Be, ja em direu de que sou partidaris.
Anar als Alps reservant hotel o no?
Moderador: Airald
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
Anar als Alps reservant hotel o no?
Estic preparant una ruta per anar als Alps al setembre ( si, ja ho se, mala època per les pluges). Però la qüestió es que no se si fer reserva d'hotel o no. L'altre cop que hi vaig anar ho vaig reservar tot, però sempre tens la sensació de que un dia haguessis fet mes km. I d'altres ( sobre tot si plou) que set fa molt llarg, i t'agradaria parar en el primer hotel que's trobis.
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: Anar als Alps reservant hotel o no?
Hola,
Al setembre, no crec que tinguis problemes per trobar hotels, jo els busco per saber on anar, i si hi ha lloc, millor, si no a buscar, però no he tingut problemes...

Al setembre, no crec que tinguis problemes per trobar hotels, jo els busco per saber on anar, i si hi ha lloc, millor, si no a buscar, però no he tingut problemes...
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Billy_Joe
- Presentats
- Entrades: 582
- Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
- Ubicació: el Vendrell
Nosaltres anem a finals de Juny, i estic igual. Crec que reservarem els que tinc clars i la resta, el que surti.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14820
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
JO crec que reservaria el del primer dia, per que faràs una tirada més llarga des d´aqui i possar-te a buscar hotels...és una murga.
Despres..sempre trobes hotels i ara amb els Smartphones, que hi ha wifis a tot arreu i amb APP com booking.. si no trobes fent "porta-porta" busques al mobil i en cinc minuts tens un :P
Despres..sempre trobes hotels i ara amb els Smartphones, que hi ha wifis a tot arreu i amb APP com booking.. si no trobes fent "porta-porta" busques al mobil i en cinc minuts tens un :P
Ex ...moltes coses
- Billy_Joe
- Presentats
Doncs sí, és el que farem, assegurar la primera nit i la resta segons veiem. Em baixaré aquesta app de booking i a veure com va.Steelman ha escrit:JO crec que reservaria el del primer dia, per que faràs una tirada més llarga des d´aqui i possar-te a buscar hotels...és una murga.
;-)
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)
-
Marcgas
- Presentats
- Entrades: 7
- Membre des de: dg. set. 21, 2014 5:15 pm
- Ubicació: Castellterçol
Hola
Jo ja fa quatre estius que hi vaig i no he reservàt mai.
La veritàt es que no he tingút cap problema en trobar habitació, ni un any que vaig anar a l'Agost.
Bon viatge!
Jo ja fa quatre estius que hi vaig i no he reservàt mai.
La veritàt es que no he tingút cap problema en trobar habitació, ni un any que vaig anar a l'Agost.
Bon viatge!
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Una altra opció és reservar a última hora del dia l'hotel de l'endemà, doncs ja tindràs la previsió del temps i sabràs amb quines ganes i forces encares els quilòmetres que tens per endavant.
- ErnesTDM
- Presentats
Gràcies pels consells.
Crec que faré el que diu l'Steelman, el primer dia fins a Gap o Briançon amb la reserva feta i la resta ja veurem. La veritat es que es una zona molt turística i està plena de petits hotels a tots els pobles.
- Lomotard
- Presentats
- Entrades: 52
- Membre des de: dj. feb. 26, 2015 2:26 pm
- Ubicació: Sant Guim de Freixenet (Joan i Gemma)
Hola Ernest, suposo que trobaràs wifi per buscar hotel, però si has de fer servir el teu internet vés alerta i demanar informació al teu proveïdor de telecomunicacions
perquè tinc coneguts que han rebut unes factures, per utilitzar dades fora del país, que són per caure de cul a terra.
perquè tinc coneguts que han rebut unes factures, per utilitzar dades fora del país, que són per caure de cul a terra.
- ErnesTDM
- Presentats
Ja hi tinc costum de desactivar la transfèrencia de dades quan surto de viatge. Per sort, al extranger hi ha forces bars i restaurants que tenen WiFi gratuit.Lomotard ha escrit:Hola Ernest, suposo que trobaràs wifi per buscar hotel, però si has de fer servir el teu internet vés alerta i demanar informació al teu proveïdor de telecomunicacions
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
ostres,quina ideia mes assenyada si surts de viatgeSergibuda ha escrit:Una altra opció és reservar a última hora del dia l'hotel de l'endemà, doncs ja tindràs la previsió del temps i sabràs amb quines ganes i forces encares els quilòmetres que tens per endavant.
- Ximetric
- Presentats
- Entrades: 540
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
- Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"
Per trobar hotel a Briançon la última setmana d'agost, cap problema, però que no tingués polls, eixerits o sarna, a partir de 70€ErnesTDM ha escrit:... a Gap o Briançon amb la reserva feta i la resta ja veurem. La veritat es que es una zona molt turística i està plena de petits hotels a tots els pobles.
Wifi a l'estranger ????... sempre buscant McDonalds, és de franc. Et poses a fora i a xuclar !!!
Salut,
Ximet Ric
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 523
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Jo no he reservat mai, excepte si vaig a un lloc on sé que hi ha un esdeveniment i que, per tant, els hotels estaràn molt plens. No he tingut mai problemes. Fins i tot la gent dels pobles t'ajuden a trobar un allotjament convenient.
Això sí, sempre érem poques persones, una parella o dues.
Si sóm més colla reservem d'una nit per altre.
Anar als Alps en moto sempre és una delícia!
Això sí, sempre érem poques persones, una parella o dues.
Si sóm més colla reservem d'una nit per altre.
Anar als Alps en moto sempre és una delícia!
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 29, 2015 5:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 523
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
La major part d'hotels tenen wifi gratuït.
I molts bars i restaurants.
No és gaire problema.
I molts bars i restaurants.
No és gaire problema.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Hola
Per experiència de diverses vegades i per les dates que comentes, jo faria també com diuen la resta de companys. No reservar cap nit, com a màxim la primera nit. Els Alps està ple d'hotels petits i habitacions per anar a dormir.
Com a molt mirar el dia abans a on voleu anar i que no facin cap activitat que pugui omplir les habitacions, llavors preveure-ho i anar un xic apartat i cap problema.
Pel que fa a connexió a internet, trobaras un munt de punts de connexió, és Europa, i si vols anar segur actives el roaming per connexió a internet i vas l amar de tranquil. Algunes companyies només cobren 1 € al dia, si et connectes. Pel valor afegit que et dona no ho descartaria.
Salut
Per experiència de diverses vegades i per les dates que comentes, jo faria també com diuen la resta de companys. No reservar cap nit, com a màxim la primera nit. Els Alps està ple d'hotels petits i habitacions per anar a dormir.
Com a molt mirar el dia abans a on voleu anar i que no facin cap activitat que pugui omplir les habitacions, llavors preveure-ho i anar un xic apartat i cap problema.
Pel que fa a connexió a internet, trobaras un munt de punts de connexió, és Europa, i si vols anar segur actives el roaming per connexió a internet i vas l amar de tranquil. Algunes companyies només cobren 1 € al dia, si et connectes. Pel valor afegit que et dona no ho descartaria.
Salut
- Billy_Joe
- Presentats
En quant al roaming, jo tinc activada l'opció de "només UE" així que exclou Andorra i Suïssa, que és on la clavada pot ser de al·lucinar. Com bé diu el company, ara han baixat molt les tarifes de la UE i aviat seran gairebé com aquí. Val la pena.
Enviat amb el meu iPhone amb Tapatalk
Enviat amb el meu iPhone amb Tapatalk
- ErnesTDM
- Presentats
Gràcies companys, prenc nota de tots els concells.