M'agradaria compartir amb tots vosaltres aquesta petita crònica fotogràfica d'aquest cap de setmana passat.
Sortida dissabte dia 9 a les 6:15h des de Terrassa direcció a Vielha passant per Manresa, Calaf, Tremp i El Pont de Suert.
Arribada a Vielha a les 10h. Des de Vielha vaig cap a Baqueira i Beret amb intenció de anar a Montagarri per després tornar a Vielha i seguir amb la ruta que tenia prevista (aquest tros no esta reflectit en el mapa que poso a continuació).
Des de Vielha vaig passar cap a França per Bossost, Sain-Beat, Boutx, Audressein, Les Bordes-Sur-Lez, Seix, Aulus Les Bains (per la D8f), Col d'Agnes, Vicdessos, Tarascon-Sur-Ariege, Ax-Les-Termes i finalment Andorra la Vella a on faig fer nit.
El diumentge al matí sortida per el Pas de la Casa, Port de Pailheres, Mont-Louis, Perpignan, Figueras i Girona on aprofito per passar la tarda ja que és el cap de setmana que celebren Girona Temps de Flors. Al vespre tornada a casa per la NII, GI-555, Hostalric, Granollers i Terrassa.

Pantà de Rialp

El Palau de Rialp

Beret

Montgarri

Beret tornan cap a Vielha

Col de Menté

Col de Portet d'Aspet

Col de la Core

Col de Latrape

Col d'Agnes

Étang de Lers

Port de Lers

Pas de la Casa

Col de Pailheres

Mont-Louis

Girona en Temps de Flors

Total Km recorreguts 1.020 km amb un consum de uns 4,3 litres /100Km a un ritme tranquilet.