar primer ja no em vaig fixar per on,si un dia baixes l'anem a fer que es de ''rexupete'' ,pero el començament el farem pel final que si no es una mica llarg :burrucat
- Mamut
- Presentats
- Entrades: 612
- Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
- Ubicació: Andorra
Merci per la ruta Joan.
Kpeps, si un dia ens posem d'acord per fer-la, tal com tu dius, la podriem fer al revés de com l'heu fet ara.
Jo baixaria fins a Lleida, ens trobariem per allà i tornaria cap a casa per Manresa quan haguèssim acabat.
Em queda lluny i esperare a que faci més bon temps i els dies siguin més llargs per avisar-vos i posar-nos d'acord.
Es una zona que no conec gens i m'heu fet venir salivera...
Kpeps, si un dia ens posem d'acord per fer-la, tal com tu dius, la podriem fer al revés de com l'heu fet ara.
Jo baixaria fins a Lleida, ens trobariem per allà i tornaria cap a casa per Manresa quan haguèssim acabat.
Em queda lluny i esperare a que faci més bon temps i els dies siguin més llargs per avisar-vos i posar-nos d'acord.
Es una zona que no conec gens i m'heu fet venir salivera...
.
Estem en guerra
Estem en guerra